تفریحات مالی در قشم

به گزارش وبلاگ رویال درام، وقتی به سفر قشم فکر می کنیم، اولین تصور از سفر قشم دریا آبی با موج های متلاطم است. اکنون که به قشم سفر می کنیم، تفریحات مهیج آبی را در قشم امتحان نکنیم؟ اگر اهل تفریحات آبی و قدم زنی در پارک کروکدیل هستید، تا خاتمه این نوشته همراه ما باشید.

تفریحات مالی در قشم

بعد از انتخاب سرگرمیات مهیج قشم سراغ رزرو اقامتگاه بومگردی قشم می رویم. قطعا بعد از خواندن این نوشته سرگرمیات موردعلاقه خود را برای سفر پیدا می کنید. آماده اید، چاشنی هیجان را به سفر قشم اضافه کنید! پس آغاز می کنیم.

جزیره شگفت انگیز قشم

قشم یکی از جزایر زیبا در جنوب کشورمان است. این جزیره در نزدیکی دریا قرار گرفته است. حتما وقتی سفر قشم به گوشتان می خورد، به سرگرمیات آبی فکر می کنید. اما سرگرمیات در قشم فقط به سرگرمیات آبی محدود نیست. اگر به سرگرمیات آبی علاقه ندارید، در پارک آبی زیتون روی صندلی بنشینید. در این پارک درحالی که از صدای دریا لذت می برید، پرواز پرندگان را ببینید.

پرواز روی آب های خلیج فارس

آغاز ماجراجویی زمانی رقم می خورد که روی آب های خلیج فارس پاهای شما از زمین فاصله می گیرد. در پاراسل با پوشیدن جلیقه نجات، بستن کمربند ایمنی، روشن شدن قایق آغاز می گردد. زمانی که قایق آغاز به حرکت می نماید، کم کم فاصله شما از زمین بیشتر می گردد. قایق ران باتوجه به تعداد افراد، ارتفاع طناب را شل می نماید، با شل شدن طناب به ارتفاع بالاتری می روید. سرتان را بالا بیاورید، از تماشای چشم انداز دریا لذت ببرید. مدت زمان پاراسل بین 10 تا 15 دقیقه است. هزینه پاراسل بین 400 تا 600 تومان محاسبه می گردد.

قایق سواری در دریا

قایق سواری یکی از سرگرمیات قدیمی در قشم است. بیش تر قایق ها در قشم تندرو هستند. زمانی که با سرعت بالا از میان موج های دریا عبور می کنید، در دریا موج ها را با قایق می شکنید. توصیف این لحظه در برابر تجربه آن بسیار کوچک است، باید برای درک این احساس قایق سواری در قشم را امتحان کنید. پیشنهاد می کنیم اگر با خانواده به قشم به سفر می روید، قایق سواری را در برنامه سفر قرار دهید. هزینه قایق سواری در قشم باتوجه به زمان سفر و اسکله فرق دارد.

اسکوترسواری زیر دریا

بدون شک اسکوترسواری زیر دریا یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیات در قشم است. در اسکوترسواری با دستگاهی شبیه به اسکوتر که به دستگاه اکسیژن وصل است وارد دریا می شوید. در اسکوترسواری شما فرصت این را دارید که با زندگی موجودات دریایی آشنا شوید. برای اینکه با اسکوتر وارد دریا بشوید حداقل باید 12 سال سن داشته باشید. همچین استفاده از اسکوتر برای خانم های باردار و افراد با سابقه بیماری قلبی ... مجاز نیست.

فلای بورد، قهرمان دریا

به فیلم های ابر قهرمانی علاقه دارید؟ بله! پس وقت آن شده که ابرقهرمان زندگی خود باشید. در سرگرمی فلای بورد احساس می کنید که ابرقهرمان هستید. در فلای بورد با جت اسکی با سرعت با فشار آب به سمت بالا پرتاب می شوید. در این لحظه احساس ترس می کنید، از شدت هیجان نفستان بند می آید. امکان استفاده از فلای بورد برای افراد بالای 18 سال مجاز نیست.

شاتل سواری، سرگرمی گروهی

شاتل سواری از سرگرمیات همیشگی قشم است. شما می توانید در روزهای مختلف سال به همراه همسفرانتان سوار شاتل شوید. در شاتل سواری تیوپ با استفاده از قایق یا جت اسکی با سرعت روی آب کشیده می شوید. شاتل سواری از سرگرمیات مقرون به صرفه قیمت در قشم به شمار میرود.

غواصی در آب دریا

حتما در فهرست سرگرمیات قشم، نام غواصی در دریا را دیده اید. غواصی از سرگرمیاتی است که احتیاج به یادگیری شنا ندارد. فقط 20 دقیقه قبل از آغاز غواصی آموزش های لازم به شما داده می گردد. در غواصی با لباس های مجهز وارد دریا می شوید تا عمق پنج متری به زیر آب می روید.

پارک های آبی قشم

اکنون که با سرگرمیات آبی قشم آشنا شدیم، وقت آن شده که روی خشکی به پارک برویم، از تماشا طبیعت قشم لذت ببریم.

پارک زیتون

پارک زیتون یکی از معروف ترین پارک های قشم است که فاصله کوتاهی با دریا دارد. این پارک مجهز به امکاناتی از جمله: آلاچیق، زمین والیبال، بسکتبال است. اطراف پارک رستوران های ساحلی با منو غذاهای دریایی قرار گرفته است، برای صرف ناهار و شما به این رستوران ها بروید.

پارک کروکدیل ها

اگر شما هم علاقه به زندگی حیوانات دارید، تماشا پارک کروکدیل ها را از دست ندهید. در این پارک وحش انواع حیوانات از جمله: مار، لاک پشت، کروکدیل و... زندگی می نمایند. این پارک هر روز از ساعت سه بعد ظهر تا ساعت هشت شب باز است.

ژئوپارک قشم

قشم با جاذبه های طبیعی که دارد، هر مسافری را متحیر می نماید. ژئوپارک قشم یک منطقه وسیع از جاذبه های طبیعی قشم است. برای تماشا ژئوپارک قشم به حداقل یک روز احتیاج دارید.

اقامتگاه بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی به اقامتگاهی گفته می گردد که باتوجه به منابع طبیعی آن منطقه ساخته می گردد. اقامتگاه بوم گردی قشم با دکوراسیون قدیمی، فضای نوستالژیک دارد. علی بابا مرجع رزرو اقامتگاه بوم گردی قشم است. شما می توانید در هر ساعت از روز اقامتگاه بوم گردی قشم را در چند دقیقه خریداری کنید. برای خرید اقامتگاه بوم گردی قشم گام های زیر را بردارید:

گام اول: ایجاد حساب کاربری در سایت و پلتفرم علی بابا

گام دوم: جستجو اقامتگاه بوم گردی قشم در سایت و پلتفرم علی بابا

گام سوم: انتخاب اقامتگاه بوم گردی قشم

گام چهارم: پرداخت هزینه رزرو اقامتگاه بوم گردی قشم

گام پنجم: دریافت رسید نهایی

امکانات اقامتگاه بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی قشم امکانات زیر را دارد:

  • سیستم سرمایشی
  • جالباسی
  • سرویس روزانه اتاق
  • رستوران
  • فضای سبز

قیمت اقامتگاه بوم گردی قشم

قیمت اقامتگاه بومگردی قشم بستگی به موقعیت اقامتگاه و زمان سفر فرق دارد.

سرگرمیات مهیج

سرگرمیات در قشم متنوع است، با هر سلیقه ای سرگرمی موردعلاقه خود را پیدا می کنید. همین الان زمان سفر به قشم را انتخاب کنید، اقامتگاه بوم گردی قشم را از سایت و پلتفرم علی بابا خریداری کنید.

منبع: چمدان

به "تفریحات مالی در قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات مالی در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید