از این فراری افسانه ای فقط یکی ساخته شده، عکس

به گزارش وبلاگ رویال درام، گجت نیوز نوشت: فراری KC23 با پنل های متحرک بدنه معرفی گردید. ابر خودرو Ferrari KC23 ویژه پیست طراحی شده و قرار است فقط به تعداد یک دستگاه فراوری گردد.

از این فراری افسانه ای فقط یکی ساخته شده، عکس

فراری از ابر خودرو نو خود به نام KC23 پرده برداشت. فراری KC23 که فقط برای پیست طراحی شده بر پایه فراری 488 GT3 توسعه پیدا نموده و به درهای پروانه ای و عناصر طراحی هایپرکار 499P و ویژن گرن توریسمو مجهز شده است. در ادامه با معینات این خودرو تک ساخت آشنا خواهیم شد.

فراری با تغییراتی نظیر آیرودینامیک فعال توانسته فراری 488 GT3 Evo را به یک ابر خودرو تبدیل کند. برای این خودرو پنل های جانبی بدنه متحرک نیر در نظر گرفته شده است. بعلاوه این ابرخودرو به جای پوشش مسابقه ای بدنه از رنگ مرکوری گلد بهره می برد که دارای ظاهری شبیه آلومینیوم است.

فراری برای این ابر خودرو با هدف افزایش میدان دید و ارتقای آیرودینامیک از دوربین های جانبی به جای آینه های سنتی استفاده نموده است. این خودرو به شکل استاندارد از رینگ های 18 اینچی با لاستیک های چسبان بهره می برد؛ اما امکان سفارش رینگ های 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب نیز فراهم شده است. این خودرو که طی بازه 3 ساله توسعه پیدا نموده، فقط برای پیست طراحی شده است.

هرچند فراری KC23 فقط به تعداد یک دستگاه فراوری می گردد، اما فراری اعلام نمود از طراحی این خودرو برای محصولات بعدی خود نیز استفاده خواهد نمود. طراحان در کابین نیز امکانات غیر ضروری موجود در مدل 488 GT3 را حذف کردند. البته کماکان دو صندلی اسپرت و دکمه های مختلف مدل اصلی در این خودرو به چشم می خورد. از سایر ویژگی های این بخش می توان به رول کیج کامل و غربیلک فرمان با 16 کنترل مشابه خودروهای مسابقه اشاره نمود.

در حال حاضر معین نیست آیا فراری KC23 از همان موتور 3.9 لیتری توئیسن توربو 8 سیلندر مدل مسابقه ای 488 GT3 بهره می برد یا خیر؛ اما این پیشرانه می تواند در حالت استاندارد قدرتی برابر با 600 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر را به فراوری برساند. این خودرو به زودی در فستیوال سرعت گوودوود حضور پیدا خواهد نمود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ رویال درام مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "از این فراری افسانه ای فقط یکی ساخته شده، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از این فراری افسانه ای فقط یکی ساخته شده، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید