اخبار مجلس

عقب نشینی اجاره نشین ها؛ از پشت بام تا حلبی آباد

خبرنگاران- این روزها، گوش شهروندان در شهر های بزرگ با عبارات و ترکیب های تازه ای آشنا شده است، از جمله: پشت بام خوابی، خانه های اشتراکی و حتی خودرو و اتوبوس خوابی؛ پدیده هایی که تحت فشار اجاره بها و مبلغ رهن سنگین خانه ها به برخی شهروندان کم بضاعت تحمیل...

26 اردیبهشت 1402

حقوق اسفند فرهنگیان کشور هنوز واریز نشده است ، واکنش نائب رئیس مجلس

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق اسفندماه فرهنگیان کشور تا ساعاتی دیگر واریز خواهد شد.

29 اسفند 1401

جزئیات سامانه و مرکز تماس 1649 برای حمایت از کسب و کارها

به گزارش خبرنگاران، مهدی مظفری، مدیرکل اداره پایش و تسهیل گری کسب وکارهای سازمان فناوری اطلاعات، سامانه 1649 را به عنوان یک پل ارتباطی برای ارائه نقطه نظرات، دریافت بازخورد و در صورت وجود، شکایات کسب و کارهای اینترنتی از سکوها معرفی کرد که توانایی پاسخ...

3 دی 1401

خبر مهم استانداری درباره شرایط تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه

معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس در روز شنبه (26 آذر ماه) در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس اطلاع داد.

26 آذر 1401

بررسی نامه هیأت تطبیق در خصوص بودجه شهرداری تبریز، رسیدگی سریع به شرایط آسفالت

خبرنگاران/آذربایجان شرقی شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تبریز با حضور رییس، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری تبریز در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

18 خرداد 1401

سازمان انرژی اتمی باید سند جامع 20 ساله صنعت هسته ای را در سال آینده ارائه کند

نمایندگان مجلس مصوب کردند سازمان انرژی اتمی سند جامع 20 ساله صنعت هسته ای را در سال آینده ارائه کند.

2 خرداد 1401

تصمیم گیری نهایی درباره حذف ارز ترجیحی ظرف 2 روز آینده انجام می گردد

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از تصمیم گیری نهایی درباره حذف ارز ترجیهی ظرف 2 روز آینده خبرداد.

28 فروردین 1401

همه روستا های بالای 20 خانوار می توانند دهیاری داشته باشند

خبرگزاری خبرنگاران-معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور گفت: 20 میلیون نفر جمعیت روستایی داریم و همه روستا های بالای 20 خانوار می توانند دهیاری داشته باشند.

21 بهمن 1400

در بخش مسکن زمینه برای دولت آینده فراهم است

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امیدواریم آیین نامه اجاره داری حرفه ای را تا قبل از خاتمه دولت دوازدهم به انتها برسانیم گفت: با اقداماتی که در حوزه اقدام ملی مسکن و تامین زمین تا پنج سال آینده صورت گرفته بستر برای دولت آینده در بخش مسکن فراهم شده...

29 مرداد 1400

قوانین ضد جاسوسی جدید انگلیس به زودی اعلام می شوند

براساس قوانین جدیدی در انگلیس، جاسوسان خارجی با پیگرد و اخراج روبرو خواهند شد. این قوانین کسانی را که برای دولت های خارجی کار می کنند، ملزم می کند نامشان را ثبت کنند، تا بدین وسیله از این کشور مقابل کشورهای دشمن محافظت شود.

26 اردیبهشت 1400

ظریف امروز میزبان وزیر خارجه صربستان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (شنبه) میزبان نیکولا سلاکوویچهمتای صربستانی خود در تهران است.

19 اردیبهشت 1400

دولت مکلف به استخدام رسمی ایثارگران شد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند براساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و قانون برنامه ششم توسعه ایثارگران را با طی مراحل گزینش به صورت استخدام رسمی در بیاورد.

22 فروردین 1400

مصوبه مجلس به ضرر کاربران اینترنت است

اختلاف نظر میان مجلس و دولت تازگی ندارد ولی در جدیدترین اختلاف نظر، پای اپراتورهای تلفن همراه و افزایش مالیات آنها به میان آمده است که این موضوع، افزایش تعرفه اینترنت را به دنبال خواهد داشت. ازسوی دیگر بنابه گفته وزیر ارتباطات و فعالان حوزه اینترنت،...

17 فروردین 1400

رانت ارز4200 تومانی حذف شد

رئیس مجلس شورای اسلامی شرح داد: دولت 7 اصلاح مورد تأکید مجلس را دراصلاحیه بودجه مدنظر قرار داد، رانت ارز4200 تومانی حذف شد؛ کسری بودجه کاهش پیدا کرد و دست درازی به منابع صندوق توسعه محدود شد.

26 اسفند 1399

بخشنامه های خلق الساعه، مانع ورود سرمایه جدید به صنعت و تولید

چهل و ششمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان غربی با حضور مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و حسن انتظار، رئیس اتاق ارومیه با دستور کار بررسی مشکل تأمین مواد اولیه...

23 اسفند 1399

مجوز مصرف اضطراری واکسن روسی کرونا در 15 کشور

رییس سازمان غذا و دارو در واکنش به اظهارات مخالفان واکسن روسی کرونا و بعضی اظهارنظرها مبنی بر لزوم برخورداری واکسن های وارداتی کووید از تاییدیه سازمان جهانی بهداشت، گفت: سازمان غذا و دارو، 10 سال قبل از سازمان جهانی بهداشت تاییدیه واکسن دریافت نموده...

16 اسفند 1399

خبرنگاران ادامه رسیدگی به طرح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار مجلس

تهران- خبرنگاران- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت که گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار مجلس است.

4 بهمن 1399

پرداخت وام یک میلیونی به حدود 7 میلیون سرپرست خانوار

در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه بگیران معیشتی، تا به امروز بالغ بر شش میلیون و 993 هزار و 380 سرپرست خانوار از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره مند شده اند.

18 دی 1399

دلار همچنان می&zwnjتازد

خبرنگاران : شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می گیرد، در معاملات امروز با 0.12 درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح 90.895 واحد بسته شد.

15 دی 1399

نظر معاون گردشگری درباره ویزافروشی و اردوهای اداری

ایسنا/ این خبر پیرامون نظر معاون گردشگری درباره ویزافروشی و اردوهای اداری برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

12 دی 1399
تعداد: (35)