نسل تازه محبوب ترین تویوتای بازار ایران، پرفروش ترین سدان آمریکا، عکس

به گزارش وبلاگ رویال درام، تویوتا به تازگی کمری 2025 را معرفی کرد و به ما نگاهی به آنچه از نسل نهم پرفروش ترین سدان آمریکا داریم، می دهد. کمری اکنون فقط دارای پیشرانه هیبریدی است و هیچ گزینه ای با موتور V6 در دسترس نیست. بعلاوه ظاهری بازطراحی شده، سیستم تعلیق دوباره مهندسی شده و فضای داخلی کاملاً نو در این نسل وجود دارد.

نسل تازه محبوب ترین تویوتای بازار ایران، پرفروش ترین سدان آمریکا، عکس

امیرمسعود عابدین: اگرچه ظاهر کمری 2025 نو است، اما تویوتا تأیید کرد که این خودرو همچنان از پلت فرم TNGA-K قبلی استفاده می نماید. به این ترتیب، این تغییر را به جای یک خودروی کاملاً نو، یک تازه سازی اساسی در نظر می گیریم.

این خودرو از شکل سر چکشی و چراغ های نازک تویوتا استفاده می نماید که آن را بیشتر با خودروهای دیگر این خودروساز مثل کراون و پریوس هماهنگ می نماید. تویوتا بعلاوه دو ترکیب رنگ نو را به فهرست آپشن ها اضافه نموده است.

در زیر کاپوت این نسل از کمری، یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر خطی با دو موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیوم یونی جفت شده است. به گفته تویوتا، این سیستم می تواند 225 اسب بخار ترکیبی یا 232 اسب بخار در صورت انتخاب با سیستم چهار چرخ محرک، فراوری کند.

  • برترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد/ عکس

  • این خودروهای قدیمی در ایران از طلا باارزش تر هستند! / عکس

در حالی که خریداران انتخاب دیگری برای موتور ندارند، گزینه هایی برای تنظیم نوع سواری خواهند داشت. تویوتا می گوید که سیستم تعلیق را به علت واکنش پذیری پیشرفته و هندلینگ چابک، به شدت بازبینی نموده است. شوک های نو و تنظیمات اسپرت خاص برای تریم های اسپرت تر وجود دارد که به پایداری و قدرت هندلینگ بیشتر منجر می گردد.

فضای داخلی تویوتا کمری 2025 جایی است که بزرگترین تغییرات را در آن خواهید دید. داشبورد و کنسول وسط به طور کامل اصلاح و با یک کلاستر استاندارد دیجیتال هفت اینچی برای مدل های LE و SE و یک کلاستر 12.3 اینچی برای تریم های XLE و XSE همراه شده است. یک صفحه نمایش لمسی استاندارد هشت اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، با قابلیت ارتقا به صفحه نمایش بزرگتر 12.3 اینچی در دسترس است. مواردی مانند اپل کارپلی و اندروید اتو و شارژر بی سیم تلفن همراه به صورت استاندارد ارائه می شوند.

امکانات دیگری مانند صفحه نمایش هدآپ 10 اینچی، سیستم صوتی JBL، وای فای داخل خودرو و قابلیت باز کردن قفل و روشن کردن خودرو به وسیله موبایل، وجود دارد. تریم های بالاتر مانند XLE و XSE دارای شیشه های چند لایه در جلو هستند تا صدای باد و لرزش را کاهش دهند.

کمری 2025 به صورت استاندارد با مجموعه ای از سیستم های ایمنی نو از جمله Safety Sense 3.0 تویوتا عرضه می گردد. سیستم های جلوگیری از برخورد با عابر پیاده، هشدار خروج از خط همراه با یاری فرمان، شناسایی و ردیابی خطوط، شناسایی علائم جاده، نوربالای اتوماتیک و سیستم یاری رانندگی فعال نیز وجود دارند.

بنابراین، در حالی که کمری 2025 کاملاً نو نیست، اما شامل یک به روزرسانی بسیار گسترده ای شده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ رویال درام مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "نسل تازه محبوب ترین تویوتای بازار ایران، پرفروش ترین سدان آمریکا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل تازه محبوب ترین تویوتای بازار ایران، پرفروش ترین سدان آمریکا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید