مشکل سبیل سروش رفیعی است!

به گزارش وبلاگ رویال درام، تیم پرسپولیس در هفته سوم مسابقات لیگ برتر، در حالی با تساوی 1-1 برابر ذوب آهن 2 امتیاز مهم خانگی را از دست داد که گل ذوب آهن به نام هافبک محبوب پرسپولیس ثبت شد. در این ملاقات و در صحنه اوت دستی تیم پرسپولیس، وقتی تیم ذوب آهن روی نیمه دفاعی سرخ ها درحال پرس کردن بود و بیرانوند برای بازیسازی از دروازه خارج شد بازیکن پرسپولیس اوت را برای رفیعی انداخت و این بازیکن که متوجه خروج بیرانوند نشده بود به اشتباه با یک پاس سر ضرب و محکم توپ را به سمت دروازه خودی فرستاد و بیرانوند هرچه کوشش کرد نتوانست مانع گل به خودی رفیعی گردد.

مشکل سبیل سروش رفیعی است!

اما پس از این گل سروش رفیعی پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و از طرفداران و کل مجموعه پرسپولیس بابت این گل به خودی عذرخواهی کرد البته در این صحنه تلخ به نظر می رسد بیرانوند هم دچار اشتباه شده و نباید با آن فاصله از دروازه پرسپولیس خارج می شد.

در هر صورت علیرضا بیرانوند نیز با انتشار کامنتی زیر پست سروش رفیعی نوشت: عشق داداش منم شریک عذرخواهی تو هستم… فداتشم فدای یه تار مو های دختر نازت فداتشم

جالب تر می گردد وقتی بدانید سایر همبازیان سروش رفیعی نیز سعی نموده اند به این هافبک شیرازی روحیه داده و او را برای بازی های بعدی آماده نمایند. شوخی جالب همبازیان سروش رفیعی با این بازیکن هم توصیه بعضی از بازیکنان پرسپولیس برای تراشیدن سبیل خود بوده است! همبازیان سروش به شوخی به او گفته اند با زدن سبیل خود، بدشانسی هایش به اتمام خواهد رسید.

لازم به ذکر است سروش رفیعی از ستاره های پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بود که نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت البته که در طول فصل مشکلاتی برای رفیعی به وجود آمد، اما این بازیکن تمرکز خود را حفظ و به تیم مجبوبش یاری شایانی کرد.

با آغاز تمرینات پیش فصل تازه، سروش رفیعی با چهره تازهی در تمرین پرسپولیس حاضر شد. رفیعی دست به تغییر چهره خود زد و با گذاشتن سبیل از استایل تازه خود رونمایی کرد. حال باید منتظر ماند و دید سروش رفیعی پس از ماجرای بازی با ذوب آهن اصفهان و پیش از ملاقات با فولاد خوزستان به توصیه همبازیانش گوش می دهد یا نه؟

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "مشکل سبیل سروش رفیعی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل سبیل سروش رفیعی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید