طراحی لوگو

حراج تاریخی بوگاتی ویرون: کارکرده، 5200 کیلومتر، رنگ آبی ترنسفورمرز

کمپانی قدرتمند بوگاتی که دفتر مرکزی آن در فرانسه واقع شده است، کوشش زیادی می نماید تا خود را به عنوان یک شرکت بسیار پیشرفته معرفی کند. با این حال، این شرکت همچنان به خواسته های عجیب خریدارانش، حتی بچگانه ترین آن ها پاسخ می دهد.

29 فروردین 1403

هیولای ایرانی آمریکایی غوغا به پا کرد ، سوپراسپرت قدرتمند رضوانی

به هیولا، آخرین ساخته رضوانی، سازنده خودروهای اسپرت و قدرتمند مستقر در کالیفرنیا، سلام کنید. The Beast یا همان هیولا براساس شورولت کوروت C8 ساخته شده و دارای امکاناتی نظیر دستگیره های درب برقی، شیشه ضد گلوله و 1000 اسب بخار قدرت است.

27 بهمن 1402

تابلو لاین آرت: تابلوهایی مدرن از جنس سادگی

استفاده از یک تابلو دکوراتیو خاص با طراحی منحصربه فرد، همان چیزی است که دکوراسیون داخلی منزل شما را به سادگی متحول می نماید. تابلوهای دکوراتیو نیز، دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند؛ از جمله انواع تابلو دکوراتیو در آریکان...

27 دی 1402

جم هی دی با قیمت مناسب در اوریکس گیم

بازی هی دی یک شبیه ساز فوق العاده مجذوب کننده از مزرعه داری و کشاورزی است که به وسیله کمپانی مشهور Supercell برای نسخه پی سی طراحی و ارائه شده است.

2 شهریور 1402

لوکس ترین هتل های دبی با چشم اندازی بی نظیر

اگر قصد دارید از چشم انداز ها ساحل، غذاهای درجه یک و امکانات رفاهی عالی در دبی لذت ببرید در یکی از بهترین هتل های لوکس این شهر دبی اقامت کنید. دبی که یکی از سریع ترین شهرهای در حال رشد جهان است، برخی از بی نظیرترین هتل های خلیج فارس را در خود جای داده است.

3 تیر 1401

نحوه انتخاب فلش مموری مناسب

برای اطلاع از نحوه انتخاب فلش مموری مناسب در این مقاله همراه ما باشید. فلش مموری یک دستگاه ذخیره سازی داده های رایانه است، که می توان به راحتی آن را حمل کرد. فلش مموری نوعی حافظه فلش است، بنابراین به آن درایو فلش نیز گفته می گردد. فلش دارای قابلیت ذخیره...

16 دی 1400