طراحی گرافیکی و چاپ

حراج تاریخی بوگاتی ویرون: کارکرده، 5200 کیلومتر، رنگ آبی ترنسفورمرز

کمپانی قدرتمند بوگاتی که دفتر مرکزی آن در فرانسه واقع شده است، کوشش زیادی می نماید تا خود را به عنوان یک شرکت بسیار پیشرفته معرفی کند. با این حال، این شرکت همچنان به خواسته های عجیب خریدارانش، حتی بچگانه ترین آن ها پاسخ می دهد.

29 فروردین 1403

هیولای ایرانی آمریکایی غوغا به پا کرد ، سوپراسپرت قدرتمند رضوانی

به هیولا، آخرین ساخته رضوانی، سازنده خودروهای اسپرت و قدرتمند مستقر در کالیفرنیا، سلام کنید. The Beast یا همان هیولا براساس شورولت کوروت C8 ساخته شده و دارای امکاناتی نظیر دستگیره های درب برقی، شیشه ضد گلوله و 1000 اسب بخار قدرت است.

27 بهمن 1402

تابلو لاین آرت: تابلوهایی مدرن از جنس سادگی

استفاده از یک تابلو دکوراتیو خاص با طراحی منحصربه فرد، همان چیزی است که دکوراسیون داخلی منزل شما را به سادگی متحول می نماید. تابلوهای دکوراتیو نیز، دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند؛ از جمله انواع تابلو دکوراتیو در آریکان...

27 دی 1402

اگر می خواهید از تعجب شاخ در بیاورید این گزارش را بخوانید ، برخی آم ها واقعا شاخ در می آورند

هنوز هم مجسمه مومی او در موزه ماتر به چشم می خورد. زن فرانسوی ملقب به مادام دیمانش در قرن نوزدهم به علت چهره خارق العاده اش مشهور شده بود. وقتی مادام دیمانش به سن 76 سالگی رسید، شاخ کوچکی روی پیشانیش آغاز به رشد کرد.

9 شهریور 1402

مجیدو بارسا و تیم ملی دارآباد به چاپ دوم رسید

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، این رمان با زبانی طنز، در حال وهوایی فوتبالی و ماجراجویانه اتفاق می افتد. گربه های تهران عنوان جلد اول این رمان است که به سفر چند نوجوان عاشق فوتبال و یک پیرزن فوتبالیست از روستایی کویری به تهران می پردازد.

7 شهریور 1402

جم هی دی با قیمت مناسب در اوریکس گیم

بازی هی دی یک شبیه ساز فوق العاده مجذوب کننده از مزرعه داری و کشاورزی است که به وسیله کمپانی مشهور Supercell برای نسخه پی سی طراحی و ارائه شده است.

2 شهریور 1402

توسعه ویترین کتاب کودک به حمایت دولت احتیاج دارد

محمدتقی حق بین، مدیر کتابفروشی شفق در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایرا ن، با اشاره به اهمیت ویترین کتاب کودک در صنعت نشر، گفت: برای توسعه فرهنگ کتابخوانی باید به گروه های سنی بچه ها و نوجوانان توجه کرد؛ به همین علت کتاب های ویژه سه ماهه، شش ماهه،...

17 خرداد 1402

شیوه جالب ساختمان سازی با فناوری چاپ سه بعدی ، دیوارهای بتنی 72 درصد سبک تر!

گروهی تحقیقاتی در دانشگاه میشیگان پیروز به ساخت دیوار بتنی با فناوری چاپ سه بعدی شد که 72 درصد سبکتر از دیوارهای معمولی است.

16 فروردین 1402

ویتامینی که پوست صورت را پر از جوش می نماید!

ویتامین ب12 به طور طبیعی در محصولات حیوانی یافت می گردد و برای درمان آکنه صورت و جوش از آن استفاده بسیاری می گردد.

9 فروردین 1402

خیز تازه روسیه برای دفع حمله احتمالی آمریکا

ایسنا نوشت:مجله نظامی روسیه که به وسیله وزارت دفاع این کشور منتشر می گردد، نوشت که روسیه در حال توسعه نوع جدیدی از عملیات نظامی با استفاده از تسلیحات هسته ای جهت دفاع از خود در برابر تجاوزات احتمالی آمریکا است.

11 اسفند 1401

صدور یک روزه شناسنامه های تازه تا خاتمه بهمن

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور یک روزه شناسنامه های نو به عنوان یکی از خدمات ارائه شده به شهروندان در میز خدمت این سازمان در ایام الله دهه فجر اطلاع داد.

19 بهمن 1401

پنج گیاه آپارتمانی برای مقابله با آلودگی هوا

هر سال پاییز و زمستان یکی از مهم ترین مسائل در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ، بحث آلودگی هوا است. یکی از راه ها برای کمتر کردن آلودگی هوا در خانه، استفاده از گیاهانی است که به پاکسازی هوای داخل خانه یاری می نمایند.

5 دی 1401

با 7 ابزار ضروری برای فریلنسرها آشنا شوید

اگر فریلنسر هستید، این یعنی شما برای کسی کار نمی کنید و چهارچوبی برای شما در نظر گرفته نمی گردد؛ بنابراین خودتان باید ابزارهای لازم برای آغاز کارتان را شناسایی و تهیه کنید. از آنجایی که این کار ممکن است کمی سخت باشد، در این مقاله به معرفی 7 ابزاری می پردازیم...

18 مهر 1401

لوکس ترین هتل های دبی با چشم اندازی بی نظیر

اگر قصد دارید از چشم انداز ها ساحل، غذاهای درجه یک و امکانات رفاهی عالی در دبی لذت ببرید در یکی از بهترین هتل های لوکس این شهر دبی اقامت کنید. دبی که یکی از سریع ترین شهرهای در حال رشد جهان است، برخی از بی نظیرترین هتل های خلیج فارس را در خود جای داده است.

3 تیر 1401

کلید کشف موجودات فرازمینی

تلسکوپ فضایی جیمز وب قدرتمندترین تلسکوپ فضایی است که تا به حال ساخته شده است. در این گزارش قصد داریم نشان دهیم این تلسکوپ پیشرفته از چه ترفندی برای شناسایی موجودات بیگانه استفاده خواهد کرد.

10 اردیبهشت 1401

شما اسمش را ساختارشکنی می گذارید، من نوآوری، هیچ کدام از رمان های کودک و نوجوانم شبیه هم نیستند

به گزارش خبرنگاران ؛ فریبا کلهر نام شناخته شده ای برای علاقه مندان ادبیات است؛ به مناسبت انتشار اولین جلد از مجموعه قصه های سائوری به نام چطور طوطی ها قاطی می کنند از نشر پرتقال، به سراغ او رفتیم و با وی درباره این کتاب و فضای این روزهای ادبیات گفت وگو...

27 بهمن 1400

نحوه انتخاب فلش مموری مناسب

برای اطلاع از نحوه انتخاب فلش مموری مناسب در این مقاله همراه ما باشید. فلش مموری یک دستگاه ذخیره سازی داده های رایانه است، که می توان به راحتی آن را حمل کرد. فلش مموری نوعی حافظه فلش است، بنابراین به آن درایو فلش نیز گفته می گردد. فلش دارای قابلیت ذخیره...

16 دی 1400

پایین ترین هزینه برای بهترین ویراستاری

هر متنی به ویراستاری نیاز دارد، حتی نوشته های تبلیغاتی روی در و دیوارها نیز بدون ویراسته شدن چیزی کم دارند. چه بسا که بسیاری از ما در هنگام دیدن اشتباه نگارشی یا املایی در هر متنی، به این نتیجه رسیده ایم که صاحب اثر ارزش چندانی برای کار خود قائل نبوده...

22 آبان 1400

9نکته برای نگهداری دارو در منزل

1. نگهداری دارو در منزل شیوه مرسوم ما ایرانیان است. گاه بعضی از خانواده ها داروخانه ای تمام عیار در خانه دارند. به هر روی، چند نکته ای را که در زیر آمده مدنظر قرار دهیم!

7 مهر 1400

117 چاپخانه در استان یزد فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد امروز در نشستی با کارشناسان فرهنگی این اداره کل که با موضوع صنعت چاپ برگزار گشت، فعالان چاپ را تلاشگران گمنام فرهنگی توصیف کرد.

15 شهریور 1400
تعداد: (29)