عجیب اما واقعی؛ این حیوان ترسناک یک لاک پشت است!، عکس

به گزارش وبلاگ رویال درام، یک لاک پشت تمساح در حال شکار در دریاچه ای در انگلستان پیدا شده است؛ خزنده گوشتخوار مهاجم با پوسته زره مانند پس از اینکه احتمالاً به وسیله صاحبش رها شده بود، به وسیله یکی از افراد محلی در دریاچه پیدا شد.

عجیب اما واقعی؛ این حیوان ترسناک یک لاک پشت است!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رویال درام ، این گونه از خزنده ها، یک لاک پشت گوشت خوار با آرواره های قوی هستند که می توانند استخوان های انسان را با گاز گرفتن، بشنمایند. لاک پشت تمساح در دریاچه ای در انگلستان یافت شد و پس از گزارش افراد محلی کشف شد.

این لاک پشت به وسیله دنیس چمبرلین، پیدا شد و دکتر دام مول به اسکای نیوز گفت که وقتی خانم چمبرلین لاک پشت را آورد واقعاً شگفت زده شدم و اصلا انتظار نداشتم که این لاک پشت یک لاک پشت تمساح باشد.

دکتر مول اشاره نمود که این خزنده احتمالا یک حیوان خانگی بوده است که صاحب آن نمی دانسته است که نگهداری از آن چقدر سخت است و رها شده است.

لاک پشت تمساح ها به لطف پوسته های زره مانندشان که ظاهری دایناسور مانند به آنها می دهد، قابل تشخیص هستند.

خانم چمبرلین هشدار داد: این یک گونه مهاجم بسیار خطرناک است. آنها می توانند دست های انسان ها و بچه های کوچک را بگیرند.

با نیروی گاز گرفتن 1000 پوند، آرواره های قدرتمند آن ها می توانند از استخوان عبور نمایند، بنابراین هرگز نباید آنها را در طبیعت رها کرد.

لاک پشت تمساح ها بعلاوه در آمریکای جنوبی و مرکزی یافت می شوند. این خزندگان می توانند به طول 78 سانتی متر برسند و مسن ترین گونه آن ها تا به امروز، نزدیک به 70 سال سن نموده اند.

لاک پشت تمساح ها از پستانداران تغذیه می نمایند و در محیط هایی همراه با پوشش گیاهی در آب شیرین زندگی می نمایند و بیشتر در شب فعال هستند، زمانی که برای غذا دست به شکار می زنند.

منبع: telegraph

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عجیب اما واقعی؛ این حیوان ترسناک یک لاک پشت است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب اما واقعی؛ این حیوان ترسناک یک لاک پشت است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید