کسب و کار

پیش بینی اینشتین به حقیقت پیوست؛ معرفی نخستین موتور پروتونی برای خودروها

فرایند همجوشی هسته ای از مدت ها پیش شناخته شده است، بااین حال یافتن راهی برای استفاده از آن برای نیروبخشی به خودروها موردبحث دانشمندان بوده است. اکنون یک استارتاپ با معرفی موتور پروتونی، این رؤیا را به حقیقت تبدیل نموده است.

2 اردیبهشت 1403

حراج تاریخی بوگاتی ویرون: کارکرده، 5200 کیلومتر، رنگ آبی ترنسفورمرز

کمپانی قدرتمند بوگاتی که دفتر مرکزی آن در فرانسه واقع شده است، کوشش زیادی می نماید تا خود را به عنوان یک شرکت بسیار پیشرفته معرفی کند. با این حال، این شرکت همچنان به خواسته های عجیب خریدارانش، حتی بچگانه ترین آن ها پاسخ می دهد.

29 فروردین 1403

رویای سبز آن شرلی در سنگان!، فیلم

در تعطیلات آخر هفته روستای سنگان تهران از برترین مقاصد سفرهای بهاری است. هوای خنک، سرسبزی درخت ها و درخشش آفتاب، دلچسب بودن این روستا را دو چندان نموده!

16 فروردین 1403

خبری بد برای عاشقان آئودی ، وداع تلخ با آلمانی دوست داشتنی! ، عکس

پس از اینکه آخرین آئودی TT در نوامبر 2023 فراوری شد، خودروی مهم تری به سمت غروب حرکت می نماید. آخرین آئودی R8 از خط فراوری سایت بولینگر هوفه در هایلبرون آلمان خارج شد.

6 فروردین 1403

کادیلاک سلستیک رولزرویس را به چالش می کشد، عکس

سلستیک از مرغوب ترین اجناس و برترین فناوری های جنرال موتورز استفاده می نماید تا نام کادیلاک را بار دیگر به اوج برساند.

29 اسفند 1402

هر آنچه در خصوص تئوری اینترنت مرده باید بدانید

تئوری اینترنت مرده، یک تئوری توطئه آنلاین است که هر از گاهی مطرح می گردد. این نظریه بیان می نماید که بیشتر محتوای اینترنت به وسیله انسان ها ایجاد نشده است، اما آیا این چیزی امکان پذیر است و آیا اصلاً اهمیتی دارد؟

22 اسفند 1402

چرا استارتاپ های گردشگری با تنوع مجوزها درگیرند؟

پنل آنالیز چالش ها و مسائل زیست بوم گردشگری کشور برگزار گشت و کارشناسان در این پنل از تعدد مجوزها در حوزه گردشگری انتقاد کردند.

20 اسفند 1402

این خودرو شبیه به انسان است اما چرا؟، عکس

گریت وال موتور (GWM) در اقدامی غافلگیرکننده از احیای پروژه Sar Mecha Dragon خود تحت نظر GWM Ora اطلاع داد. آخرین باری که از Sar شنیدیم، اواخر سال 2022 بود که GWM گفت که Sar در کنار برند Ora فعالیت خواهد نمود. با این حال، Sar Mecha Dragon از آن موقع از کانون توجه دور شده است.

15 اسفند 1402

بزرگترین خودروی برقی جهان، 700 کیلومتر رانندگی با چند دقیقه شارژ ، عکس

یک خودروساز چینی به نام لی اتو(Li Auto) که خودروهای برقی فراوری می نماید، به تازگی از یک خودروی بزرگ 7 نفره موسوم به مگا(Mega) رونمایی نموده است که می تواند بزرگترین وسیله نقلیه الکتریکی دنیا لقب بگیرد.

12 اسفند 1402

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز صورت پذیرفت.

8 اسفند 1402

با دربستان، مرکز دپوی انواع درب ضد سرقت آشنا شوید

درب های ضد سرقت و تجهیزات امنیتی، ازجمله موارد ضروری برای زندگی در دنیای امروز هستند تا به وسیله آن ها بتوانید امنیت خود و عزیزانتان را تأمین نمایید. بدین ترتیب با بهره گیری از این محصولات می توانید در محیط های مختلفی اعم از خانه و یا محل کار، امنیت و...

16 بهمن 1402

فروش آیفون 16 احتمالا کمتر از نسل قبلی است

به نظر می رسد در انتها سال 2024، اپل نمی تواند موفقیت خود را در کسب رتبه اول بازار موبایل و پیشی گرفتن از سامسونگ تکرار کند. مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، بر این باور است غول کوپرتینویی با چالش های متعددی از جمله فقدان ارتقاءهای چشمگیر در آیفون...

11 بهمن 1402

سونی از رنگ های تازه پلی استیشن 5 اسلیم رونمایی کرد

هنوز چند ماه از عرضه کنسول پلی استیشن 5 اسلیم نگذشته که شرکت سونی تصمیم گرفت از رنگ های نو این کنسول رونمایی کند. سونی در این مدت تلاش زیادی کرده تا کنسول پلی استیشن 5 اسلیم را محبوب کند و در این مدت نیز استقبال بسیار خوبی از این کنسول شده است. حال نوبت به...

23 دی 1402

چه آینده ای در انتظار دنیای سینمایی مارول است؟

استودیوی مارول به بن بست رسیده است؛ سریال های تلویزیونی آن ها به میزان گذشته تماشاگر ندارد، فیلم مارول ها به یکی از بزرگ ترین شکست های تجاری تاریخ ژانر ابرقهرمانی تبدیل شد، شرایط پروژه های آینده آن ها معین نیست و حالا با اخراج جاناتان میجرز، مولتی ورس...

2 دی 1402

تبدیل 4 دلار به 20 هزار دلار، جادوی استیو جابز

چک 4 دلاری استیو جابز به RadioShack در یک حراجی بیش از 20,000 دلار قیمت خورد. استیو جابز این چک را سه ماه پس از احداث شرکت اپل برای پرداخت 4 دلار به فروشگاه RadioShack امضا کرده بود.

15 آذر 1402

نسل سوم خودروی فرانسوی محبوب ایرانیان معرفی گردید، عکس

رنو داستر جزو خودروهایی بود که در زمان ورود به ایران، با وجود طراحی ساده و به دور از مدرن بودن، به علت کیفیت نسبتا بالا و کم استهلاک بودن، با استقبال خوبی روبرو شد. داچیا اکنون از نسل سوم داستر با طراحی مجذوب کننده و امکانات و مشخصات مناسب رونمایی نموده...

9 آذر 1402

جم هی دی با قیمت مناسب در اوریکس گیم

بازی هی دی یک شبیه ساز فوق العاده مجذوب کننده از مزرعه داری و کشاورزی است که به وسیله کمپانی مشهور Supercell برای نسخه پی سی طراحی و ارائه شده است.

2 شهریور 1402

اطلس سایپا آنالیز شد ، اولین ملاقات با چهره تازه تیبا

سایپا برای چندمین بار دست به تغییر چهره محصولات خانواده X200 زده و این بار کوییک با یک فیس لیفت میانه قرار است میراث این پلتفرم را تا چندین سال آینده برای سایپا تضمین کند. اما این تغییر تا چه مقدار مثبت است؟! با آنالیز تخصصی بیت ران از سایپا اطلس همراه باشید.

1 شهریور 1402

3 روش مقرون به صرفه مهاجرت به کانادا

در پی کاهش ارزش پول ملی بسیاری از افرادی که به فکر مهاجرت بودند، می خواهند مقرون به صرفه ترین مسیر را انتخاب نمایند. گرچه امر مهاجرت آن هم مهاجرت به کانادا نمی تواند مقرون به صرفه و بی دردسر باشد، اما بعضی راه ها و مسیرهای مهاجرتی از بعضی دیگر هزینه کمتری...

24 مرداد 1402

مزایا و معایب مژه های مغناطیسی؛ مژه های مغناطیسی واقعا بی خطرند؟

مژه های مغناطیسی به عنوان ابزارهای آرایشی آسان و ایمن به بازار عرضه می شوند. اما در عین حال چشمان شما مهم و ظریف هستند و حتی در صورت استفاده از این مژه ها این احتمال وجود دارد که به عفونت و زخم چشم دچار شوید، پس بد نیست بیشتر درباره این مژه ها و نکات ایمنی...

17 مرداد 1402
تعداد: (202)