ببینید؛ بازی Stellar Blade در ماه اردیبهشت منتشر خواهد شد

به گزارش وبلاگ رویال درام، بازی Stellar Blade یکی از بازی های مهم رویداد اخیر پلی استیشن بود که همان طور که سونی قبل از مراسم هم گفته بود، یکی از نکات تمرکز این رویداد بود. تریلر نو این بازی جهان این اثر و شخصیت ها و داستانش را بیش از پیش به تصویر کشید.

ببینید؛ بازی Stellar Blade در ماه اردیبهشت منتشر خواهد شد

بازی Stellar Blade قرار است در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403) برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود. اگرچه استودیو سازنده این بازی استودیو کره ای SHIFT UP است اما ناشر آن شرکت سرگرمی های تعاملی سونی خواهد بود و استودیوهای داخلی پلی استیشن در توسعه این بازی به استودیو توسعه دهنده اثر کمک کرده اند.

طبق گفته سازندگان این اثر، پیش خرید بازی Stellar Blade در تاریخ 7 فوریه فعال می شود. قیمت نسخه عادی بازی 69.99 دلار خواهد بود، در حالی که نسخه دیلاکس دیجیتال 79.99 دلار قیمت خواهد داشت. در ادامه می توانید جزئیاتی را از این بازی و جهانش کسب کنید.

داستان ماجراجویی ایو

بازی Stellar Blade ماجرای شخصیتی به نام ایو (Eve) را دنبال می کند که جنگجویی است که از یک کلونی خارج از جهان فرود می آید تا نِیتیباس (Naytibas)، دشمن بشریت را که ناگهان روی زمین ظاهر شد، شکست دهد. به نظر می رسد که نیتیباس به خواست موجودی والاتر متشکل از آلفا (Alpha) و الدر (Elder) به نوع بشر حمله می کند اما هیچکس واقعاً از منشا آن ها خبر ندارد.

قهرمان داستان، ایو، خود را در جهانیی ویران یافته و در آنجا با آدام (Adam)، بازمانده ای که روی زمین مانده و لی لی (Lily)، یکی از اعضای جوخه قبلی هوابرد، آشنا می شود. آن ها با هم در نبرد علیه نِیتیباس متحد می شوند. در طول مسیر، گروه ایو با شهروندان زنده جمع شده در آخرین شهر انسانی یعنی شهر Xion کار می کند.

جهان بازی Stellar Blade

شهر Xion به منطقه ای نیمه جهان باز در منطقه ای به نام برهوت (Wasteland) و صحرای بزرگ متصل (Great Desert) است که رازهای زیادی را در خود جای داده است. شما در مسیر خود باید با افراد مختلفی دیدار کنید و مسیرهای گوناگونی را هم پشت سر خواهید گذاشت تا اهداف ایو را محقق کنید و در عین حال به شهروندان Xion هم کمک کنید. یکی از این مأموریت ها و اهداف جمع کردن هایپر سل ها (Hyper Cells) است که منابع انرژی عظیمی هستند که شهر Xion را حفظ می کنند. این هایپر سل ها در سراسر محیط قرار گرفته اند و ایو این هایپر سل ها را بازیابی می کند تا Xion را به شکوه اولیه اش بازگرداند. این باعث می شود که او در طول مسیر با شخصیت های بیشتری آشنا شود.

در طول ماجراجویی های او، تجهیزات مختلف را می توانید انتخاب کنید یا با کسب امتیاز و پول آن ها را بخرید و به دست آورید و مهارت های قدرتمندی را آزاد می کند. همچنین می توانید چیزهای تزئیناتی مختلفی مانند لباس، لوازم جانبی و مدل مو تهیه کنید.

بازیکنان هنگام گشت وگذار در Stellar Blade، موسیقی های متنوعی را خواهند شنید. از آهنگ های آرامش بخش در اردوگاه گرفته تا موسیقی که تلخی یک شهر ویران را به تصویر می کشد. تقریباً تمام آهنگ ها باکلام هستند که شما را در جهانی استلار بلید غرق خواهند کرد.

در پایین می توانید تریلر و تصاویر منتشرشده از این بازی را مشاهده کنید.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی Stellar Blade در ماه اردیبهشت منتشر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Stellar Blade در ماه اردیبهشت منتشر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید