همایش تبیین مقام زن کرد مسلمان در سنندج

به گزارش وبلاگ رویال درام، مراسم جشن هفته وحدت و تبیین مقام زن کرد مسلمان امروز در مسجد جامع سنندج برگزار گردید.

همایش تبیین مقام زن کرد مسلمان در سنندج

کارشناس مسائل تاریخ اسلام و استاد حوزه و دانشگاه امروز در آیین گرامیداشت ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و تبیین مقام زن کرد مسلمان در مسجد جامع سنندج، گفت: دشمنان اسلام همان دشمنان پیامبر، توحید، آزادی و آزادگی، وارستگی هستند و در حوادث اخیر امروز بی گدار به آب زده و نسجنیده عمل نموده اند.

طیبه رنجبران گفت: دین مبین اسلام دین اصلی توحید و دین حقیقت پروردگار است و کسان زیادی از صدر اسلام برای این دین زحمت کشیده و حتی در این راه شهید شده اند.

او اضافه نمود: امروز پرچمی در دستان ما واقع شده است که پیامبر و همه مسلمانان از صدر اسلام برای آن زحمت کشیده اند، این پرچم فقط پرچم یک کشور و پرچم ملی نیست، بلکه این پرچم امت است و نقش زیبا و دل انگیر الله بر روی آن به انسان آرامش می دهد.

این کارشناس مسائل تاریخ اسلام و استاد دانشگاه اضافه نمود: امروز اگر دشمن عصبانی شده و بی گدار به آب زده طبیعی است و اگر غیر از این بود باعث تعجب می شد، بی شک دشمنان اسلام همان دشمنان پیامبر، دشمنان توحید و آزادی و آزادگی و وارستگی هستند و باید هم ناراحت و عصبانی باشند.

او با بیان اینکه هر وقت دیدید دشمن سلاحش را از رو بسته بدانید ما قدرتمند عمل نموده و در اوج قله قرار داریم، گفت: بی شک دشمنان اسلام سنجیده عمل ننموده اند، امروز از اینجا صدای من و شما به عنوان زنان کرد مسلمان به گوش دشمنان می رسد و بدانند که ما خیلی مطمئنیم این دشمن بی گدار به اب زده و نسجینده عمل نموده است.

وبلاگ رویال درام کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "همایش تبیین مقام زن کرد مسلمان در سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش تبیین مقام زن کرد مسلمان در سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید