استارتاپ های فعال حوزه اقتصاد دیجیتال سرمایه جذب می نمایند

به گزارش وبلاگ رویال درام، تهران- خبرنگاران- استارتاپ های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی به منظور ارتباط با فعالان عرصه کشاورزی و مواد غذایی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته حضور می یابند.

استارتاپ های فعال حوزه اقتصاد دیجیتال سرمایه جذب می نمایند

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استارتاپ های فعال و پیروز در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برای جذب سرمایه و برقراری با شرکت نمایندگان در بیست و ششمین نمایشگاه صنایع غذایی، مواد غذایی، ماشین آلات می توانند با یاری ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی در این نمایشگاه حضور یابند و در عرصه های مختلف به معرفی محصولات خود بپردازند.

با توجه به گستردگی حوزه های مختلف در این ستاد، استارتاپ ها می توانند نسبت به حوزه فعالیت خود در این نمایشگاه حضور داشته باشند و از تخفیف و مساعدت های لازم به وسیله ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ 28 تا 31 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

به منظور تسهیل و تسریع در امر جانمایی و رفاه حال مشارکت نمایندگان، جانمایی غرفه ها و رزرو اولیه شرکت نمایندگان بخش ریالی در این نمایشگاه نیز به صورت اینترنتی انجام می گردد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت iranagrofoodfair.com مراجعه نمایند.

علمی ** 9340** 1055

منبع: ایرنا

به "استارتاپ های فعال حوزه اقتصاد دیجیتال سرمایه جذب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ های فعال حوزه اقتصاد دیجیتال سرمایه جذب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید