در بخش مسکن زمینه برای دولت آینده فراهم است

به گزارش وبلاگ رویال درام، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امیدواریم آیین نامه اجاره داری حرفه ای را تا قبل از خاتمه دولت دوازدهم به انتها برسانیم گفت: با اقداماتی که در حوزه اقدام ملی مسکن و تامین زمین تا پنج سال آینده صورت گرفته بستر برای دولت آینده در بخش مسکن فراهم شده است.

در بخش مسکن زمینه برای دولت آینده فراهم است

محمود محمودزاده در گفت و گو با وبلاگ رویال درام اظهار کرد: در حوزه مسکن اتفاقات بزرگی رقم خورده و با اقدامات وزارت راه و شهرسازی، بستر فعالیت برای دولت تازه فراهم تر از گذشته است.

وی اضافه کرد: در برنامه اقدام ملی مسکن، تامین زمین، برنامه ریزی و نیازسنجی در کل کشور اجرا شده است. در تمامی شهرها برای پنج سال آینده نیازسنجی اجرا شده و برنامه تامین زمین تا سال 1404 را به تمام استانها ابلاغ نموده ایم. در حال حاضر هم بیش از 530 هزار واحد اقدام ملی به مرحله اجرا رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: زیرساختهای دیگر از جمله قانون جهش فراوری مسکن که مراحل آخر را در مجلس و شورای نگبهان می گذارند هم یاری بزرگی است برای فراوری انبوه مسکن خواهد بود.

محمودزاده، بستر دیگر فراوری مسکن را قانون ساماندهی دانست و اضافه کرد: در کمیسیون های دولت اصلاحاتی در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن انجام و مصوبات آن اخذ شده است که این موضوع هم بحث ساخت و ساز را تقویت خواهد نمود.

وی تاکید نمود: یکی دیگر از مصوبات که مراحل تصویب در دولت را می گذراند آیین نامه اجاره داری حرفه ای است. در کمیسیونهای تخصصی دولت این آیین نامه در جریان قرار گرفته است و بحثهای کارشناسی آن اجرا شده است. هم اکنون در مرحله تصمیم گیری نهایی در کمیسیونها است تا به دولت برود.

محمودزاده گفت: ما پیگیر موضوع اجاره داری حرفه ای هستیم و امیدواریم تا قبل از انتها دولت به تصویب برسد. ولی باید ببینیم در کمیسیونهای مربوطه چقدر کار است و کدام موضوع در اولویت قرار گرفته است. با این حال کوشش می کنیم زودتر به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در بخش مسکن زمینه برای دولت آینده فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بخش مسکن زمینه برای دولت آینده فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید