(16+) تصاویر لحظه هولناک حمله سه سگ به یک زن جوان

به گزارش وبلاگ رویال درام، ویدئویی از حمله سه سگ غیرقابل کنترل به یک زن در پارکی در جنوب لندن مرکز انگلیس منتشر شده است.

(16+) تصاویر لحظه هولناک حمله سه سگ به یک زن جوان

به گزارش وبلاگ رویال درام، در این ویدئوی هولناک که به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، صدای جیغ زن در حالی که سه سگ روی او می پرند و او را گاز می گیرند، شنیده می گردد، در حالی که فردی که به نظر می رسد صاحب این سگ هاست کوشش می نماید آن ها را تحت کنترل درآورد.

ابتدا گزارش داد که حمله در استپنی گرین شرق لندن رخ داده است، اما پلیس متروپولیتن تایید نموده است که این حمله در لمبت رخ داده است.

اگرچه زن پیروز می گردد از این مصیبت وحشتناک فرار کند، اما آسیب قابل توجهی در بازوی راست خود دیده است.

افسران پلیس در ساعت 12:15 روز سه شنبه 6 ژوئن به این پارک اعزام شدند. یکی از سخنگویان پلیس می گوید زنی در اواسط 20 سالگی گزارش داده بود که به وسیله سه سگ مورد حمله قرار گرفته است.

افسران و خدمات اورژانس لندن در محل حاضر شدند. این زن به علت آسیب قابل توجهی از ناحیه دست راستش به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تحت مداوا قرار گرفته است. جراحات وارده تهدیدی برای زندگی نیست.

مردی که مسئول سگ ها بود، قبل از رسیدن پلیس با حیوانات رفته بود. تحقیقات برای ردیابی سگ ها و صاحبان آن ها در حال اجرا است.

روزنامه های انگلیسی از افزایش پدیده حمله سگ ها به شهروندان خبر دادند، ارقام منتشر شده به وسیله منابع محلی نشان می دهد که سگ ها از سال 2010 تا به امروز 29 نفر را در بریتانیا کشته اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "(16+) تصاویر لحظه هولناک حمله سه سگ به یک زن جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(16+) تصاویر لحظه هولناک حمله سه سگ به یک زن جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید