اخبار و رویدادها

حراج تاریخی بوگاتی ویرون: کارکرده، 5200 کیلومتر، رنگ آبی ترنسفورمرز

کمپانی قدرتمند بوگاتی که دفتر مرکزی آن در فرانسه واقع شده است، کوشش زیادی می نماید تا خود را به عنوان یک شرکت بسیار پیشرفته معرفی کند. با این حال، این شرکت همچنان به خواسته های عجیب خریدارانش، حتی بچگانه ترین آن ها پاسخ می دهد.

29 فروردین 1403

بادبان خورشیدی ناسا چطور کار می کند ، فیلم

ناسا آماده می شود تا فضاپیمای پیشرفته ای را مجهز به بادبان خورشیدی در اواخر این ماه پرتاب کند. بادبان خورشیدی می تواند تا سال ها سرعت بگیرد و بهترین راه حل سفرهای فضایی دوردست با فناوری کنونی است.

26 فروردین 1403

ناسا، ناخواسته مریخ را بمباران کرد!

ماموریت منحرف کردن مسیر یک سیارک در سپتامبر 2022 ممکن است موفقیت بزرگی باشد، اما آسیب های جانبی آن تا چند هزار سال دیگر، دامان مریخ و ساکنان احتمالی آن را خواهد گرفت.

25 فروردین 1403

طولانی ترین پرواز دنیا کدام است؟

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت هواپیمایی، پروازهای طولانی تر و بدون توقف به امری عادی تبدیل شده اند. در این میان، برخی از پروازها به دلیل مسافت طولانی و زمان پرواز زیاد، از سایرین متمایز می شوند. در این مطلب به بررسی طولانی ترین پرواز دنیا می پردازیم و هر آنچه...

21 فروردین 1403

افزایش قابل توجه صدور حواله های پایا و ساتنا طی روزهای پایانی سال در بانک ملی ایران

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات مالی ، ساعت کاری سامانه های ساتنا و پایا را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان افزایش داد که بر این اساس خدمات انتقال...

19 فروردین 1403

رویای سبز آن شرلی در سنگان!، فیلم

در تعطیلات آخر هفته روستای سنگان تهران از برترین مقاصد سفرهای بهاری است. هوای خنک، سرسبزی درخت ها و درخشش آفتاب، دلچسب بودن این روستا را دو چندان نموده!

16 فروردین 1403

افزایش 66 درصدی صندلی عرضه شده از طریق هما در نوروز 1403

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) برای ایام نوروز در مجموع 60 هزار صندلی پیش بینی کرده بود اما با توجه به تقاضای موجود، این تعداد افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از 66 درصد افزایش نشان می دهد.

15 فروردین 1403

آمار تصادفات نوروزی در جاده های ارتباطی استان مرکزی روند کاهشی دارد

ایلنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، آمار تصادفات نوروزی در جاده های ارتباطی استان مرکزی روند کاهشی دارد.

11 فروردین 1403

از خوراک سالمون تا تاس کباب؛ 10 غذای خوشمزه در بازی های ویدیویی

بدون شک می توان گفت که غذا نقشی مجذوب نماینده و دوست داشتنی در دنیای بازی ها ایفا می نماید و در واقع می تواند سفر شما را از چند جهت تحت تاثیر قرار دهد. در بعضی بازی ها غذاهای نقش آفرینی و آثار بقا محور، پخت یا پیدا کردن غذا می تواند بر سلامت یا استقامت آواتار...

9 فروردین 1403

خبری بد برای عاشقان آئودی ، وداع تلخ با آلمانی دوست داشتنی! ، عکس

پس از اینکه آخرین آئودی TT در نوامبر 2023 فراوری شد، خودروی مهم تری به سمت غروب حرکت می نماید. آخرین آئودی R8 از خط فراوری سایت بولینگر هوفه در هایلبرون آلمان خارج شد.

6 فروردین 1403

ضرغامی آمار بازدید اماکن تاریخی را بیان کرد

سیدعزت الله ضرغامی در شبکه ایکس (توئیتر)، آمار تجمیعی از 259 موزه، پایگاه و بنای تاریخی تا خاتمه سومین روز فروردین ماه 1403 را یک میلیون و 177 هزار و 375 نفر اظهار داشت و نوشت: حافظیه، تخت جمشید، سعدیه، سعدآباد و باغ فین، رتبه های اول تا پنجم را داشتند.

4 فروردین 1403

کادیلاک سلستیک رولزرویس را به چالش می کشد، عکس

سلستیک از مرغوب ترین اجناس و برترین فناوری های جنرال موتورز استفاده می نماید تا نام کادیلاک را بار دیگر به اوج برساند.

29 اسفند 1402

آهنگساز فاینال فانتزی: تقلید از موسیقی فیلم های هالیوودی مانع از پیشرفت می شود

آهنگساز سری فاینال فانتزی، نوبوو اوئماتسو (Nobuo Uematsu)، به تازگی بیان کرده است که آهنگسازانی که شادمان هستند که از سبک موسیقی فیلم های پرفروش هالیوودی در موسیقی بازی های ویدیویی خود تقلید می کنند، مانع از پیشرفت موسیقی در صنعت بازی های ویدیویی می شوند.

28 اسفند 1402

عکس ، این هیوندای از تسلا هم گران تر است

هیوندای پس از معرفی نسخه N آیانیک 5 در فستیوال گودوود، قیمت این خودروی ویژه و قدرتمند را اعلام نمود. این خودرو اولین مدل برقی هیوندای است که دارای نشان N بوده و از مشخصاتی مجذوب کننده برخوردار است.

24 اسفند 1402

هر آنچه در خصوص تئوری اینترنت مرده باید بدانید

تئوری اینترنت مرده، یک تئوری توطئه آنلاین است که هر از گاهی مطرح می گردد. این نظریه بیان می نماید که بیشتر محتوای اینترنت به وسیله انسان ها ایجاد نشده است، اما آیا این چیزی امکان پذیر است و آیا اصلاً اهمیتی دارد؟

22 اسفند 1402

چرا استارتاپ های گردشگری با تنوع مجوزها درگیرند؟

پنل آنالیز چالش ها و مسائل زیست بوم گردشگری کشور برگزار گشت و کارشناسان در این پنل از تعدد مجوزها در حوزه گردشگری انتقاد کردند.

20 اسفند 1402

همه چیز درباره جنگنده ای که اف 22 را شکست داد

رافال در زبان فرانسوی وزش ناگهانی و وحشیانه باد معنی می گردد. واژه که به خوبی از عهده توصیف این جنگنده نسل چهار و نیم چالاک برمی آید.

19 اسفند 1402

این خودرو شبیه به انسان است اما چرا؟، عکس

گریت وال موتور (GWM) در اقدامی غافلگیرکننده از احیای پروژه Sar Mecha Dragon خود تحت نظر GWM Ora اطلاع داد. آخرین باری که از Sar شنیدیم، اواخر سال 2022 بود که GWM گفت که Sar در کنار برند Ora فعالیت خواهد نمود. با این حال، Sar Mecha Dragon از آن موقع از کانون توجه دور شده است.

15 اسفند 1402

خودروی ژاپنی تازه بازار خودروی ایران، عکس

گزارش ها حاکی از آن است که نیسان ترا راهی بازار خودرو کشور شده است.

14 اسفند 1402

بزرگترین خودروی برقی جهان، 700 کیلومتر رانندگی با چند دقیقه شارژ ، عکس

یک خودروساز چینی به نام لی اتو(Li Auto) که خودروهای برقی فراوری می نماید، به تازگی از یک خودروی بزرگ 7 نفره موسوم به مگا(Mega) رونمایی نموده است که می تواند بزرگترین وسیله نقلیه الکتریکی دنیا لقب بگیرد.

12 اسفند 1402
تعداد: (1339)