معرفی هتل 3 ستاره کاتالونیا پورتال در بارسلونا

به گزارش وبلاگ رویال درام، هتل کاتالونیا پورتال بارسلونا | Catalonia Portal de lAngel

ساختمان قدیمی مربوط به قرن نوزدهمی این هتل 3 ستاره که بازسازی و به زیبایی طراحی دکوراسیون شده است، می تواند اقامتی به یاد ماندنی را در بارسلونا برای شما فراهم آورد. هتل کاتالونیا پورتال بارسلونا Catalonia Portal de lAngel بین میدان کاتالونیا و محله گوتیک بارسلونا قرار گرفته است و موقعیت عالی آن باعث جذب مهمانان فراوانی به این هتل 3 ستاره شده است. در متن زیر با مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل کاتالونیا پورتال بارسلونا را تا دیدنی های بارسلون بیان کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره کاتالونیا پورتال در بارسلونا

خدمات رفاهی هتل کاتالونیا پورتال بارسلونا

سال ساخت ساختمان هتل به 1876 بر می گردد. تراس هتل نمایی رو به خیابان داشته و یک پارکینگ در محل خود داشته که احتیاج به رزرو دارد. به یک ایستگاه کامپیوتر (کافی نت) و اینترنت بی سیم رایگان دسترسی خواهید داشت. این هتل 3 ستاره، یک مرکز تجاری و اتاق دیدار به همراه خدمات فکس و فتوکپی دارد. پذیرش مهربان هتل نیز، خدمات تورهای گردشگری و بلیط جاذبه های بارسلونا، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی (با پرداخت مجزا) و انبار چمدان ارائه می دهد. می توانید با پرداخت مبلغی جداگانه حیوانات خانگی خود را به این هتل بیاورید. اتاق های خانوادگی نیز در اختیارتان قرار داده می گردد و برای افراد کم توان یا ناتوان امکاناتی همچون ویلچر و … فراهم شده است.

در لابی فضای مجزایی برای تماشای تلویزیون در نظر گرفته شده است. می توانید ماشین کرایه کنید یا به هتل درخواست ترانسفر فرودگاهی بدهید. برای این درخواست نیز، باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. دیگر خدمات و امکانات هتل شامل موارد زیر است:

  • خدمات نگهبانی
  • فضایی برای افراد غیر سیگاری
  • روزنامه رایگان
  • آسانسور
  • تهویه مطبوع

ورود به هتل کاتالونیا پورتال بارسلونا از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، سوئدی، فرانسوی، هلندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل کاتالونیا پورتال بارسلونا

امکانات تفریحی این مکان شامل گشت های درون شهری، استخر شنای هتل که به صورت فصلی بوده و در فضای بیرون واقع شده است. باغ هتل محیط بسیار زیبایی را بوجود آورده و تراس آن مکانی برای استراحت، صرف نوشیدنی های گرم و تماشای چشم انداز زیبای باغ می باشد. از اطراف هتل، دوچرخه کرایه نموده و برای تماشا جاذبه ها در خیابان های سنگ فرش شده بارسلونا، رکاب بزنید.

رستوران هتل

صبحانه به شکل بوفه در این هتل و سالن غذاخوری آن، بین ساعت 7:30 تا 11:00 صبح سرو می گردد. به جز رستوران هتل یک کافه نیز در هتل وجود دارد. رستوران متخصص در غذاهای بین المللی بوده و ناهار، شام و میان وعده های سبک را ارائه می دهد. پذیرایی در اتاق، تنها در ساعات محدودی انجام می گردد.

امکانات اتاق های هتل

تمام 84 اتاق این هتل 3 ستاره، با امکانات فراوانی مانند تلویزیون های ال سی دی، کمد، یخچال کوچک، سشوار، تهویه مطبوع دارای کنترل، مبل راحتی، گاوصندوق دیجیتالی و پرده های ضخیم برای ورود نور مزاحم مجهز شده اند. در حمام ها و سرویس بهداشتی دوش یا وان به همراه وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان دیده می گردد و نظافت اتاق ها روزانه انجام می گیرد. در کل درون اتاق ها بسیار تمیز و ساده طراحی شده و برای رزرو اتاق در هتل کاتالونیا پورتال بارسلونا یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بارسلونا در سایت وبلاگ رویال درام مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل کاتالونیا پورتال بارسلونا

  • استاندارد دبل: متراژی به میزان 14 متر مربع، یک تخت دو نفره با نمایی رو به شهر دارد. دوش و وان در حمام آن دیده می گردد.
  • دبل: این اتاق دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه نمایی از شهر می باشد. متراژ آن 14 متر مربع می باشد.
  • سوئیت: دوش در حمام و یک تخت بزرگ دو نفره کینگ دارد. متراژ این اتاق 50 متر مربع می باشد.
  • سوپریر دبل یا اتاق دوقلو: دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره به همراه 32 متر مربع مساحت دارد.
  • اتاق تریپل: دو تخت یک نفره با یک تخت مبلی یا یک تخت دو نفره با یک تخت مبلی و 22 متر مربع مساحت دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بارسلونا

در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از هتل به میدان کاتالونیا، سالن تئاتر ال مالدا، کلیسای جامع لاسئو و بسیاری از جاذبه های دیگر شهر می رسید.

  • تئاتر تیوولی: این سالن تئاتر، 400 متر فاصله داشته و با ماشین حدود 2 دقیقه و با حمل و نقل عمومی حدود 6 دقیقه، رسیدن به مقصد زمان می برد. پیاده هم 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پلازا رئال: این محل تا هتل، 600 متر است که ماشین شما را در مدت 5 دقیقه در این مکان پیاده می نماید. اگر پیاده بروید، 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 700 متر بوده که با تاکسی حدود 8 دقیقه و پیاده 10 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید.
  • : این اثر معروف گائودی، 1 کیلومتر تا شما فاصله دارد. تاکسی 5 دقیقه ای و وسایل حمل و نقل عمومی، 7 دقیقه ای شما را به این مکان می رساند. با 13 دقیقه پیاده روی نیز می توانید به تماشا این جاذبه بروید.
  • : فاصله آن تا هتل، 2 کیلومتر است که با ماشین 10 دقیقه طول می کشد تا به کلیسای جامع برسید. اگر با مترو خط S1 بروید و سپس خط L5 بروید، حدود 12 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد.
  • تپه مونت جویک: 3.1 کیلومتر بوده که اتوبوس خط 150 و سپس L1، شما را در مدت 40 دقیقه به این محل برسید. تاکسی این راستا را 20 دقیقه ای طی می نماید.
  • پالائو سنت جوردی: کلیسا تا هتل، 3.1 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی حدود 20 دقیقه، شما را در این محل پیاده می نماید. با مترو و اتوبوس حدود 30 دقیقه تا این محل، راه خواهید داشت.
  • سنت استاچیو: 3.3 کیلومتر دورتر است و مترو خط L1، شما را 30 دقیقه طول ای و ماشین 16 دقیقه ای به مقصد می رساند.
  • کمپ نوو: 4.2 کیلومتر است. اگر با مترو خط L1 بروید، حدود 40 دقیقه و با تاکسی 20 دقیقه زمان می برد تا به این محل برسید.
  • قلعه و شهر بازی تیبیدابو: این قلعه تا محل شما، 6.1 کیلومتر بوده و تاکسی 31 دقیقه ای شما را به این پارک می رساند.
  • : این فرودگاه تا هتل، 12.6 کیلومتر است و تاکسی 20 دقیقه ای شما را به هتل می رساند.

موقعیت هتل کاتالونیا پورتال بارسلونا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، 08002 بارسلونا، سیوتات ولا، 17، پورتال دل آنجل

Portal del Angel, 17, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره کاتالونیا پورتال در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره کاتالونیا پورتال در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید