حراج تاریخی بوگاتی ویرون: کارکرده، 5200 کیلومتر، رنگ آبی ترنسفورمرز

به گزارش وبلاگ رویال درام، کمپانی قدرتمند بوگاتی که دفتر مرکزی آن در فرانسه واقع شده است، کوشش زیادی می نماید تا خود را به عنوان یک شرکت بسیار پیشرفته معرفی کند. با این حال، این شرکت همچنان به خواسته های عجیب خریدارانش، حتی بچگانه ترین آن ها پاسخ می دهد.

حراج تاریخی بوگاتی ویرون: کارکرده، 5200 کیلومتر، رنگ آبی ترنسفورمرز

امیرمسعود عابدین: در تصاویر زیر، یک دستگاه بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتس بسیار خاص و کمیاب نسخه ترنسفورمرز (تبدیل شوندگان) را مشاهده می کنید که به تازگی به فروش گذاشته شده است. این خودرو یکی از تنها 92 دستگاه ویرون گرند اسپرت ویتس به شمار میرود. موتور به کار رفته در این خودرو قدرتی 1183 اسب بخاری دارد و می تواند در 2.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

به گزارش وبلاگ رویال درام ، حداکثر سرعت ویرون گرند اسپرت ویتس به 410 کیلومتر بر ساعت محدود شده بود که آن را به سریع ترین رودستر فراوری شده در آن موقع تبدیل کرد. مهندسان بوگاتی برای اطمینان از اینکه می تواند این قدرت و سرعت را تحمل کند، شاسی را تقویت کردند و عملکرد را بهبود بخشیدند.

فردی که این خودرو را در سال 2014 خریداری کرد، تصمیم گرفت تا با یک تماس شخصی، کمیاب بودن آن را بیشتر کند. این خودرو با الهام از فیلم ترنسفورمرز (تبدیل شوندگان) رنگ متمایزی دارد که نماد ربات های ترنسفورمرز (تبدیل شوندگان) را روی کاپوت تشکیل می دهد. این نماد با لوگوی فلزی Autobots که در بین صندلی ها قرار گرفته، متفاوت ظاهر شده است.

متأسفانه، اولین مالک آن فقط برای چند صد کیلومتر این فرصت را داشت که از قدرت بی نظیر هایپرکار لذت ببرد. در سال 2016، این بوگاتی تنها با 568 کیلومتر کارکرد برای فروش گذاشته شد. در سال 2018، خودروی داستان ما دوباره برای فروش ظاهر شد، این بار با 840 کیلومتر کارکرد در کیلومترشمار.

به گفته ساتبیز که فروش این ویرون GS را برعهده دارد، آخرین مالک از آن موقع کمی بیشتر رانندگی نموده و اکنون 5200 کیلومتر کارکرد دارد. این خودرو که در حال حاضر در مادرید اسپانیا حضور دارد، قرار است بین 1 تا 3 می به حراج گذاشته گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ رویال درام مراجعه کنید.

52

منبع: خبرآنلاین

به "حراج تاریخی بوگاتی ویرون: کارکرده، 5200 کیلومتر، رنگ آبی ترنسفورمرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراج تاریخی بوگاتی ویرون: کارکرده، 5200 کیلومتر، رنگ آبی ترنسفورمرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید