لکسوس هم می خواهد پیکاپ بسازد، عکس

به گزارش وبلاگ رویال درام، گجت نیوز نوشت: رئیس لکسوس اعلام نمود این شرکت در صورت وجود تقاضای مناسب طرح ساخت یک پیکاپ الکتریکی را شروع خواهد نمود، اما آیا پیکاپ لکسوس ساخته خواهد شد؟

لکسوس هم می خواهد پیکاپ بسازد، عکس

تاکاشی واتانابه، رئیس لکسوس به تازگی در یک کنفرانس خبری در ژاپن خاطرنشان کرد اگر برای یک وانت پیکاپ لوکس و کاربردی از سوی مشتریان تقاضای مناسبی شکل بگیرد، ما نیز طرح ساخت یک پیکاپ برقی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد که البته با تمام وانت پیکاپ های تویوتا متفاوت خواهد بود.

پیکاپ لکسوس در راه است

طبق گفته های رئیس Lexus، پیکاپ این شرکت کاملا با پیکاپ های تویوتا نظیر تاندرا، تاکوما و هایلوکس متفاوت خواهد بود؛ زیرا برنامه لکسوس فراوری یک پیکاپ الکتریکی است و به همین علت آن را بر پایه پیکاپ های درون سوز فعلی تویوتا توسعه نخواهد داد. بعلاوه پیکاپ لکسوس برای پاسخ به احتیاج مشتریان مختلف طراحی خواهد شد و اگر برای این محصول تقاضای کافی وجود داشته باشد، طرح ساخت آن نیز در دستور کار خواهد گرفت.

از آنجایی که شرکت Lexus به عنوان برند لوکس تویوتا فقط روی محصولات سواری تمرکز دارد، فراوری یک پیکاپ اقدام عجیبی محسوب می گردد. البته این شرکت در سال 2019 با معرفی مینی ون LM نشان داد که می تواند چنین خودروهای کاربری را نیز در سبد محصولات خود جای دهد.

مینی ون LM به عنوان یک خودرو لوکس و گران قیمت در ابتدا فقط در بازار چین عرضه شده بود، از ابتدای سال 2023 در نسل دوم خود به بیش از 60 کشور دنیا از جمله ژاپن، استرالیا و بعضی از کشورهای اروپای نیز راه پیدا کرد.

لازم به ذکر است تا به امروز هیچ یک از برندهای لوکس نتوانستند در بازار پیکاپ ها ظاهر شوند؛ برای مثال شرکت لن با پیکاپ بلک وود و برند کادیلاک با پیکاپ اسکالید EXT به موفقیتی دست پیدا نکردند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ رویال درام مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "لکسوس هم می خواهد پیکاپ بسازد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لکسوس هم می خواهد پیکاپ بسازد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید