افزایش 66 درصدی صندلی عرضه شده از طریق هما در نوروز 1403

به گزارش وبلاگ رویال درام، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) برای ایام نوروز در مجموع 60 هزار صندلی پیش بینی کرده بود اما با توجه به تقاضای موجود، این تعداد افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از 66 درصد افزایش نشان می دهد.

افزایش 66 درصدی صندلی عرضه شده از طریق هما در نوروز 1403

به گزارش وبلاگ رویال درام از هواپیمای جمهوری اسلامی ایران، از 24 اسفند 1402 تا پایان روز 12 فروردین 1403 بیش از 100 هزار صندلی از طریق هما در ایام نوروز عرضه شده است. از این تعداد صندلی، بیشترین صندلی عرضه شده در پروازهای داخلی بوده است.

در پروازهای داخلی در مدت یادشده تعداد 598 پرواز انجام و نزدیک به 57 هزار صندلی عرضه شده که این تعداد شامل پروازهای برنامه ای و فوق العاده است و پیش بینی می شود با پایان یافتن تعطیلات این مقدار افزایش یابد.

این در حالی است که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای این ایام در مجموع 60 هزار صندلی پیش بینی کرده بود ولی با توجه به تقاضای موجود این تعداد تا به امروز افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از 66 درصد افزایش نشان می دهد.

از سوی دیگر در بخش پروازهای بین المللی تا به امروز 230 پرواز در مسیرهای بین المللی اجرا شده و در این مدت نزدیک به 55 هزار صندلی عرضه شده است.

بیشترین پرواز بین المللی در این ایام، پرواز عتبات عالیات بوده و هما برای فراهم کردن سفر مشتاقان زیارت عتبات عالیات، پروازهای فوق العاده ای برنامه ریزی انجام داده است.

منبع: دنیای سفر

به "افزایش 66 درصدی صندلی عرضه شده از طریق هما در نوروز 1403" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 66 درصدی صندلی عرضه شده از طریق هما در نوروز 1403"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید