امیرعبداللهیان: بخش خصوصی ایران آماده توسعه روابط مالی با بولیوی است

به گزارش وبلاگ رویال درام، وزیر امور خارجه با اشاره به اهمیت روابط ایران و آمریکای جنوبی اظهار کرد: توسعه همکاری ها با بولیوی مورد توجه و اهتمام ایران است.

امیرعبداللهیان: بخش خصوصی ایران آماده توسعه روابط مالی با بولیوی است

معاون وزیر خارجه بولیوی و هیأت همراه که بمنظور برگزاری اولین کمیسیون مشترک مالی و چهارمین نشست رایزنی های سیاسی به جمهوری اسلامی ایران سفر نموده اند، با حسین امیرعبداللهیان کشورمان ملاقات کرد.

در این ملاقات، وزیر امور خارجه با اشاره به اهمیت روابط ایران و آمریکای جنوبی گفت، توسعه همکاری ها با بولیوی مورد توجه و اهتمام جمهوری اسلامی ایران است.

حسین امیرعبداللهیان آمادگی بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط مالی با بولیوی، اجرای پروژه های زیر ساختی در این کشور، صدور خدمات فنی و مهندسی به بولیوی و نیز افزایش تجارت دو جانبه در حوزه های مورد علاقه از جمله کشاورزی را خاطرنشان کرد.

فردی مامانی ماچاکا معاون وزیر روابط خارجی بولیوی در این ملاقات ضمن مفید دانستن این سفر در آشنایی با ظرفیتهاى بالاى جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم همکارى و همبستگی دو کشور براى تقویت چندجانبه گرایی و تقویت صلح و امنیت بین المللی تاکید نمود.

وی بعلاوه توانمندی و ظرفیت های بالای ایران در حوزه های صنعتی، علمی، فناوری و پزشکی را چشگیر توصیف و برگزاری کمیسیون مشترک مالی دو کشور را فرصت مهمی در توسعه مناسبات دو کشور دانست.

وبلاگ رویال درام سیاسی سیاست خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امیرعبداللهیان: بخش خصوصی ایران آماده توسعه روابط مالی با بولیوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرعبداللهیان: بخش خصوصی ایران آماده توسعه روابط مالی با بولیوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید