آشنایی با مردم برزیل ، با فرهنگ و رسوم مردم برزیل آشنا شوید

به گزارش وبلاگ رویال درام، بدون شک یکی از جنبه های جالب برای گردشگران، آداب و رسوم و فرهنگ مردم کشور مقصد است. در واقع همین جذابیت ها هستند که در کنار مکان های تاریخی و منظره ها طبیعی، بازدیدکنندگان را به خود جذب می نماید. برزیل از جمله کشورهایی است که تنوع زیادی از لحاظ آداب و رسوم دارد. این مساله به خصوص برای گردشگران کشورهایی مثل ایران که فرهنگ کاملاً متفاوتی با این کشور دارند، مورد توجه واقع می گردد. از آنجایی که آشنایی با مردم برزیل دید بهتری برای سفر به این کشور ارائه می دهد، این مطلب را به همین موضوع اختصاص داده ایم.

آشنایی با مردم برزیل ، با فرهنگ و رسوم مردم برزیل آشنا شوید

برای شرکت در تور برزیل با آژانس وبلاگ رویال درام تماس بگیرید.

آشنایی با مردم برزیل

برزیل کشور پهناوری است که در بخش شرقی آمریکای جنوبی واقع شده است. وسعت زیاد برزیل و همسایگی با کشورهای مختلف از یک طرف و حضور مردم با ملیت های مختلف از طرف دیگر، باعث رنگارنگی آداب و رسوم برزیل شده است. از همین رو می توان جشن ها و سنت های مختلفی را در برزیل مشاهده کرد.

نژاد مردم برزیل

از نظر نژادی، سه دسته اصلی مردم کشور برزیل را تشکیل می دهند. سرخ پوست ها یا همان بومیان آمریکا، سیاه پوستان آفریقایی و سفیدپوستان اروپایی، این سه دسته هستند که بیشترین جمعیت به سفیدپوستان اروپایی اختصاص دارد. به همین علت است که آداب و رسوم مرتبط با مسیحیت در این کشور بسیار پررنگ است.

کارهایی که در سفر به برزیل نباید انجام دهید

زبان مردم برزیل چیست؟

زبان مردم برزیل به علت اثرات استعمار پرتغال در گذشته، پرتغالی است و تقریباً همه مردم این کشور به همین زبان صحبت می نمایند. البته درست مثل تفاوت هایی که بین زبان مردم انگلیس و آمریکا وجود دارد، تفاوت های آشکاری را بین زبان پرتغال و برزیل قابل مشاهده است. زبان های دیگری مثل انگلیسی، ژاپنی، عربی و امثال آن را نیز در برزیل می توان شنید اما زبان اصلی برای ارتباط بین توده مردم، همان پرتغالی است. این مساله ممکن است برای گردشگران تا حدی مشکل ساز باشد اما با یاری زبان انگلیسی می توان اقامت خوبی در برزیل داشت.

10 قانون عجیب در برزیل!

دین و مذهب مردم برزیل

همانطور که گفتیم، آیین ها و رسوم مسیحیت در برزیل بسیار پررنگ هستند؛ چرا بیشتر مردم این کشور را سفیدپوستان کاتولیک تشکیل می دهند. با این وجود جامعه برزیل بر اصل آزادی ادیان و مذاهب بنا شده است و ادیان و مذاهب دیگر مثل پروتستان، اسلام، یهودی، بودایی و شینتو نیز در این کشور آزادانه به فعالیت می پردازند. این گوناگونی باعث می گردد گردشگرانی که از کشورهای دیگر سفر به برزیل را انتخاب نموده اند، با راحتی کامل در این کشور اقامت داشته باشند.

فرهنگ و سنت های مردم برزیل

کارناوال های رنگارنگ و شاد یکی از جنبه های مهم فرهنگ مردم برزیل هستند. اهمیت این موضوع آنقدر زیاد است که اگر قصد آشنایی با مردم برزیل را داشته باشید نمی توانید آن را نادیده بگیرید. جشنواره های پایکوبی، موسیقی، فستیوال های خیابانی و حتی رویدادهای مرتبط با برداشت محصولات کشاورزی این کشور را به یکی از مجذوب کننده ترین مقصدها برای گردشگران خارجی تبدیل نموده اند.

نکته دیگری که در خصوص برزیلی ها خیلی خودنمایی می نماید، علاقه آن ها به ورزش فوتبال است. این گرایش آنچنان پررنگ است که هنگام آشنایی با مردم برزیل لازم نیست در جستجوی آن باشید. فوتبال با فرهنگ و زندگی مردم برزیل پیوند خورده است و جوانان و نوجوانان زیادی را به خود جذب می نماید. البته این موضوع به این معنی نیست که ورزش دیگری را در فهرست علاقمندی های برزیلی ها نمی توان پیدا کرد. مردم برزیل به والیبال، ورزش رزمی جوجیتسو و ورزش کاپوئرا نیز علاقمند هستند.

هنگام آشنایی با مردم برزیل، صمیمیت آن ها یکی از دیگر نکاتی است که جلب توجه می نماید. مردان برزیلی هنگام احوال پرسی با هم دست می دهند به چشمان هم نگاه می نمایند. نگه داشتن دست طرف مقابل برای لحظات طولانی تر، نشان از صمیمیت بیشتر دارد و نوعی خودمانی بودن را بیان می نماید. بوسیدن صورت معمولاً منحصر به احوالپرسی خانم ها است و بین مردان چندان مرسوم نیست. در خصوص جمع های دوستی اما صمیمیت بیشتری می توان دید. بغل کردن و ضربه زدن به پشت، در میان دوستان صمیمی رفتار رایج تری است.

منبع: ژیوار

به "آشنایی با مردم برزیل ، با فرهنگ و رسوم مردم برزیل آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مردم برزیل ، با فرهنگ و رسوم مردم برزیل آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید