برنامه ریزی برای داشتن سفرهای مقرون به صرفه در تعطیلات

به گزارش وبلاگ رویال درام، این روزها تعطیلات خانوادگی برای همه گران تموم می گردد و خیلی خرج برمی دارد. قیمت بنزین بالاست و سفرهای هوایی هم گران هستند. پس با این حساب، چطور می توان سفرهای ارزانی داشت که همه اعضای خانواده هم همراهمان باشند؟

برنامه ریزی برای داشتن سفرهای مقرون به صرفه در تعطیلات

کافیست نکاتی که در ادامه عنوان می کنیم را دنبال کنید تا بتوانید با کمترین هزینه و خرج کمتر نسبت به چیزی که تا به حال از جیبتان می رفته سفرهای بیشتری بروید.

  • سفر مقرون به صرفه را در شهری که زندگی می کنید تجربه کنید. تلفن همراهتان را خاموش کنید و کنار بگذارید. به موزه و پارک بروید. به پیک نیک بروید و خودتان غذا درست کنید. به سینما بروید و همسایگان و فامیل را دعوت کنید و باربکیو راه بیندازید.
  • پولتان را با زدن به دل جاده پس انداز کنید. حواستان باشد که هزینه غذا و اقامت اغلب گران است. بنابراین، اگر قبل از تعطیلات استرس چنین چیزهایی را دارید، ممکن است بعد از تعطیلات و به صفر رسیدن موجودی خود نگران تر هم بشوید. فقط پولی را که دارید خرج کنید؛ هزینه ای که بدون آن هم می توانید به زندگی خود ادامه دهید.
  • وب سایت های پرطرفدار در اینترنت را بگردید تا نرخ های مقرون به صرفه هتل ها و بسته های مسافرتی ایده آل شامل هزینه اقامت، بلیط هواپیما یا کرایه خودرو را پیدا نموده و با هم مقایسه کنید.
  • با هتلی که می خواهید در آنجا اقامت داشته باشید مستقیماً تماس بگیرید و ببینید آیا می توانید پکیج بهتر و مقرون به صرفه تری برای گذراندن تعطیلات خود پیدا کنید یا نه.
  • به برنامه خطوط هواپیمایی و آژانس های هوایی ملحق شوید تا برترین پیشنهادات و قیمت های تور یا بلیت لحظه آخری مقرون به صرفه تری پیدا کنید.
  • از یک آژانس مسافرتی بخواهید برای شما جا رزرو کند تا هم در وقتتان صرفه جویی گردد و هم در پولتان.
  • قیمت پروازها در اواسط هفته، آخر شب یا صبح خیلی زود کمتر است. بلیت خود را برای چنین مواقعی رزرو کنید. در خارج از فصل سفر به مسافرت بروید تا هم آرامش بیشتری داشته باشید و هم فضا خلوت تر باشد و بتوانید فارغ از هیاهوی گردشگران از مقصدی که به آنجا سفر نموده اید نهایت لذت را ببرید.
  • در اینترنت، در پی کتاب یا یادگیری نکات و فوت وفن های سفر باشد و وب سایت هایی را پیدا کنید که با خطوط هوایی زیادی در تعامل باشند و جایگاه های کنسل شده با قیمت پایین تر را به شما پیشنهاد بدهند.

هشدار و نکته مهم

اگر هتل ها، ماشین ها و سفرهای پرت و غیرمعمول مد نظر شماست، عاقلانه تر این است که از خدمات آژانس های مسافرتی بهره ببرید. به این علت که هتل ها و کرایه خودرو ها به آژانس های مسافرتی امتیازات ویژه ای می دهند. آژانس های مسافرتی در فصل گردش می توانند به شما پیشنهاداتی ارائه دهند که هنگام سفرهای ماجراجویانه به مکان های تازه و ناشناخته از آنها بهره ببرید.

منبع: فوت و فن

به "برنامه ریزی برای داشتن سفرهای مقرون به صرفه در تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای داشتن سفرهای مقرون به صرفه در تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید