اهالی روستای مازغ مغیران در محرومیت به سر می برند ، خبری از امکانات اساسی زندگی در این منطقه نیست

به گزارش وبلاگ رویال درام، مسئول گروه جهادی سابقون استان هرمزگان گفت: روستای مازغ مغیران از توابع بخش تخت در استان هرمزگان، فاقد امکانات اساسی زندگی است و مردم این منطقه در فشار و مضیقه روزگارشان را سپری می نمایند.

اهالی روستای مازغ مغیران در محرومیت به سر می برند ، خبری از امکانات اساسی زندگی در این منطقه نیست

عبدالله نعیمی، مسئول گروه جهادی سابقون استان هرمزگان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ رویال درام، گفت: استان هرمزگان با بیش از هزار و 500 کیلومتر نوار ساحلی، دارای ظرفیت های فراوانی در زمینه سرمایه گذاری است به گونه ای که از آن به عنوان بهشت سرمایه گذاران یاد می نمایند. وجود 14 جزیره مالی، دسترسی به آب های آزاد، پنج منطقه ویژه مالی، سه منطقه آزاد، پالایشگاه های نفت و میعانات گازی، کارخانه های سیمان، آلومینیوم، فولاد و وجود بندر شهید رجایی و شهید باهنر از ظرفیت های مالی هرمزگان محسوب می گردد.

نعیمی اضافه نمود: هرمزگان تنها استان کشور است که دارای مجمع الجزایر و دسترسی به آب های آزاد است و این به منزله ورود به بازار های جهانی و اقتصاد بین الملل است، اما این استان با وجود تمام این ظرفیت ها همچنان روستا هایی دارد که مردم آن در سخت ترین شرایط و با کمترین امکانات زندگی می نمایند و حتی برای برطرف احتیاج های حیاتی خود دچار مشکل هستند.

مسئول گروه جهادی سابقون استان هرمزگان اضافه نمود: روستای مازغ مغیران از توابع بخش تخت در استان هرمزگان، در ارتفاعات کوه نیان قرار گرفته است. مردم این روستا در سرما و گرما در شرایط سخت روزگار می گذرانند و از آب آشامیدنی نامناسب چشمه که کفاف تعداد کمی از خانوار را هم نمی دهد استفاده می نمایند و این در حالی است که این روستا در فاصله چند کیلومتری مرکز استان قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: از این رو، گروه جهادی سابقون چند سالی است که در حد توان خود در این منطقه محروم کوشش دارد گرهی از مسائل متعدد مردم روستا بازکند.

نعیمی اظهار کرد: گروه جهادی سابقون، با توجه به وضع نامناسب امکانات رفاهی و بهداشتی مردم تصمیم دارد، 8 مورد سرویس بهداشتی و حمام به همت مردم منطقه و مسئولین و متولیان و خیرین احداث در این منطقه ایجاد و احداث کند و به این منظور، از خیرین دلسوز خواهشمندیم در این راه خیّر و در راستای یاری به مردم زحمتکش این منطقه با ما همکاری و همراهی نمایند.

وی یادآور شد: خیّرین و افرادی که قصد یاری به ما در این جهت و ارتباط و آگاهی از اوضاع مردم محروم مازغ مغیران دارند، با مظاهر رحیمی، مسئول اجرایی گروه جهادی سابقون به وسیله شماره تلفن 09307186797 تماس گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اهالی روستای مازغ مغیران در محرومیت به سر می برند ، خبری از امکانات اساسی زندگی در این منطقه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهالی روستای مازغ مغیران در محرومیت به سر می برند ، خبری از امکانات اساسی زندگی در این منطقه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید