خبری بد برای عاشقان آئودی ، وداع تلخ با آلمانی دوست داشتنی! ، عکس

به گزارش وبلاگ رویال درام، پس از اینکه آخرین آئودی TT در نوامبر 2023 فراوری شد، خودروی مهم تری به سمت غروب حرکت می نماید. آخرین آئودی R8 از خط فراوری سایت بولینگر هوفه در هایلبرون آلمان خارج شد.

خبری بد برای عاشقان آئودی ، وداع تلخ با آلمانی دوست داشتنی! ، عکس

امیرمسعود عابدین: آخرین نمونه فراوری شده از این سوپراسپرت، یک کوپه زرد رنگ در نسخه پرفورمنس کواترو با پکیج بیرونی فیبر کربن و رینگ های 20 اینچی بود. قرار بود فراوری این سوپراسپرت در سال 2023 به سرانجام برسد، اما به علت تحویل سفارشات معوق و تازه، آئودی مجبور شد تا فراوری R8 را تمدید کند.

در سال گذشته، فروش آئودی R8 به 49 درصد افزایش یافت و به 1591 دستگاه رسید. با این حال، R8 کماکان کم فروش ترین محصول جهانی این شرکت بود. با نگاهی به نتایج فروش، تقاضا برای R8 همواره پایین بوده است که با توجه به قیمت گزاف این خودرو قابل درک است. تقاضا در سال 2008، زمانی که آئودی 5016 خودرو به مشتریان تحویل داد به اوج خود رسید.

مرگ آئودی R8 به این معنی است که موتور V10 ارزشمند گروه فولکس واگن نزدیک به زمان مرگ خود است. لامبورگینی نیز اواخر امسال میلادی، هوراکان را که برادر بزرگتر آئودی R8 محسوب می گردد از بازار خارج خواهد نمود. هوراکان و R8 هر دو از پیشرانه یکسان استفاده می کردند.

جالب است بدانید که در سال 1402، دو دستگاه آئودی R8 به صورت گذر موقت به خیابان های تهران پا گذاشتند و سر و صدای زیادی به پا کردند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ رویال درام مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "خبری بد برای عاشقان آئودی ، وداع تلخ با آلمانی دوست داشتنی! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری بد برای عاشقان آئودی ، وداع تلخ با آلمانی دوست داشتنی! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید