دوره آموزشی بوم گردی و گردشگری روستایی در بوشهر برگزار گردید

به گزارش وبلاگ رویال درام، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، دوره آموزشی بوم گردی و گردشگری روستایی در بوشهر برگزار گردید.

دوره آموزشی بوم گردی و گردشگری روستایی در بوشهر برگزار گردید

وحید جمالی گفت: کارگاه اصول گردشگری روستایی و کارگاه اصول درآمدزایی در حوزه گردشگری، از مجموعه دوره آموزش بوم گردی و گردشگری روستایی بوده که به وسیله انجمن زیست محیطی حیات سبز لیان در محل دهیاری روستای کره بند برگزار گردید.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان بوشهر اضافه نمود: ظرفیت سازی و توان افزایی جوامع محلی روستاهای منطقه حفاظت شده حله برای ایجاد و توسعه معیشت پایدار و کسب و کارهای مرتبط با حوزه طبیعت گردی و گردشگری روستایی از محورهای اصلی این دوره بود که برای علاقمندان و فعالان این حوزه تشریح شد.

او ادامه داد: این دوره با هدف آشنایی جامعه محلی اطراف تالاب حله، با مباحث گردشگری روستایی، طبیعت گردی و بوم گردی برنامه ریزی شده بود.

رضا پرتوی سنگی، مدیر انجمن زیست محیطی حیات سبز لیان هم از اهتمام جدی و همکاری اداره محیط زیست شهرستان بوشهر، دهیاران، اعضای شورا و اهالی روستاهای اطراف تالاب حله همانند کره بند، محرزی، چم تنگ، رستمی و مکابری در برگزاری این دوره تشکر کرد و گفت: برگزاری این کارگاه ها، بخش نخست از مجموعه فعالیت های برنامه ریزی شده برای توسعه گردشگری پایدار در منطقه تالاب حله بوده و سایر برنامه ها از جمله تشکیل کمیته گردشگری محلی، تشکیل بازارچه فروش محصولات محلی و صنایع دستی و یاری به تشکیل گروه راهنمایان گردشگری محلی در نیمه دوم امسال با جدیت دنبال و اجرایی خواهد شد.

منبع: همگردی

به "دوره آموزشی بوم گردی و گردشگری روستایی در بوشهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی بوم گردی و گردشگری روستایی در بوشهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید