نویسنده Deus Ex روی مس افکت بعدی کار خواهد نمود

به گزارش وبلاگ رویال درام، پس از انتشار اخباری مبنی بر پیوستن مری دی مارل (Mary DeMarle) به کمپانی بایوور (BioWare)، اکنون معین شده که به عنوان کارگردان ارشد روایت نسخه نو مس افکت انتخاب شده است.

نویسنده Deus Ex روی مس افکت بعدی کار خواهد نمود

مایکل گمبل (Michael Gamble)، مدیر پروژه در بایوور، این خبر را در توییتر خاطرنشان کرد. دی مارل در گذشته به عنوان نویسنده و کارگردان خلاقیت در بازی هایی کانند Deus Ex: Human Revolution ،Deus Ex: Mankind Divided و Marvels Guardians of the Galaxy فعالیت داشته است و اضافه شدن او به تیم توسعه مس افکت 4، قطعا سطح کیفی این بازی مورد انتظار را بالا خواهد برد. او بعلاوه سال قبل جایزه برترین روایت را برای داستان بازی محافظان کهکشان دریافت کرد.

خروج دی مارل از ایدوس مونترال در پی فروش این استودیو به کمپانی Embracer رخ داد. شایان ذکر است که در تابستان گذشته او دیدگاه خود را در خصوص رابطه بین گیم پلی و روایت در فرایند توسعه بازی توضیح داد که در ادامه آمده است:

نسخه تازه مس افکت فعلا در اوایل فرایند ساخت خود واقع شده است و اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. با این حال گفته شده که این بازی با استفاده از موتور بازی سازی آنریل انجین 5 توسعه داده خواهد شد. همانطور که احتمالا می دانید، سه گانه اصلی مس افکت با استفاده از آنریل انجین 3 ساخته شده و از آن موقع دیگر بازی های استودیوی بایوور نظیر مس افکت: آندرومدا و Dragon Age: Inquisition، با استفاده از موتور فراست بایت که مربوط به کمپانی الکترونیک آرتز می گردد، ساخته شده اند.

نسخه لجندری مس افکت که شامل بازسازی سه بازی اصلی مجموعه به همراه بسته های الحاقی آن ها است، هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "نویسنده Deus Ex روی مس افکت بعدی کار خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده Deus Ex روی مس افکت بعدی کار خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید