با 7 ابزار ضروری برای فریلنسرها آشنا شوید

به گزارش وبلاگ رویال درام، اگر فریلنسر هستید، این یعنی شما برای کسی کار نمی کنید و چهارچوبی برای شما در نظر گرفته نمی گردد؛ بنابراین خودتان باید ابزارهای لازم برای آغاز کارتان را شناسایی و تهیه کنید. از آنجایی که این کار ممکن است کمی سخت باشد، در این مقاله به معرفی 7 ابزاری می پردازیم که فریلنسرها برای آغاز کارشان به آن ها احتیاج پیدا می نمایند. با خبرنگاران مگ در این مقاله همراه باشید.

با 7 ابزار ضروری برای فریلنسرها آشنا شوید

این مقاله در حقیقت به معرفی و آنالیز ابزارهای مکمل مورد احتیاج فریلنسرها می پردازد؛ ابزارهایی که می توانند به بهبود کیفیت کار این دسته از افراد یاری شایانی نمایند.

1. هدفون بی سیم پرتابل

هدفون بی سیم یکی از ابزارهای مورد احتیاج برای هر فریلنسری به شمار می آید. اگر شما در فضاهای عمومی مانند پارک ها، کافه ها و یا حتی در وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس یا مترو نیز به انجام کارتان مشغول هستید، ممکن است سروصداهای ایجاد شده امکان تمرکز را از بین ببرد و شما نتوانید به راحتی برنامه های مد نظر خود را پیش ببرید.

در واقع این ابزار بسیار کاربردی می تواند به شما یاری کند تا در محیط های شلوغ، تمرکز خود را روی کارتان قرار دهید و دیگر نگران سروصدای اطراف نباشید. هدفون های بی سیم ظاهری مدرن تر و جمع وجورتری دارند که همین عامل سبب شده تا حمل ونقل آن ها آسان باشد و به عنوان یک لوازم جانبی مدرن شما را همراهی نمایند.

شما می توانید ضمن گوش دادن به یک موسیقی آرامش بخش، به انجام کار خود نیز پردازید. البته پیشنهاد می کنیم که صدا را در حداقل سطح نگه دارید تا به پرده گوشتان آسیبی نرسد. در فروشگاه آنلاین وبلاگ رویال درام طیف گسترده ای از هدفون های بی سیم دیده می گردد که شما می توانید با توجه به بودجه و احتیاجتان برترین هدفون بی سیم را برای خود انتخاب کنید.

2. پاور بانک گوشی هوشمند

به عنوان یک فریلنسر احتمالاً گاهی اوقات مجبور شده اید، کارهای خود را با گوشی هوشمند یا تبلت خود در ساعات و مکان های عجیب و غریبی از شبانه روز انجام دهید. این موضوع مستلزم آن است که دیوایس هوشمند شما شارژ داشته باشد و در صورت تمام شدن آن به یک منبع انرژی خوب دسترسی داشته باشید. بنابراین برترین گزینه ممکن برای شما استفاده از پاور بانک است. پاور بانک یک منبع ذخیره سازی انرژی قابل حمل است که به راحتی می توانید هر کجا آن را با خود ببرید و در مواقع ضروری به راحتی با اتصال گوشی هوشمند یا تبتتان به پاور بانک، آن ها را شارژ کنید.

پاوربانک ها انواع مختلفی دارند و می توان بر اساس معیارهای گوناگون مثل فناوری ساخت، کاربرد و ساختار به انواع مختلف تقسیم کرد. بنابراین با بهره گیری از این ابزار مهم، دیگر مجبور نیستید برنامه کاری خود را محدود کنید یا به علت قطع ناگهانی برق و یا شارژ کم دیوایس هوشمندتان، کار خود را عقب بیندازید. به علاوه، می توانید آن ها را به راحتی حمل کنید، زیرا معمولاً سبک وزن هستند و از این بابت مسئله ای نخواهید داشت. بعلاوه برخی از پاوربانک ها می توانند هم زمان چند دستگاه با پورت های شارژ مختلف را شارژ نمایند.

در هنگام خرید پاور بانک در پی محصولاتی بیشتر از ظرفیت باتری دستگاه هوشمند خود باشید و ترجیحاً سعی کنید ظرفیت آن کمتر از 10000 میلی آمپر ساعت نباشد. در فروشگاه آنلاین وبلاگ رویال درام طیف گسترده ای از پاور بانک ها دیده می گردد که فریلنسرها می توانند با توجه به بودجه و احتیاجشان برترین پاور بانک را برای خود خریداری نمایند.

3. هارد اکسترنال

ذخیره سازی اطلاعات بخش مهمی از فریلنسری است که به هیچ عنوان نمی توانید روی آن ریسک کرد و اطلاعات مهم را به خطر انداخت. حتی اگر از مقرون به صرفه ترین ارائه دهنده های فضای ذخیره سازی ابری روی دیوایس هوشمند خود استفاده می کنید، همچنان به یک دستگاه ذخیره سازی سخت افزاری (که به اتصال اینترنت احتیاج ندارد) به عنوان پشتیبان احتیاج دارید. اینجاست که هاردهای اکسترنال وارد عمل می شوند و در این راستا می توانند یاری زیادی به فریلنسرها نمایند.

هارد اکسترنال یک فضای ذخیره سازی است که به شما امکان می دهد اسناد شخصی مربوط به کار، فایل های مختلف، برنامه ها و نرم افزارهای مورد احتیاج خود را در آن ذخیره نموده و به آن ها دسترسی داشته باشید. این ابزارها بعلاوه به شما یاری می نمایند در صورتی که طی اتفاقی اطلاعات مهم شما از بین برود، نگران جایگزینی آن ها نباشید؛ چرا که به راحتی می توانید آن ها را از هارد اکسترنال به سیستم خود منتقل کنید. بدین ترتیب شما فایل های مهم خود را به دور از هر گونه خطر تخریب و پاک شدن روی این فضای دخیره سازی نگهداری خواهید کرد.

برخلاف هارد درایو رایانه شخصی، فریلنسرها می توانند از هارد اکسترنال برای ذخیره فایل ها از چندین دستگاه مانند گوشی هوشمند و تبلت استفاده نمایند. هنگام خرید یک هارد اکسترنال توجه به مواردی از جمله دوام، سابقه آن برند و فضای دخیره سازی بسیار حائز اهمیت است. در فروشگاه آنلاین وبلاگ رویال درام طیف گسترده ای از هاردهای اکسترنال دیده می گردد که شما می توانید با توجه به بودجه و احتیاجتان برترین هارد اکسترنال را برای خود انتخاب کنید.

4. مودم های جیبی یا MiFi

یکی از مهم ترین احتیاجهای فریلنسری، متصل بودن به یک اینترنت پایدار است. در واقع این دسته از افراد برای در ارتباط بودن با مشتریان، دسترسی به ابزارها، خدمات کاری و اجرای پروژه ها به متصل بودن به اینترنت احتیاج دارند و انجام کارهای فریلنسری بدون اتصال به اینترنت پایدار غیرممکن است. به همین علت احتیاج به مودم های جیبی با MiFi برای این دسته از کاربران به شدت احساس می گردد. این مودم ها که به علت سبک و کم حجم بودن، به راحتی قابل حمل هستند، این قابلیت را دارند که از یک گوشی هوشمند به یک هات اسپات وای فای تبدیل شوند.

فریلنسرها می توانند گوشی هوشمند، تبلت و یا دستگاه های دیگر که قابلیت وصل شدن به وای فای را دارند، با بهره گیری از این مودم ها به اینترنت متصل نمایند. در فروشگاه آنلاین وبلاگ رویال درام طیف گسترده ای از مودم های جیبی دیده می گردد که شما می توانید با توجه به بودجه و احتیاجتان برترین مودم جیبی را برای خود انتخاب کنید.

