دوچرخه سواری

معرفی هتل میراژ کیش

برای انتخاب یک هتل 5 ستاره در تور کیش، هتل میراژ کیش پیشنهادی است که حتما دریافت خواهید کرد.

21 بهمن 1401

مطالعه دوقلو های همسان نشان می دهد که ورزش چه نقش مهمی در تنظیم ژن های ما دارد

سلامت فقط چیزی ژنتیکی نیست، بلکه انتخاب سبک زندگی و عوامل پیرامونی در آن نقش دارند. در مطالعه اپی ژنتیک بررسی می شود که چه شاخص های خاصی بیان ژن را تنظیم می کنند.

16 آذر 1401

چگونه از دوچرخه سواری نهایت استفاده را ببریم

دوچرخه سواری، یک ورزش هوازی است و به تقویت قلب، عروق و ریه ها یاری می نماید.

2 شهریور 1401

بی تمایلی شرکت های تجاری برای تبلیغ در جنوب تهران ، اجبار برای نصب درصدی از سازه ها در این منطقه ها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره اینکه چرا بیشترین تابلوهای تبلیغاتی در هشت منطقه شمالی تهران قرار دارند؟ گفت: شرکت های تجاری اصرار دارند بیشتر بازاریابی خود را در منطقه ها شمالی شهر انجام دهند و بر همین اساس سازه های تبلیغاتی را در منطقه ها...

31 مرداد 1401

ساده ترین روش ها برای از بین بردن شکم تا عید نوروز

اگر از شکم بزرگ خسته شده اید می توانید در 20 روز با 20 روش بسیار ساده و آسان شکم خود را کوچک کنید و به تناسب اندام برسید.

20 خرداد 1401

راهنمای خرید دوچرخه توریستی

اگر قصد سفر با دوچرخه را دارید، انتخاب و خرید یک دوچرخه توریستی یا دوچرخه جاده متناسب با احتیاج شما، ویژگی های مورد نظر شما و بودجه شما اهمیت زیادی دارد.

14 اردیبهشت 1401

11 اپلیکیشن پرکاربرد در سفر بدون احتیاج به اینترنت

دسترسی به دیتای موبایل در سفرهای خارجی معمولا پیچیده، گران قیمت یا سرعت های پایین تر از احتیاج است. بنابراین نرم افزارهای آنلاین عملا کاربردی ندارند.

25 بهمن 1400

خراسان رضوی قهرمان مسابقات دوچرخه سواری پیست کشور شد

پرونده مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی مردان کشور با معرفی نفرات برتر بسته شد و تیم خراسان رضوی اسم نخست را به دست آورد.

27 شهریور 1400

دوچرخه سواری در دانمارک

هوا آفتابی باشد یا بارانی، شب باشد یا روز، برای دانمارکی ها فرقی نمی کند. دانمارکی ها عاشق دوچرخه سواری هستند. دوچرخه برای مردم این کشور، وسیله ای برای سرگرمی، ارتباط، حمل و نقل، مسافرت خانوادگی و … است.

9 مرداد 1400

راه اندازی خانه دوچرخه در بوستان دوستدار کودک

مریم قاسمی-خبرنگار:مسئولان شهرداری منطقه 18 برای ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه فاقد آلایندگی، خانه دوچرخه در بوستان دوستدار کودک راه اندازی کردند.

13 آذر 1398

تاثیر بسیار مخرب شیفت های کاری شبانه برای سلامت زنان

استادیار گروه طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر این که هرگز خواب روزانه نمی تواند جبران استراحت و خواب شبانه باشد، اختلال در خواب افراد به دلیل شیفت های کاری شبانه را برای سلامت افراد به ویژه زنان، بچه ها و افراد مسن بسیار مخرب می...

16 مهر 1398