آیا کاشت موی طبیعی هزینه زیادی دارد؟

به گزارش وبلاگ رویال درام، زمان یکی از مهم ترین عوامل در، درمان ریزش موی سر است. هرچه ریزش موی شما شدیدتر باشد، به مدت زمان بیشتری احتیاج دارید تا موهایتان را به حالت عادی برگردانید

آیا کاشت موی طبیعی هزینه زیادی دارد؟ داشتن موهایی پرپشت روی ظاهر فرد تاثیر بسیاری دارد. یکی از مشکلاتی که امروزه افراد بسیاری را درگیر خود نموده، ریزش موی سر است. ریزش موی سر ممکن است هم برای خانم ها و هم برای آقایان در سنین مختلف پیش بیاید. عوامل مختلفی می تواند منجر به ریزش مو شوند ازجمله تغذیه نادرست، ریزش موی ارثی، فشارهای عصبی، استرس، استفاده از شوینده های نامناسب و....

خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی، امروزه روش های مختلفی برای درمان ریزش مو و طاسی سر وجود دارد. پس نمی توان ریزش موی سر را غیرقابل درمان مطرح کرد.

هر انسانی روزانه 50 تا 100 تارموی خود را از دست می دهد، البته با رویش موهای تازه این اندازه ریزش جبران می گردد. به همین علت تراکم موهایتان به هیچ عنوان تغییر نمی نماید. شاید این سوال برایتان مطرح گردد، پس ریزش مو چگونه رخ می دهد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم زمانی که چرخه تعادل و توازن بین ریزش موی سر و رویش موی تازه از بین برود، فرد دچار ریزش مو خواهد شد. در این حالت تعداد موهای ریخته شده بیش از تعداد موهای تازه است و تراکم موی سر کاهش پیدا می نماید.

در بیشتر موارد ریزش مو به صورت تدریجی است. زمان یکی از مهم ترین عوامل در، درمان ریزش موی سر است. هرچه ریزش موی شما شدیدتر باشد، به مدت زمان بیشتری احتیاج دارید تا موهایتان را به حالت عادی برگردانید. پس بهتر است زمانی که متوجه ریزش موهایتان شدید به پزشک مراجعه کنید.

چه عواملی در قیمت کاشت مو موثر است؟

در کاشت موی سر عوامل مختلفی می توانند تاثیرگذار باشند ازجمله این عوامل عبارتنداز:

روش کاشت مو

کاشت موی سر انواع و اقسام مختلفی دارد. پزشک با توجه به نوع ریزش موی سر روش کاشت را معین می نماید.

روش FUT

یکی از روش های جراحی کاشت موی سر است که در آن مقداری از پوست سر را جدا می نمایند. سپس آن را به تکه های کوچک تقسیم نموده تا بتوانند، فولیکول های مو را از آن ناحیه استخراج نمایند.

با وجود اینکه این روش در مقایسه با سایر روش های کاشت مو، بسیار مقرون به صرفه تر است. اما به علت بخیه و عمل جراحی که دارد، کمتر از سایر روش های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. در روش FUT امکان باقی ماندن جای بخیه ها روی گردن و کشیدگی پوست وجود دارد. این روش در مقایسه با روش FIT بسیار سریع تر انجام می گردد اما دوره نقاهت طولانی تری دارد.

روش FIT

یکی از روش های پرکاربرد در کاشت موی سر، روش FIT است. در این روش پزشک فولیکول های مورد نظر را با یاری سوزن های مخصوص از پوست سر خارج می نماید. سپس آن ها را در محدوده موردنظر می کارد. در این روش احتیاجی به بیهوشی فرد نیست و تنها با بی حسی موضعی کاشت را انجام می دهند.

روش FIT در مقایسه با سایر روش ها، هزینه بالایی دارد و تراکم موی سر به مرور زمان خود را نشان می دهد.

روش SUT

یکی از روش های تازهی است که در آن از دستگاه اتوماتیک استفاده می نمایند. در این روش تراکم موهای کاشته شده بسیار بالاست، به طوری که در یک جلسه 14 هزار گراف مو برای فرد کاشته می گردد. این روش یکی از سریع ترین روش های کاشت مو در دنیا است.

روش MFIT یا UFIT

یکی از تازهترین روش ها برای کاشت مو سر است که احتیاجی به تراشیدن موها و بیهوشی ندارد. در این روش پزشک سعی می نماید با ظرافت و حساسیت بالایی فولیکول های مو را از پوست سر خارج کند. به همین علت به زمان بسیاری احتیاج دارد.

تعداد تارهای کاشت شده

برای معین قیمت کاشت موی سر باید به تعداد گراف های استفاده شده نگاه کرد. متاسفانه کلینیک های کشور ما، به هیچ عنوان نرخ مصوبی ندارند. کلینیک ها با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند، قیمت کاشت مو را عنوان می نمایند و هرکدام از آن ها برای گراف ها نرخ متفاوتی دارند.

کلینیک کاشت مو

یکی دیگر از عوامل مهمی است که روی قیمت کاشت موی سر تاثیر بسیاری دارد. یک کلینیک کاشت مو باید دارای یک متخصص پوست و مو، پزشک جراح، پزشک عمومی، پرستار و دستیار کاشت باشد. به این ترتیب هرچه امکانات ارائه شده به بیمار بیشتر باشد، هزینه کاشت هم به مراتب بالاتر خواهد بود.

بهتر است قبل از کاشت مو درباره کلینیک و امکاناتی که به بیمار ارائه می دهد تحقیق کامل کنید.

منطقه جغرافیایی

همانطور که در healthline عنوان شده: هزینه کاشت مو سر در کشورهای مختلف، فرق دارد. کاشت مو در کشورهای ترکیه، هند و ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار کمتر است. به همین علت بیشتر متقاصیان کاشت مو در این کشورها از کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس هستند.

از عمل کاشت مو در کشورهای اروپایی و بریتانیا به عنوان یکی از گران ترین عمل های جراحی نام میبرند. در کشورهای اروپایی علاوه بر هزینه کاشت موی سر، هزینه هایی هم بابت بهبودی بعد از آن دریافت می نمایند که شامل، داروهای دوره نقاهت این عمل است.

آیا کاشت مو اقساطی ممکن است؟

با توجه به مقاله کاشت مو اقساطی در کلینیک صدف : جهت راحتی حال مشتریان به خصوص در شرایط سخت مالی امروزی، کاشت مو به صورت قسطی هم انجام می گردد. برای این کار ضروری است پس از معین شدن مبلغ هزینه برای موهایتان، روی پیش پرداخت توافق نموده و باقی مبلغ را نیز در سه تا چهار قسط بپردازید. کلینیک صدف برای قسطی کردن کاشت مو نسبت به پرداخت یکجا هزینه بیشتری دریافت نمی نماید. در صورت سفید بودن شرایط چک، شما می توانید از چک شخصی یا چک اقوام درجه یک خود برای اقساط بهره ببرید.

آیا کاشت موی مقرون به صرفه نتایج خوبی خواهد داشت؟

کاشت موی مقرون به صرفه در صورتی که کیفیت کار حفظ گردد، نتیجه بسیار خوبی دارد. در برخی از کلینیک ها، کاشت موی مقرون به صرفه را با تراکم بسیار کمتری انجام می دهند، از طرفی با توجه به هزینه ای که پرداخت نموده اید از امکانات و خدمات آن استفاده می کنید.

اما بهتر است قبل از انجام هر عمل کاشت موی سر، درباره کلینیک و امکاناتی که ارائه می نماید، تحقیق کنید. اینکه آیا مراجعه نمایندگان از کاشت موی مقرون به صرفه راضی بوده اند؟

جمع بندی

عوامل مختلفی می تواند روی ریزش مو تاثیرگذار باشد، پس بهتر است زمانی که متوجه ریزش موی سر خود شدید نسبت به درمان آن اقدام کنید. در این صورت هم، هزینه کمتری پرداخت می کنید و هم طول درمان کوتاه تری خواهید داشت. اما آنچه بیش از هر عامل دیگری روی نتیجه کار تاثیرگذار است، انتخاب یک کلینیک حرفه ای و با کیفیت است. کلینیک پوست و مو صدف : شامل اتاق های جراحی مجزا، دو اتاق کاشت، لابراتوار و چندین مطب و اتاق ویزیت است.

به این ترتیب می توانند همزمان به 24 بیمار خدمات ارائه دهند. بدون استثنا ، تمام دستگاه های مورد استفاده در کلینیک صدف از برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی تامین شده اند. کلینیک صدف، افتخار همکاری با 45 نفر پرسنل باتجربه و متعهد را دارد. از این تعداد، حدود 25 نفر پزشکان متخصص در حوزه پوست، مو و جراحی پلاستیک هستند که همگی فارغ التحصیلان برترین دانشگاه های داخل و خارج بوده و رزومه درخشانی در زمینه زیبایی دارند.

منبع: راسخون

به "آیا کاشت موی طبیعی هزینه زیادی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا کاشت موی طبیعی هزینه زیادی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید