خبر بد برای هواداران آیفونse!

به گزارش وبلاگ رویال درام، دیجیاتو نوشت: بسیاری منتظر معرفی نسل چهارم آیفون SE با ویژگی های مجذوب کننده هستند و حالا گزارشی تازه می گوید که نباید منتظر رونمایی از آیفون SE 4 در سال آینده میلادی باشیم.

خبر بد برای هواداران آیفونse!

تحلیلگران شرکت Barclays با صحبت با تأمین نمایندگان قطعات در آسیا، به این باور رسیده اند که اپل دیگر برنامه ای برای عرضه نسل چهارم آیفون SE در سال آینده میلادی ندارد. این گزارش می گوید که اپل در پی استفاده از مودم 5G اختصاصی اش در این دستگاه بود، اما برنامه هایش به تأخیر افتاده اند.

زمین تخت گرایان ببینند؛ چرا نمی توانیم خمیدگی زمین را ببینیم؟/ فیلم

این بمب افکن بی نظیر برای جنگ جهانی سوم ساخته شده/ عکس

آیفون SE 4 سال 2025 از راه می رسد؟

آیفون SE 3

تحلیلگران Barclays تنها منابعی نیستند که به عدم معرفی نسل چهارم آیفون SE در سال آینده میلادی اشاره می نمایند. پیش از این تحلیلگر مطرح محصولات اپل، مینگ-چی کو و چندین منبع دیگر گفته بودند که نسل بعدی آیفون SE در زودترین زمان ممکن، در سال 2025 از راه می رسد.

نسل کنونی آیفون SEدر مارس 2022 معرفی گردید. این دستگاه که از طراحی یکسان با نسل قبلی اش بهره می برد، نمایشگر 4.7 اینچی LCD، تاچ آیدی، دوربین 12 مگاپیکسلی و تراشه A15 Bionic دارد. این گوشی هوشمند با قیمت پایه 429 دلار به فروش می رسد و مقرون به صرفه ترین آیفون اپل محسوب می گردد.

مدت هاست شاهد انتشار گزارش ها درباره توسعه مودم اختصاصی 5G اپل هستیم. کوپرتینویی ها در سال 2019 کسب وکار مودم اینتل را تصاحب کردند، بااین حال تا به امروز کوالکام همچنان تراشه های مودم موردنیاز اپل را تأمین می نماید. انتظار می رود کوالکام تأمین نماینده نسل بعدی آیفون SE و سری آیفون 16 هم باشد.

احتمالاً نسل چهارم آیفون SE با طراحی مشابه آیفون 14 از راه می رسد، بنابراین باید منتظر نمایشگر 6.1 اینچی OLED، فریم تخت و بعلاوه سیستم فیس آیدی باشیم. البته با توجه به اینکه معرفی این محصول احتمالاً تا سال 2025 به تعویق افتاده است، شاید اپل طراحی اش را تغییر دهد.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "خبر بد برای هواداران آیفونse!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای هواداران آیفونse!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید