سفر به کیش تجربه ای لذت بخش و خاطره انگیز

به گزارش وبلاگ رویال درام، کیش از جاذبه های گردشگری فراوانی مانند پارک آبی، رستوران های لذیذ، بازارهای محلی و فضای ساحلی زیبا برخوردار است. این جزیره به عنوان یک منطقه آزاد تجاری شناخته شده وامکانات خرید و تفریح بسیار خوبی نیز دارد. همچنین، طبیعت زیبای کیش، این جزیره را به یک مقصد محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است. به همین دلیل، سفر به کیش می تواند تجربه ای لذت بخش و خاطره انگیز باشد.

سفر به کیش تجربه ای لذت بخش و خاطره انگیز

چرا رزرو تور کیش؟

جزیره کیش یکی از جزایر بزرگ ایران است که با مساحت حدودی 90 کیلومتر در جنوب کشور واقع شده است. این جزیره مملو از جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و امکانات لوکس و متنوع برای گردشگران است. به طوری که در حال حاضر، تور کیش به عنوان یک گزینه لوکس و متفاوت برای سفر به شمار میرود. این جزیره همچنین به بازارها و مراکز خرید متنوع آن معروفیت دارد. به طوری که بسیاری از گردشگران تنها برای خرید به کیش سفر می کنند.

نکات مهم برای رزرو تور کیش

بهترین زمان برای رزرو تور کیش: جزیره کیش از نظر جغرافیایی دارای آب و هوایی به شدت گرم و مرطوب است. بهترین زمان سفر به کیش از این نظر، از اوایل فصل پاییز تا اواخر فصل بهار است. چرا که تابستان های کیش از نظر گرما و رطوبت بسیار طاقت فرسا هستند.

جاذبه های گردشگری کیش: برنامه ریزی یکی از فاکتورهای اساسی برای داشتن سفری بدون دردسر است. از این رو بهتر است پیش از رزرو تور کیش جاهای دیدنی که قصد بازدید از آن ها را دارید، یادداشت کنید. برخی از جاذبه های کیش شامل کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، جزیره هندورابی، مجسمه مرد ماهیگیر، شهر حریره کیش، قلعه جنی و روستای باغو است.

سرگرمیات و سرگرمی های کیش: جزیره کیش به سرگرمیات و سرگرمی های بی شمارش معروفیت دارد. برخی از این سرگرمیات که می توانید در تور کیش سری به آن ها بزنید، شامل آکواریوم کیش، پارک دلفین و تمساح، ورزش های آبی، باغ پرندگان، اسکله سرگرمیی، کلوپ های سرگرمیات دریایی در کیش و غیره است.

حمل و نقل در کیش: یکی دیگر از نکاتی که پیش از سفر به کیش باید در نظر داشته باشید، شیوه های حمل و نقل و تردد در این شهر است. بهترین گزینه برای تردد و حمل و نقل در کیش تاکسی ها هستند. یک گزینه مجذوب کننده دیگر برای تردد در جزیره، اجاره خودرو در کیش متناسب با بودجه خود است.

اقامت در کیش: محل اقامت یکی از عوامل مهمی است که بر روی کیفیت سفر اثرگذار است. جزیره کیش با توجه به آمار بالای گردشگران، دارای انواع متنوعی از اقامتگاه ها اعم از هتل های لوکس و معمولی و ویلا و سوئیت ها با قیمت های فرق دارد.

خرید در کیش: جزیره کیش مملو از پاساژها و مراکز خرید لوکس و مدرن و بازارهای سنتی و محلی است که به راحتی نمی توان از کنار آن ها گذشت. از جمله مراکز خرید مطرح که در تور کیش می توانید از آن ها دیدن کنید، می توان به مراکز خرید پردیس 1 و 2، بازار ونوس کیش، مرکز خرید تجاری کیش، مرکز خرید رویا مال کیش، مرکز خرید کوروش، بازار مرجان و غیره اشاره کرد

منبع: همگردی

به "سفر به کیش تجربه ای لذت بخش و خاطره انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کیش تجربه ای لذت بخش و خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید