سینما

حراج تاریخی بوگاتی ویرون: کارکرده، 5200 کیلومتر، رنگ آبی ترنسفورمرز

کمپانی قدرتمند بوگاتی که دفتر مرکزی آن در فرانسه واقع شده است، کوشش زیادی می نماید تا خود را به عنوان یک شرکت بسیار پیشرفته معرفی کند. با این حال، این شرکت همچنان به خواسته های عجیب خریدارانش، حتی بچگانه ترین آن ها پاسخ می دهد.

29 فروردین 1403

بادبان خورشیدی ناسا چطور کار می کند ، فیلم

ناسا آماده می شود تا فضاپیمای پیشرفته ای را مجهز به بادبان خورشیدی در اواخر این ماه پرتاب کند. بادبان خورشیدی می تواند تا سال ها سرعت بگیرد و بهترین راه حل سفرهای فضایی دوردست با فناوری کنونی است.

26 فروردین 1403

رویای سبز آن شرلی در سنگان!، فیلم

در تعطیلات آخر هفته روستای سنگان تهران از برترین مقاصد سفرهای بهاری است. هوای خنک، سرسبزی درخت ها و درخشش آفتاب، دلچسب بودن این روستا را دو چندان نموده!

16 فروردین 1403

آهنگساز فاینال فانتزی: تقلید از موسیقی فیلم های هالیوودی مانع از پیشرفت می شود

آهنگساز سری فاینال فانتزی، نوبوو اوئماتسو (Nobuo Uematsu)، به تازگی بیان کرده است که آهنگسازانی که شادمان هستند که از سبک موسیقی فیلم های پرفروش هالیوودی در موسیقی بازی های ویدیویی خود تقلید می کنند، مانع از پیشرفت موسیقی در صنعت بازی های ویدیویی می شوند.

28 اسفند 1402

همه چیز درباره جنگنده ای که اف 22 را شکست داد

رافال در زبان فرانسوی وزش ناگهانی و وحشیانه باد معنی می گردد. واژه که به خوبی از عهده توصیف این جنگنده نسل چهار و نیم چالاک برمی آید.

19 اسفند 1402

8 ژانر ادبی که باید سراغشان بروید

اگر می خواهید به عنوان یک نویسنده اثری ناب خلق کنید، پس شناخت ژانرهای ادبی به شما یاری بسیاری خواهد نمود؛ بنابراین در این مطلب قصد داریم 8 ژانر ادبی از مهم ترین ها را به زبانی ساده بیان کنیم. بیشتر نویسندگان هرچقدر هم خلاق باشند به طور معمول سراغ ایده...

18 دی 1402

چه آینده ای در انتظار دنیای سینمایی مارول است؟

استودیوی مارول به بن بست رسیده است؛ سریال های تلویزیونی آن ها به میزان گذشته تماشاگر ندارد، فیلم مارول ها به یکی از بزرگ ترین شکست های تجاری تاریخ ژانر ابرقهرمانی تبدیل شد، شرایط پروژه های آینده آن ها معین نیست و حالا با اخراج جاناتان میجرز، مولتی ورس...

2 دی 1402

راهنمای خرید برترین گوشی اوپو؛ میان رده های باکیفیت و ارزان

برند اوپو، یکی از برندهای معروف در زمینه فراوری گوشی هوشمند است که در بازار کشور ما نیز هواداران زیادی دارد. تنوع محصولات این شرکت زیاد است و رنج قیمت متفاوتی را در برمی گیرد. با این مقاله از خبرنگاران همراه باشید تا با برترین مدل های گوشی میان رده اوپو...

25 آذر 1402

تفریحات مالی در قشم

وقتی به سفر قشم فکر می کنیم، اولین تصور از سفر قشم دریا آبی با موج های متلاطم است. اکنون که به قشم سفر می کنیم، تفریحات مهیج آبی را در قشم امتحان نکنیم؟ اگر اهل تفریحات آبی و قدم زنی در پارک کروکدیل هستید، تا خاتمه این نوشته همراه ما باشید.

9 آبان 1402

قطعات آیفون 15 زیر میکروسکوپ با بزرگ نمایی 7 هزار برابری!، فیلم

زومیت نوشت: در ویدیویی متفاوت از کالبدشکافی آیفون 15، قطعات داخلی این دستگاه را با بزرگ نمایی خارق العاده 7000 برابری مشاهده می کنیم.

15 مهر 1402

این گیاهان از دل فیلم ها آمده اند!، عکس

زومیت نوشت: با تماشای این عکس ها ایمان می آورید که دنیای گیاهان به طرز شگفت انگیزی رنگارنگ و هیجان انگیز است.

24 شهریور 1402

قرعه کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی برگزار گردید

مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره لیگ کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) برگزار گردید.

8 شهریور 1402

اطلس سایپا آنالیز شد ، اولین ملاقات با چهره تازه تیبا

سایپا برای چندمین بار دست به تغییر چهره محصولات خانواده X200 زده و این بار کوییک با یک فیس لیفت میانه قرار است میراث این پلتفرم را تا چندین سال آینده برای سایپا تضمین کند. اما این تغییر تا چه مقدار مثبت است؟! با آنالیز تخصصی بیت ران از سایپا اطلس همراه باشید.

1 شهریور 1402

روایتی تازه از سوختن 600 نفر که در یک سینمای کشور نشسته بودند

فیلم مستند سینه ما رکس ساخته مشترک میترا مهتریان و صادق دهقان از شامگاه شنبه 28 مرداد ماه مصادف با چهل و چهارمین سالگرد آتش سوزی مرگبار در سینما رکس آبادان در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

29 مرداد 1402

عکس ، جواد رضویان در 90 سالگی!

میثم قراگزلو طراح چهره پردازی سریال فوفو، مسافری از کامادو درباره طراحی چهره پردازی این سریال که متفاوت ترین بخش آن محسوب می گردد، گفت.

16 مرداد 1402

مرگ مرموز دانشمندانی که مقبره پادشاه را گشودند

دانشمندان می گویند قارچ رشدکرده در مومیایی ها، ممکن است برای انسان خطرناک باشد.

11 مرداد 1402

حوصله تماشا یک فیلم 12 ساعته را دارید؟ ، معرفی 10 فیلمسازی که تماشای فیلم هایشان صبوری می خواهد

گروهی از کارگردان ها هستند که در برابر دسته بندی های ژانری مقاومت می نمایند. فیلم هایشان اغلب متفکرانه، مشاهده گر و مینیمال اند و حس وحال یا فضا را بر داستان ارجح می دانند.

7 مرداد 1402

خبر بد برای هواداران آیفونse!

دیجیاتو نوشت: بسیاری منتظر معرفی نسل چهارم آیفون SE با ویژگی های مجذوب کننده هستند و حالا گزارشی تازه می گوید که نباید منتظر رونمایی از آیفون SE 4 در سال آینده میلادی باشیم.

31 تیر 1402

هانی کرده قبل از کتک کاری به سرپرست استقلال چه گفت؟

در اولین روز تمرین استقلال به دلیل حضور برخی افراد معلوم الحال، اتفاقات تلخی افتاد که باعث شد حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال مورد نقدها شدید قرار بگیرد.

10 تیر 1402

پاسخ رسمی سیدجلال حسینی به ماجرای سرمربیگری در ملوان ، مربی سرخ ها در پرسپولیس می ماند؟

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه با وجود دریافت مدرک مربیگری B همچنان نمی توانید روی نیمکت تیم بنشینید، عنوان نمود: بله قانون است و من هم در کنار کادرفنی چیزهای بیشتری یاد می گیرم تا زمانی که مدرک A را بگیرم.

4 تیر 1402
تعداد: (134)