جزییات گیم پلی EA Sports FC 24 اعلام شد؛ بازی هفتم مهر ماه منتشر می گردد

به گزارش وبلاگ رویال درام، کمپانی الکترونیک آرتز (ٍElectronic Arts) به تازگی از جزئیات تازه بازی EA Sports FC 24 یا همان نسخه تازه شبیه ساز فوتبالی خود رونمایی نموده است.

جزییات گیم پلی EA Sports FC 24 اعلام شد؛ بازی هفتم مهر ماه منتشر می گردد

این بازی که در واقع به نوعی همان فیفا 24 محسوب می گردد، شامل بیش از 19000 بازیکن، بیش از 700 تیم و بیش از 30 لیگ می گردد. از طرفی با فناوری های پیشرفته که واقع گرایی بی نظیری را به هر مسابقه اضافه می نماید، تجربه مجذوب نماینده تری را خواهید داشت. مهم ترین این فناوری ها شامل HyperMotionV و PlayStyles بهینه سازی شده به وسیله Opta و بعلاوه موتور بازی سازی فراست بایت (Frostbite) متحول شده، به علاوه تنظیمات گرافیکی نو که تصاویر بهینه تری را در رایانه های شخصی به نمایش می گذارد، می گردد.

فناوری های پیشرفته

HyperMotionV با استفاده از داده های بیش از 180 مسابقه حرفه ای مردان و زنان، بازی فوتبال را همانطور که واقعا انجام می گردد، به تصویر می کشد تا اطمینان حاصل گردد که حرکات در بازی به طور دقیق، حرکات واقعی در زمین را منعکس می نمایند. PlayStyles به حرکات ورزشکاران عمق بیشتری می دهد. در واقع این فناوری باعث شده تا هر بازی فارغ از امتیاز کلی، واقع گرایی و شخصیت خاص خود را داشته باشد. در نهایت موتور فراست بایت، بازی را با جزئیات بیشتری ارائه داده و سطح نوی از غوطه وری را به ارمغان می آورد.

تغییرات آلتیمیت تیم و بخش کریر

لازم به ذکر است که بخش آلتیمیت تیم دچار تغییراتی شده و فوتبال زنان به آن اضافه شده است. از طرفی بخش کریر نیز مانند گذشته در این نسخه با ویژگی های بیشتر وجود دارد. با ویژگی های مدرن نو در Manager Career از جمله حالت تماشای کاملا نو از نگاه مربی، به جزئیات بازی نزدیک تر شده و با یاری ویژگی Player Agent، مسیر خود را به سوی شکوه در Player Career هموار خواهید کرد. در واقع این ویژگی به بازیکنان یاری می نماید تا مسیر حرفه ای خود را ترسیم نموده و راهی را پیدا نمایند که با منظره مورد نظر بازیکنان مطابقت داشته باشد.

در این نسخه بازیکنان بالاخره می توانند یک باشگاه را با قابلیت کراس پلی به اشتراک بگذارند. این بعلاوه تابلوهای امتیازات را باز می نماید تا بازیکنان از کنسول های مختلف بتوانند برای جایگاه جهانی با یکدیگر رقابت نمایند. البته باید بدانید که قابلیت کراس پلی تنها در حالت های خاصی در پلتفرم های هم نسل فعال است و در نسخه سوییچ به طور کلی در دسترس نیست. در نهایت حالت ولتا نیز در این نسخه همچنان وجود دارد و لحظات سرگرم نماینده ای را برای هواداران فوتبال خیابانی ارائه خواهد داد.

نسخه های مختلف بازی

در پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی، نسخه استاندارد 69.99 دلار و نسخه آلتیمیت 99.99 دلار قیمت خواهد داشت. در سوییچ، تنها نسخه استاندارد با قیمت 59.99 دلار در دسترس خواهد بود. بعلاوه این اولین باری است که یک بازی ساخته شده با موتور فراست بایت از EA Sports روی سوییچ عرضه می گردد. در واقع نسخه های قبلی فیفا روی سوییچ از موتور فراس بایت بهره نمی بردند. در سال های گذشته، نسخه چمپیونز نیز وجود داشت، اما الکترونیک آرتز در سال های اخیر بازی خود را به دو نسخه ذکر شده محدود نموده است.

پیش خرید هر دو نسخه محتوای درون بازی بیشتری را به خصوص در حالت های کریر در زمان انتشار در اختیار علاقه مندان قرار می دهد، با این حال مهم ترین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پیش خرید نسخه آلتیمیت، تا 7 روز دسترسی زودهنگام و 4600 ارز درون بازی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. جالب است بدانید که این ارزها در کشور بلژیک در دسترس نیستند.

در ادامه می توانید سیستم مورد احتیاج برای اجرای بازی را مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد احتیاج:

  • ویندوز 10
  • پردازنده: اینتل Intel Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1600
  • حافظه: 8 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک: انویدیا NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4GB یا AMD Radeon RX 570 4GB
  • فضای مورد احتیاج: 100 گیگابایت
  • دایرکت ایکس: 12

سیستم پیشنهادی:

  • ویندوز 10
  • پردازنده: اینتل Intel Core i7-6700 یا AMD Ryzen 7 2700X
  • حافظه: 12 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک: انویدیا NVIDIA GeForce GTX 1660 یا AMD RX 5600 XT
  • فضای مورد احتیاج: 100 گیگابایت
  • دایرکت ایکس: 12

بازی EA Sports FC 24 به عنوان فصلی نو از محبوب ترین سری شبیه ساز فوتبال، در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) امسال برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزییات گیم پلی EA Sports FC 24 اعلام شد؛ بازی هفتم مهر ماه منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات گیم پلی EA Sports FC 24 اعلام شد؛ بازی هفتم مهر ماه منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید