افتخارآفرینی تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات جهانی دراگون

به گزارش وبلاگ رویال درام، بانوان تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات جهانی دراگون بوت که در شهر Zigui استان هوبی چین برگزار گردید، افتخار آفریدند.

افتخارآفرینی تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات جهانی دراگون

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ رویال درام، بانوان افتخار آفرین تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات جهانی دراگون بوت که در شهر Zigui استان هوبی چین برگزار گردید پیروز به کسب مدال طلا در ماده 500 متر شدند. تیم ایران پیش از این، مدال نقره و برنز این مسابقات را نیز کسب نموده بود.

محسن بختیار سفیر نو ایران در چین طی مراسمی با اعضای تیم ملی بانوان دراگون بوت ایران ملاقات کرد. تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی 2023 چین پیروز به کسب یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز شد و در پنج ماده از شش ماده برگزار گردیده مدال کسب کرد.

سفیر ایران در چین ضمن تبریک این پیروزیت غرور آفرین بانوان ابراز امیدواری کرد این تیم قدرتمند در شاهد حضور این تیم قدرتمند با حضور در بازی های آسیایی پیش روی هانگجو به خوبی بدرخشد و مدال های خوش رنگ کسب کند.

بختیار ضمن تاکید بر امضای یادداشت تفاهم همکاری وزارت ورزش و جوانان با سازمان ورزش چین در خلال سفر رییس جمهور محترم به چین، نسبت به توسعه روابط ورزشی ایران و چین بویژه در رشته قایقرانی اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتخارآفرینی تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات جهانی دراگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخارآفرینی تیم ملی قایقرانی ایران در مسابقات جهانی دراگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید