استارتاپ

پیش بینی اینشتین به حقیقت پیوست؛ معرفی نخستین موتور پروتونی برای خودروها

فرایند همجوشی هسته ای از مدت ها پیش شناخته شده است، بااین حال یافتن راهی برای استفاده از آن برای نیروبخشی به خودروها موردبحث دانشمندان بوده است. اکنون یک استارتاپ با معرفی موتور پروتونی، این رؤیا را به حقیقت تبدیل نموده است.

2 اردیبهشت 1403

چرا استارتاپ های گردشگری با تنوع مجوزها درگیرند؟

پنل آنالیز چالش ها و مسائل زیست بوم گردشگری کشور برگزار گشت و کارشناسان در این پنل از تعدد مجوزها در حوزه گردشگری انتقاد کردند.

20 اسفند 1402

پاسخ ترسناک ایلان ماسک به یک توییت ، توانایی روسیه در نابودی کامل آمریکا و اروپا

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا و استارت آپ فضایی اسپیس ایکس در پاسخ به یک توییت، اظهارات ترسناک و در عین حال تامل برانگیزی را درباره احتمال رویارویی هسته ای روسیه و آمریکا را بیان نمود.

24 مهر 1401

یک کارآفرین دست به چه کارهایی نباید بزند؟

اگر دنبال بهترین ها در کسب و کارتان هستید، بعضی از عادات بدتان را کنار بگذارید.کارآفرینان ماجراجو سعی می کنند در زندگی خود به موفقیت برسند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. بااینکه تلاش برای رسیدن به موفقیت مهم است؛ ولی باید توجه داشت که در کنار...

25 اردیبهشت 1401

شرکت های خلاق حوزه سلامت دیجیتال تسهیلات می گیرند

نشست تخصصی توسعه سلامت دیجیتال در ایران، چالش ها و راهکارها، به همراه رونمایی از چند طرح حمایتی برگزار می گردد.

21 تیر 1400

روش های برطرف مسائل پرینت در فتوشاپ

خبرنگاران | سرویس تکنولوژی - فتوشاپ یکی از توانمندترین نرم افزارها در زمینه ویرایش و ایجاد تصاویر است، به طوری که اغلب حرفه ای ها روتوش تصاویر را با این نرم افزار انجام می دهند. اگرچه نرم افزار فتوشاپ یکی از بهترین ویرایشگرهای تصویر است، اما در هنگام...

27 خرداد 1400

آمادگی ایرانسل برای توسعه پژوهش های 6G در کیش

مدیرعامل ایرانسل در مراسم افتتاح رسمی ششمین سایت تجاری 5G ایرانسل در جزیرۀ کیش، از آمادگی این اپراتور برای توسعه پژوهش های 6G در کیش خبر داد.

12 فروردین 1400

4760 هنرمند صنایع دستی در قم سامان دهی شده اند، سرمایه گذاری 146میلیارد تومانی در توسعه گردشگری استان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه 4760 هنرمند صنایع دستی در استان سامان دهی شده اند، گفت: مسائل مالی در سال های اخیر بیمه هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی را دچار چالش نموده است.

31 شهریور 1398

استارتاپ های فعال حوزه اقتصاد دیجیتال سرمایه جذب می نمایند

تهران- خبرنگاران- استارتاپ های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی به منظور ارتباط با فعالان عرصه کشاورزی و مواد غذایی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته حضور می یابند.

1 مرداد 1398

تبریک وزیر ارتباطات به استارتاپ های ایرانی: رقبا را پشت سر گذاشتید

تهران- خبرنگاران- گزارش سالیانه ای که ظهر امروز توسط کافه بازار از توسعه دهندگان و کاربران اندرویدی منتشر شد، حکایت از پیشرفت چشمگیر استارتاپ های ایرانی دارد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این پیشرفت را تبریک گفت.

1 مرداد 1398