5. میکروفون

برخلاف آنچه افراد تصور می نمایند، میکروفون ها تنها برای هنرمندان، صداپیشه گرها و یا ولاگرها مورد استفاده قرار نمی گیرد. هر فریلنسری صرف نظر از حرفه خود، می تواند از میکروفون استفاده کند.

این دسته از کاربران می توانند از میکروفون برای بهبود کیفیت صدای تماس ها و ضبط های صوتی در طول جلسات مجازی و سایر مکالمات بهره ببرند. در صورتی که یک میکروفون خوب نداشته باشید، نمی توانید صدا را با کیفیت عالی به گوش مخاطبان خود برسانید. استفاده از میکروفون بعلاوه به فضای کاری شما رنگ و بوی حرفه ای تری می بخشد. با این حال، انتخاب میکروفون به ترجیح فریلنسرها بستگی دارد. در فروشگاه آنلاین وبلاگ رویال درام طیف گسترده ای از میکروفون های حرفه ای دیده می گردد که شما می توانید با توجه به بودجه و احتیاجتان برترین میکروفون را برای خود انتخاب کنید.

6. چراغ مطالعه

داشتن انعطاف پذیری در مشخص و تنظیم زمان کاری یکی از مزایای فریلنسری است. اگر ترجیح می دهید شب ها را برای کار کردن انتخاب کنید، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم ها و بعلاوه دید خوب به یک چراغ مطالعه احتیاج دارید.

در واقع چراغ مطالعه فضای نوری مناسبی را به وجود می آورد که موجب می گردد فشار کمتری به چشم ها در هنگام کار کردن وارد گردد. فرقی ندارد که شما می خواهید کتاب بخوانید یا از لپ تاپ و کامپیوتر بهره ببرید. در هر دو حالت بهره گیری از این چراغ ها، می تواند به دیرتر خسته شدن چشم های شما یاری شایانی کند. بیشتر این چراغ ها به شما این امکان را می دهند که روشنایی را متناسب با روشنایی اتاق خود تنظیم کنید. در فروشگاه آنلاین وبلاگ رویال درام طیف گسترده ای از چراغ های مطالعه دیده می گردد که فریلنسرها می توانند با توجه به بودجه و احتیاجشان برترین چراغ مطالعه را برای خود انتخاب نمایند.

7. پرینتر

کارهای فریلنسری همیشه به صورت دورکار و یا آنلاین نیست. گاهی اوقات ممکن است برخی از کارها را به صورت فیزیکی انجام دهید و داشتن پرینتر برای چنین مواقعی ضروری به نظر می رسد. شما می توانید از پرینتر برای چاپ، اسکن و فتوکپی اسناد بهره ببرید و این ابزار در وقت و هزینه شما برای انجام این کار در خارج از منزل صرفه جویی خواهد نمود.

اگرچه انواع مختلفی از پرینترها وجود دارد، اما امروزه از دو نوع آن ها استفاده می گردد که پرینترهای جوهرافشان و لیزری هستند. در فروشگاه آنلاین وبلاگ رویال درام طیف گسترده ای از پرینترهای مختلف دیده می گردد که شما می توانید با توجه به بودجه و احتیاجتان برترین آن را برای خود انتخاب کنید.

سخن پایانی

شیوه کاری فریلنسرها کمی فرق دارد و این دسته از افراد از مهارت های خودشان برای خدمات دهی به مشتریان مختلف بهره می برند. اگرچه آن ها هم با مشکلاتی برای کار کردن روبرو هستند، اما این آزادی در اختیار آن ها واقع شده است تا ابزار کار خود را خودشان انتخاب نمایند. در این مقاله به معرفی 7 ابزاری پرداختیم که فریلسنرها برای آغاز کارشان بهتر است که آن ها را تهیه نمایند. اگر شما هم فریلنسر هستید و در این مورد ابزاری را می شناسید که در این مقاله ذکر نشده، می توانید آن را در بخش کامنت ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Makeuseof

منبع: دیجیکالا مگ

به "با 7 ابزار ضروری برای فریلنسرها آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 7 ابزار ضروری برای فریلنسرها آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید