همایشها و نمایشگاه ها

این خودرو شبیه به انسان است اما چرا؟، عکس

گریت وال موتور (GWM) در اقدامی غافلگیرکننده از احیای پروژه Sar Mecha Dragon خود تحت نظر GWM Ora اطلاع داد. آخرین باری که از Sar شنیدیم، اواخر سال 2022 بود که GWM گفت که Sar در کنار برند Ora فعالیت خواهد نمود. با این حال، Sar Mecha Dragon از آن موقع از کانون توجه دور شده است.

15 اسفند 1402

بزرگترین خودروی برقی جهان، 700 کیلومتر رانندگی با چند دقیقه شارژ ، عکس

یک خودروساز چینی به نام لی اتو(Li Auto) که خودروهای برقی فراوری می نماید، به تازگی از یک خودروی بزرگ 7 نفره موسوم به مگا(Mega) رونمایی نموده است که می تواند بزرگترین وسیله نقلیه الکتریکی دنیا لقب بگیرد.

12 اسفند 1402

تفاهمنامه همکاری بین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش به امضا رسید

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار بدست رسیده، تفاهمنامه همکاری بین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش به امضا رسید.

28 بهمن 1402

فروش آیفون 16 احتمالا کمتر از نسل قبلی است

به نظر می رسد در انتها سال 2024، اپل نمی تواند موفقیت خود را در کسب رتبه اول بازار موبایل و پیشی گرفتن از سامسونگ تکرار کند. مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، بر این باور است غول کوپرتینویی با چالش های متعددی از جمله فقدان ارتقاءهای چشمگیر در آیفون...

11 بهمن 1402

بزرگ ترین راکت ایلان ماسک راهی فضا می شود، عکس

دیجیاتو نوشت: اسپیس ایکس می خواهد راکت بزرگ استارشیپ را برای سومین بار در ماه فوریه پرتاب کند. در یک تله کنفرانس که ناسا این هفته برای اعلام اخبار برنامه آرتمیس برگزار کرد،

21 دی 1402

اسکوتر برقی چهارپا؛ محصول تازه سوزوکی، عکس

زومیت نوشت: سوزوکی از مدل مفهومی اسکوتر الکتریکی نو خود موسوم به MOQBA رونمایی کرد؛ محصولی که قابلیت عبور از پله و موانع مختلف را دارد.

24 مهر 1402

رونمایی طرح ساخت هواپیمای 72 نفره ابراهیم رئیسی!

تسنیم نوشت: معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: طرح ساخت هواپیمای 72 نفره مسافربری ایرانی قرار است در یک همایش تخصصی معرفی گردد.

21 مهر 1402

لکسوس هم می خواهد پیکاپ بسازد، عکس

گجت نیوز نوشت: رئیس لکسوس اعلام نمود این شرکت در صورت وجود تقاضای مناسب طرح ساخت یک پیکاپ الکتریکی را شروع خواهد نمود، اما آیا پیکاپ لکسوس ساخته خواهد شد؟

31 شهریور 1402

Avatr 12 در مونیخ رونمایی شد ، همه چیز درباره دومین شاهکار نادر فقیه زاده

سدان Avatr 12 رسماً در نمایشگاه خودرو مونیخ رونمایی شد. این خودرو برقی، دومین شاهکار نادر فقیه زاده به عنوان مدیر دپارتمان طراحی چانگان Avatr است. فقیه زاده 18 سال در دپارتمان طراحی BMW در دیزاین بسیاری از محصولات این برند آلمانی نقش داشت. او از سال 2019 به عنوان...

15 شهریور 1402

قرعه کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی برگزار گردید

مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره لیگ کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) برگزار گردید.

8 شهریور 1402

غافلگیری تازه در انتظار هواداران آیفون، تغییر مکان دکمه آشنا

اپل در تازه ترین نسخه از سیستم عامل آی اواس تصمیم به تغییر مکان دکمه قرمز آشنای قطع تماس گرفته است، تغییری که ممکن است در شروع کاربران قدیمی آیفون را غافلگیر کند.

19 مرداد 1402

مرگ مرموز دانشمندانی که مقبره پادشاه را گشودند

دانشمندان می گویند قارچ رشدکرده در مومیایی ها، ممکن است برای انسان خطرناک باشد.

11 مرداد 1402

آشنایی با باشکاه فوتبال اینتر میامی

باشگاه فوتبال اینتر میامی (Inter Miami CF) یک باشگاه فوتبال حرفه ای آمریکایی است که هم اکنون در سطح اول فوتبال آمریکا حضور دارد و مربوط به شهر میامی است.

26 تیر 1402

نگاه در برج آزادی ، روایت های تصویری از دختران افغان

نمایشگاه آثار عکاسی زهرا خاوری با عنوان نگاه در باره دختران افغان در برج آزادی افتتاح شد.

3 تیر 1402

نقش فناوری در فراوری و به صرفه سازی اشتغال های کوچک منطقه ها محروم

به گزارش خبرنگاران، روح الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم افتتاحیه اولین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات و محرومیت زدایی که صبح امروز با حضور عارف نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام (ره) در مصلی تهران برگزار گردید،...

25 خرداد 1402

ساپینتو ضامن انفجار بمب را کشید! ، جنجالی ترین نقل و انتقال لیگ برتر ایران

بدون تردید یکی از جنجالی ترین جابجایی زمستانی فوتبال ایران در سال های گذشته به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان برمی گرددساپینتو ضامن انفجار بمب سیاوش یزدانی را کشید!

3 خرداد 1402

اقتباس دریافت قصه، ترکیب آن با تخیل و تبدیل به فیلم نامه است

احمد صراف یزد کارگردان مستند شازده حمام در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: فیلم شازده حمام اقتباسی از کتابی با همین نام است و نویسنده آن محمدحسین پاپلی یزدی که یک جغرافی دان و پدر جغرافی نوین ایران است و حدود سی وپنج سال است که تنها فصل نامه جغرافیای...

24 اردیبهشت 1402

مشخصات باورنکردنی بنزی که 30 سال پیش ساخته شد

موتور 5 لیتری V8 این خودرو در آن موقع 273 اسب بخار قدرت و 375 نیوتن متر گشتاور فراوری می کرد.

14 اسفند 1401

به معروف ترین گالری های هنری دبی سری بزنیم

اگر به دبی سفر نموده اید و در پی جذابیتی خاص هستید شاید لازم باشد که کمی از فضای لوکس و مدرن شهر فاصله گرفته سری به ناب ترین محیط های فرهنگی هنری شهر بزنید. دبی برترین گالری های هنری را در خود جای داده و این امکان را در اختیار گردشگران تور دبی قرار داده...

21 دی 1401

ارگ و قلعه بخارا؛ جاذبه دیدنی و تاریخی ازبکستان

ارگ و قلعه دیدنی بخارا قدیمی ترین بنای بخارا است که قدمت اصلی آن به پیش از میلاد مسیح برمی شود. از آن موقع، تا زمان تهاجم ارتش سرخ در سال 1920، مردمان مختلفی در آن سکونت داشتند.

4 دی 1401
تعداد: (74)