نرم افزار و اپلیکیشن

از خوراک سالمون تا تاس کباب؛ 10 غذای خوشمزه در بازی های ویدیویی

بدون شک می توان گفت که غذا نقشی مجذوب نماینده و دوست داشتنی در دنیای بازی ها ایفا می نماید و در واقع می تواند سفر شما را از چند جهت تحت تاثیر قرار دهد. در بعضی بازی ها غذاهای نقش آفرینی و آثار بقا محور، پخت یا پیدا کردن غذا می تواند بر سلامت یا استقامت آواتار...

9 فروردین 1403

آموزش بروزرسانی گوگل کروم به آخرین نسخه در اندروید، iOS و دسکتاپ

بروزرسانی گوگل کروم راهکار های امنیتی را ارائه می کنند که از رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه شما در برابر تهدیدات محافظت می کنند. آن ها همچنین ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را برای بهبود تجربه مرور شما از نظر سرعت، عملکرد و سازگاری با وب سایت ها...

8 فروردین 1403

آهنگساز فاینال فانتزی: تقلید از موسیقی فیلم های هالیوودی مانع از پیشرفت می شود

آهنگساز سری فاینال فانتزی، نوبوو اوئماتسو (Nobuo Uematsu)، به تازگی بیان کرده است که آهنگسازانی که شادمان هستند که از سبک موسیقی فیلم های پرفروش هالیوودی در موسیقی بازی های ویدیویی خود تقلید می کنند، مانع از پیشرفت موسیقی در صنعت بازی های ویدیویی می شوند.

28 اسفند 1402

از بازسازی کریتوس تا گرالت؛ سیستم ساخت شخصیت Dragons Dogma 2 نیامده غوغا به پا کرد

از زمان انتشار ابزار ساخت شخصیت Dragons Dogma 2، بسیاری از گیمرها با شخصیت هایی که طراحی کرده اند، قدرت و خلاقیت این ابزار را به نمایش گذاشته اند.

26 اسفند 1402

گوگل می خواهد بازار بازی روی رایانه های شخصی را مانند موبایل تصاحب کند

گوگل پلی گیمز (Google Play Games) در رایانه های شخصی سرویسی است که به موبایل گیمرها امکان می دهد بازی های مورد علاقه خود را در کامپیوتر ویندوزی خود کشف و تجربه نمایند. این یک استراتژی دفاعی در برابر پلتفرم های رقیب است که میزبان پورت های کامپیوتر بازی های موبایل...

20 اسفند 1402

95 درصد استودیوهای حال حاضر مشغول ساخت یا عرضه بازی سرویس محور هستند

گزارش جدیدی از کمپانی Griffin Gaming Partners می گوید که 95 درصد از سازندگان بازی در حال توسعه یا آماده برای انتشار یک بازی سرویس محور هستند.

19 بهمن 1402

ببینید؛ بازی Stellar Blade در ماه اردیبهشت منتشر خواهد شد

بازی Stellar Blade یکی از بازی های مهم رویداد اخیر پلی استیشن بود که همان طور که سونی قبل از مراسم هم گفته بود، یکی از نکات تمرکز این رویداد بود. تریلر نو این بازی جهان این اثر و شخصیت ها و داستانش را بیش از پیش به تصویر کشید.

13 بهمن 1402

سونی از رنگ های تازه پلی استیشن 5 اسلیم رونمایی کرد

هنوز چند ماه از عرضه کنسول پلی استیشن 5 اسلیم نگذشته که شرکت سونی تصمیم گرفت از رنگ های نو این کنسول رونمایی کند. سونی در این مدت تلاش زیادی کرده تا کنسول پلی استیشن 5 اسلیم را محبوب کند و در این مدت نیز استقبال بسیار خوبی از این کنسول شده است. حال نوبت به...

23 دی 1402

راهنمای خرید برترین گوشی اوپو؛ میان رده های باکیفیت و ارزان

برند اوپو، یکی از برندهای معروف در زمینه فراوری گوشی هوشمند است که در بازار کشور ما نیز هواداران زیادی دارد. تنوع محصولات این شرکت زیاد است و رنج قیمت متفاوتی را در برمی گیرد. با این مقاله از خبرنگاران همراه باشید تا با برترین مدل های گوشی میان رده اوپو...

25 آذر 1402

ببینید؛ از بازی رومیزی نو ویچر رونمایی شد

استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی از بازی رومیزی نو سری ویچر با عنوان Path of Destiny رونمایی نموده است.

24 شهریور 1402

جم هی دی با قیمت مناسب در اوریکس گیم

بازی هی دی یک شبیه ساز فوق العاده مجذوب کننده از مزرعه داری و کشاورزی است که به وسیله کمپانی مشهور Supercell برای نسخه پی سی طراحی و ارائه شده است.

2 شهریور 1402

جزییات گیم پلی EA Sports FC 24 اعلام شد؛ بازی هفتم مهر ماه منتشر می گردد

کمپانی الکترونیک آرتز (ٍElectronic Arts) به تازگی از جزئیات تازه بازی EA Sports FC 24 یا همان نسخه تازه شبیه ساز فوتبالی خود رونمایی نموده است.

27 تیر 1402

دسته نو پلی استیشن 5 نهایت شخصی سازی را به کنسول می آورد؛ تریلر آن را ببینید

سونی (Sony) به تازگی از دسته تازه پلی استیشن 5 که قبلا پروژه لئوناردو نامیده می شد با نام اکسس کنترلر (Access Controller)، رونمایی نموده است.

2 خرداد 1402

آیفون تاشو امسال عرضه خواهد شد؟

شایعه ها حاکی از آن بود که اپل قصد دارد، آیفون تاشو خود را تا سال 2024 به بازار عرضه کند، اما با انتشار رندر هایی از طراحی مفهومی آیفون تاشو، پیش بینی ها از زمان عرضه این تلفن همراه عقب افتاده است.

26 فروردین 1402

بازی وار سازی و تاثیر آن در جذب جهانگرد

ایلنا/ این خبر پیرامون بازی وار سازی و تاثیر آن در جذب جهانگرد برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

5 فروردین 1402

برگزیدگان رویداد بازی سازی رایانه ای تقدیر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مراسم اختتامیه رویداد بازی سازی رایانه ای در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزارشد و برگزیدگان آن معرفی و تقدیر شدند.

24 اسفند 1401

چگونه مشکل کندی ویدیو در VLC Media Player را رفع کنیم؟

VLC Media Player در حال حاضر یکی از قدرتمندترین و برترین اپلیکیشن های پخش محتوای صوتی و تصویری است که در سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز در دسترس واقع شده است. این اپلیکیشن اگرچه امکانات فراوانی دارد اما مثل هر اپلیکیشن دیگری شاید گاهی اوقات با مسائل عجیب...

5 اسفند 1401

هدفون تازه ریزر ویژه کاربران پلی استیشن

هدفون Kaira Pro از برند ریزر برای پلی استیشن دارای فناوری HyperSense است تا آنچه را می شنوید کاملا احساس کنید.

29 آذر 1401

جمع آوری زباله فقط با ارسال یک پیامک در کرج

معاون خدمات شهری شهردار کرج گفت: نرم افزاری که برای جمع آوری زباله ها و تفکیک آن طراحی شده است، به زودی میان شهروندان به اشتراک گذاشته خواهد شد تا آنها با عضویت در این سامانه و ارسال پیغام، زباله های خود را تحویل دهند.

4 آبان 1401

بازی کردن در دنیا متاورس

جذابیت های زیادی در خصوص متاورس ایجاد شده است، اما یکی از محرک های اصلی استقبال از متاورس مربوط به گیمینگ و بازی است. همچنان که در شماره های قبلی هم نوشتیم، دنیا شبیه سازی شده بازی ها، به نوعی زیرساخت دنیا متاورس به شمار می رود. در این گزارش با تمرکز بر...

17 مهر 1401
تعداد: (56)