هدفون تازه ریزر ویژه کاربران پلی استیشن

به گزارش وبلاگ رویال درام، هدفون Kaira Pro از برند ریزر برای پلی استیشن دارای فناوری HyperSense است تا آنچه را می شنوید کاملا احساس کنید.

هدفون تازه ریزر ویژه کاربران پلی استیشن

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو، هنگام بازی با هدفون Kaira Pro برای پلی استیشن آنچه را که می شنوید احساس می کنید.

این گجت بازی که با فناوری HyperSense برای بازی طراحی شده است، تضمین می نماید که به طور کامل خود را در جریان بازی گم کنید. این فناوری با استفاده از هاپتیک های پویا و هوشمند، ارتعاشات واقعی را با دقت موقعیت عالی ارائه می دهد.

این سیستم، بعلاوه با موسیقی و فیلم کار می نماید و به زنده کردن صدا ها یاری می نماید. علاوه بر این، هدفون Kaira Pro برای پلی استیشن از درایور هایی با روکش تیتانیوم استفاده می نماید تا صدا های حداکثر، میانه و پایین را به طور جداگانه تنظیم کند. در نتیجه، طیف کاملی از صدا را برای بازی های فراگیرتر تجربه خواهید کرد.

از همه مهمتر، میکروفون HyperClear هنگام رفت و آمد با هم تیمی ها، نویز از کناره ها و پشت را رد می نماید تا صدای بهتری را ایزوله کند و در نهایت، انواع گزینه های اتصال را دریافت کنید، بلوتوث، دانگل USB-C و بی سیم 2.4 گیگاهرتز.

منبع: انتخاب

به "هدفون تازه ریزر ویژه کاربران پلی استیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون تازه ریزر ویژه کاربران پلی استیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید