جم هی دی با قیمت مناسب در اوریکس گیم

به گزارش وبلاگ رویال درام، بازی هی دی یک شبیه ساز فوق العاده مجذوب کننده از مزرعه داری و کشاورزی است که به وسیله کمپانی مشهور Supercell برای نسخه پی سی طراحی و ارائه شده است.

جم هی دی با قیمت مناسب در اوریکس گیم

اینکه داستان هی دی از چه قرار است را تقریبا بیشتر علاقه مندان به این بازی می دانند، اما اگر در بین شما افرادی هستند که تازه با این بازی آشنا شده یا می خواهند آن را تجربه نمایند، حتما به صفحه اصلی خرید جم هی دی در وبسایت ORIXGAME مراجعه نمایند تا با اطلاعات کافی به سراغ بازی بروند. اما چیزی که در بازی هی دی معین است ارتقاء و پیشرفت مزرعه در بازی است که در روال عادی باید بازیکن صبر زیاد داشته باشد. اما یک راه دیگر برای توسعه زمین های کشاورزی و دامداری، ارتقای کارخانه ها و دستگاه های آن و... در این مزرعه وجود دارد، آن هم خرید جم هی دی از یک فروشگاه معتبر مثل فروشگاه اوریکس گیم است. اگر دوست دارید در بازی Hay day نسبت به دوستان خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید، در ادامه با مطالب زیر با ما همراه باشید:

  • ویژگی های بازی هی دی
  • ترفندهای پیشرفت در بازی هی دی
  • خرید جم هی دی از فروشگاه اوریکس گیم
  • جم هی دی مقرون به صرفه را از کدام فروشگاه بخریم؟

ویژگی های بازی هی دی

در بازی هی دی به قدری جزئیات مزرعه داری ریز به ریز رعایت شده است که شما به راحتی در کنار زندگی شهری، یک زندگی روستایی را هم در قاب گوشی موبایل خود تجربه می کنید. برخی از ویژگی های این بازی عبارتند از:

  • امکان کاشت انواع دانه ها و سبزیجات مختلف با قابلیت برداشت برای کسب عایدی
  • فراوری انواع مواد غذایی خوشمزه با استفاده از مواد طبیعی موجود در مزرعه خود
  • کاشت انواع درختان برای جمع آوری میوه و فروش آن ها
  • ساخت انواع کارخانه های مختلف برای کسب عایدی و توسعه مزرعه
  • وجود انواع ابزار های مختلف برای بهبود و کار بر روی مزرعه
  • خرید و فروش انواع مواد غذایی فراوری و گذاشتن برای فروش در مغازه های کنار جاده ای
  • دارا بودن گرافیک عالی نسبت به حجم بسیار کم خود به همراه صداگذاری فوق العاده

ترفندهای پیشرفت در بازی هی دی

همواره و در هر بازی ترفندها و راهکارهایی وجود دارد که باعث می شوند هم از بازی لذت ببریم و هم سریع تر پیشرفت کنیم. در ادامه شما را با برخی از این ترفندها و آموزش های پیشرفت در بازی هی دی آشنا خواهیم ساخت:

  1. کسب تجربه و پول کافی برای رسیدن به لول 7 بازی
  2. دریافت سفارش از دهکده های دیگر
  3. ایجاد فروشگاه در کنار خیابان و فروش محصولات آن با قیمت مناسب
  4. تمام محصولات انبار را یک جا خالی نکنید
  5. تمام محصولات خود را یک جا برداشت کنید
  6. یاری گرفتن از تام پستچی
  7. اولویت را خرید حیوانات بگذارید
  8. کاشت برخی محصولات گران قیمت با زمان برداشت بالا در شب و برداشت آنها صبح روز بعد

خرید جم هی دی از فروشگاه اوریکس گیم

با دانلود و نصب بازی هی دی در همان ابتدای بازی 30 جم هی دی به هر بازیکن تعلق می گیرد و با پیشرفت در بازی می توانید الماس های بیشتری را کسب کنید. اما برای ارتقای سطح بازی، این کار زمان بر است. تنها یک راه برای سرعت بخشیدن به بازی وجود دارد و آن خرید جم هی دی برای فعال سازی آیتم های درون بازی است. قیمت جم هی دی در فروشگاه های مختلف فرق دارد و گاهی برخی از آن ها اقدام به فروش جم های هکی می نمایند. پس خیلی مراقب باشید تا کلاه سرتان نرود. اگر در پی یک فروشگاه قانونی برای خرید جم هی دی و دیگر محصولات مورد احتیاج در بازی های خود هستید، فروشگاه معتبر اوریکس گیم تنها گزینه است. کلی محصولات اورجینال در این فروشگاه موجود است که همگی با قیمت های فوق العاده مقرون به صرفه نسبت به دیگر فروشکاه ها و با واریز سریع محصولات (بین 3 تا 10 دقیقه) آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در کنار خرید جم هی دی اگر به بازی های اکشن علاقه مندید، خرید الماس براول استارز مقرون به صرفه را فقط در اوریکس گیم پیدا می کنید. بعلاوه، اگر به بازی های کارتی و استراتژیک علاقه مندید، (خرید جم کلش رویالGEM Clash Royal) مقرون به صرفه و یا (خرید جم کلش آف کلنز Clash Of Clans GEM) را از فروشگاه اوریکس گیم پیشنهاد می کنیم. از طرفی به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و... بهره ببرید.

جم هی دی مقرون به صرفه را از کدام فروشگاه بخریم؟

آنچه که اعتبار یک فروشگاه را مشخص می نماید، داشتن نماد اعتماد (اینماد) و بعلاوه لوگوی طلایی ساماندهی است. قیمت پایین، واریز سریع و پشتیبانی قوی آنلاین و 24 ساعته که در روزهای تعطیل هم در حال خدمت رسانی به کاربران باشند نیز از دیگر آیتم های یک فروشگاه معتبر است. با افتخار اعلام می داریم که فروشگاه قانونی اوریکس گیم همه این آیتم ها را یک جا دارد و برترین و معتبرترین سایت برای خرید کلیه محصولات گیمینگ است. بدون هیچ نگرانی خرید خود را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین

به "جم هی دی با قیمت مناسب در اوریکس گیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جم هی دی با قیمت مناسب در اوریکس گیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید