اسکوتر برقی چهارپا؛ محصول تازه سوزوکی، عکس

به گزارش وبلاگ رویال درام، زومیت نوشت: سوزوکی از مدل مفهومی اسکوتر الکتریکی نو خود موسوم به MOQBA رونمایی کرد؛ محصولی که قابلیت عبور از پله و موانع مختلف را دارد.

اسکوتر برقی چهارپا؛ محصول تازه سوزوکی، عکس

شرکت ژاپنی سوزوکی که آن را به ساخت خودرو و موتورسیکلت هایش می شناسیم از محصول ماژولار جدیدی به نام MOQBA رونمایی نموده که انتظار می رود در نمایشگاه خودرو ژاپن در امسال به نمایش گذاشته گردد. MOQBA اسکوتر الکتریکی کوچکی است که می تواند از پله ها بالا برود و برخلاف نمونه های استاندارد، چهار چرخ دارد.

چهار چرخ اسکوتر برقی سوزوکی MOQBA روی پایه های مخصوص خود قرار گرفته اند. این موتور به عنوان اولین اسکوتر با قابلیت بالارفتن از پله ها شناخته می گردد. اگرچه محصول مورداشاره درحال حاضر صرفاً مدلی مفهومی محسوب می گردد، منظره روشنی برای عرضه به بازار دارد. این اسکوتر می تواند از موانع مختلف عبور کند و معماری چهارگانه و ماژولارش برای چنین فعالیت هایی مناسب به نظر می رسد. سوزوکی می گوید MOQBA برای مشتریانی طراحی شده است که هنگام جابه جایی با موانعی مثل پله مواجهند.

به نوشته Jalopnik، اسکوتر برقی سوزوکی MOQBA در بالا رفتن از پله ها به افراد دارای ناتوانی جسمی یاری می نماید. این محصول بعلاوه در عملیات اورژانس پزشکی، برای بالابردن ایمن برانکارد از پله ها مفید است. MOQBA را می توان برای حمل وسایل سنگین از پله ها به بالا و پایین مورد استفاده قرار داد. ترکیب شاسی پایه و اتصالات و بعلاوه تغییرات بدنه یعنی این اسکوتر سه حالت عملیاتی مختلف ارائه می دهد: حالت صندلی، ایستاده و برانکارد.

بسیاری از معینات کلیدی سوزوکی MOQBA هنوز معین نیست. به هرحال مدل مفهومی این محصول در نمایشگاه خودرو ژاپن به نمایش گذشته خواهد شد و در آن موقع می توانیم اطلاعات بیشتری به دست آوریم. البته درحال حاضر نمی دانیم سوزوکی اسکوتر برقی جدیدش را در نهایت وارد بازار خواهد نمود یا خیر.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اسکوتر برقی چهارپا؛ محصول تازه سوزوکی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوتر برقی چهارپا؛ محصول تازه سوزوکی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید