خبر مهم استانداری درباره شرایط تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه

به گزارش وبلاگ رویال درام، معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس در روز شنبه (26 آذر ماه) در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس اطلاع داد.

خبر مهم استانداری درباره شرایط تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه

به گزارش وبلاگ رویال درام، عابد ملکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای فردا شنبه 26 آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز آدینه با حضور اعضاء برگزار گردید و با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد شنبه 26 آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری فعالیت نمایند.

معاون استاندار تهران اضافه نمود: مهدهای کودک و پیش دبستانی ها نیز طی این روز در تمامی شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های ورزشی نیز برای فردا شنبه ممنوع خواهد بود از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیر ضرور خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N95 استفاده نمایند.

به گفته ملکی، بعلاوه فروش طرح ترافیک در روز شنبه متوقف است و فعالیت کارخانه های شن و ماسه نیز تا روز یکشنبه متوقف می گردد.

معاون استاندار تهران بعلاوه از روسای سازمان ها و ادارات درخواست کرد که با تقاضای مرخصی مادران دانش آموزان موافقت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر مهم استانداری درباره شرایط تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم استانداری درباره شرایط تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید