این خودرو شبیه به انسان است اما چرا؟، عکس

به گزارش وبلاگ رویال درام، گریت وال موتور (GWM) در اقدامی غافلگیرکننده از احیای پروژه Sar Mecha Dragon خود تحت نظر GWM Ora اطلاع داد. آخرین باری که از Sar شنیدیم، اواخر سال 2022 بود که GWM گفت که Sar در کنار برند Ora فعالیت خواهد نمود. با این حال، Sar Mecha Dragon از آن موقع از کانون توجه دور شده است.

این خودرو شبیه به انسان است اما چرا؟، عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو در نمایشگاه گوانجو 2021 با قیمت پیشنهادی 67800 دلار، سر و صدای زیادی به پا کرد. Sar، اولین مدل در دنیا بود که به چهار رادار لیزری و رادار اولتراسونیک با سیستم یاریی راننده مجهز شد. این سیستم ها با همکاری در کنار یکدیگر، باعث می شوند تا دقت توجه به اطرافِ این خودرو بیشتر از یک انسان باشد!

در سال 2022، Sar برای مجوز فروش به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) درخواست داد و از این رو، آماده فراوری بود. اما تأخیرهای مداوم در تحویل که شور و شوق خریداران را کاهش داد و باعث توقف پروژه شد.

Sar Mecha Dragon تازه دارای جلوپنجره ای با ظاهری تهاجمی و چراغ جلو LED یکپارچه به سبک ماتریسی خواهد بود. این خودرو به سیستم چهار چرخ محرک دو موتوره مجهز بوده و دارای 536 اسب بخار قدرت و 763 نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد در کمتر از 3 ثانیه خواهد بود! از ویژگی های قابل توجه می توان به کالیپرهای برمبو و یاری فنرهای قابل تنظیم CDC اشاره نمود. باتری 115 کیلووات ساعتی این خودرو حدود 802 کیلومتر برد (براساس CLTC) را ارائه می دهد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ رویال درام مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این خودرو شبیه به انسان است اما چرا؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودرو شبیه به انسان است اما چرا؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید