مصالح ساختمانی

موجوداتی که پنج میلیون سال در غار حبس شدند، عکس

پنج و نیم میلیون سال پیش بود که غار موویل از سراسر جهان جدا شده و تبدیل به یک زیست بوم بی نظیر و عجیب شد که در هیچ گوشه ای از جهان نمی توان نظیر آن را یافت.

22 شهریور 1402

امامزاده شاهزاده زینب خاتون آهنگران یکی از جاذبه های مذهبی اراک به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس گزارش و اخبار بدست آمده، امامزاده شاهزاده زینب خاتون آهنگران یکی از جاذبه های مذهبی اراک به شمار می رود.

28 اردیبهشت 1402

8 روش از بین بردن زردی لیوان و استکان و برق انداختن آن ها

روش های از بین بردن زردی لیوان این امکان را به شما می دهد که لیوان های قدیمی را براق و درخشان کنید و ظاهر مجذوب کننده تری به آن ببخشد. استفاده مدام از لیوان ها و نوشیدن انواع آبمیوه، چای و نوشابه های رنگی و حتی آب داخل لیوان موجب می گردد تا به مرور درخشندگی...

30 بهمن 1401

کشف گوشواره های کوارتز سبز در گور های تاریخی

کاوش در این محوطه، پیش از شروع مراحل ساخت وساز یک بزرگراه صورت گرفت. محققان دو تپه از چهار تپۀ شناسایی شده در این مکان را کاوش کردند، در این تپه ها گور های مربوط به مرحله پایانی دوره کلاسیک، بین سال های 600 تا 900 پس از میلاد (بر اساس تاریخ گذاری انواع...

24 بهمن 1401

تکنیک های آسان رنگ زدن دیوار با غلطک

اگر می خواهید خیلی سریع تنوعی در رنگ دیوارهای ساختمان ایجاد نمایید، رنگ زدن دیوار با غلطک را امتحان کنید. در ابتدا باید برترین رنگ های ساختمانی مناسب دیوارهای مدنظرتان را انتخاب کنید و با تهیه غلطک مناسب کارتان را شروع کنید.

20 بهمن 1401

12 توصیه که شما را سالم و زنده نگه می دارد!

آلودگی هوا، کارهای کم تحرک، غذاهای پرچرب و کمرنگ تر شدن روابط اجتماعی، تبعات بسیار جدی را برای سلامت افراد به همراه آورده است.

18 بهمن 1401

بلندترین نقاط دنیا ، بلندترین سازه های انسانی و طبیعی دنیا

هر گردشگر و گردشگری علاقه مند به نوع خاصی از اماکن مجذوب کننده و بازدید می باشند. بعضی در پی پارامترهای زیبایی در آن هستند و بعضی دیگر نیز به سراغ هیجان محیطی برای دقایقی لذت از اعماق وجود خود هستند! در این مطلب از خبرنگاران نیز ما بر آن شدیم تا فهرستی...

7 بهمن 1401

خبر مهم استانداری درباره شرایط تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه

معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس در روز شنبه (26 آذر ماه) در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس اطلاع داد.

26 آذر 1401

بازار وکیل شیراز

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای شیراز یعنی بازار وکیل را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از بازارهای بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

17 شهریور 1401

بازسازی خانه قاجاری اسماعیل خانی در ابرکوه

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، بازسازی خانه قاجاری اسماعیل خانی در ابرکوه صورت می گیرد.

9 مرداد 1401

در ترکیه برای رفتینگ به کجا برویم؟

رفتینگ در ترکیهفصل تابستان که می گردد ماجراجویان زیادی رو به ورزش های آبی می آوردند تا با خنکای آب از گرمای طاقت فرسا رهایی پیدا نمایند. یکی از تفریحات آبی که می تواند حسابی شما را هیجان زده و سرزنده کند رفتینگ است البته اگر می خواهید یک ماجراجویی ناب...

21 فروردین 1401

همه چیز راجع به سندرم دیسترس تنفسی حاد

سندرم دیسترس تنفسی حاد ، سندرم بالینی است که با ادم ریوی ناگهانی و پیشرونده،افزایش انفیلتراسیون دو طرفه در رادیوگرافی قفسه سینه،هایپوکسمی با وجود اکسیژن درمانی و کاهش ظرفیت ریوی مشخص میشود.

11 آذر 1400

امیدی به خانه دار شدن زوج های جوان نیست

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: یک زوج کارمند که حقوق آنها حتی به 10 میلیون تومان هم نمی رسد اگر در سال هیچ هزینه ای نکنند، شاید بیشتر از 40 سال طول بکشد که خانه دار شوند.

24 مهر 1400

قیمت میلگرد کاهش یافت

تهران (پانا) - پس از نوسانات قیمت سیمان و فولاد که به علت عدم عرضه کافی به وسیله تولیدکنندگان و قطعی برق کارخانجات رخ داده بود، قیمت ها در بازار فرایند کاهشی به خود گرفته و امروز سیمان به حدود هر پاکت 25 هزار تومان درب کارخانه رسیده است؛ قیمت هر کیلو میلگرد...

23 شهریور 1400

اهالی روستای مازغ مغیران در محرومیت به سر می برند ، خبری از امکانات اساسی زندگی در این منطقه نیست

مسئول گروه جهادی سابقون استان هرمزگان گفت: روستای مازغ مغیران از توابع بخش تخت در استان هرمزگان، فاقد امکانات اساسی زندگی است و مردم این منطقه در فشار و مضیقه روزگارشان را سپری می نمایند.

23 آبان 1399

27 میلیارد تومان یاری بلاعوض در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 27 میلیارد و 800 میلیون تومان یاری بلاعوض در سال گذشته برای خسارت سیل در چهارمحال و بختیاری اطلاع داد.

14 تیر 1399