مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

به گزارش وبلاگ رویال درام در ایلام، فریده الیاس پوریان، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

طلب دانش بر هر مسلمانی واجب است، پس دانش را از هر جا که احتمال می دهید وجود دارد و از اهلش بجویید. آموزش در راه خدا حسنه است و طلب آن، عبادت و گفتگوی علمی، تسبیح و عمل بدان، جهاد و آموزش آن به کسی که آگاهی ندارد، صدقه بوده و دادن آن به اهلش، موجب نزدیکی به خداوند است. امام رضا(ع)

مطالعه یکی از بهترین ابزارهای تعلیم و تربیت مدرن است. هیچ کدام از وسایل ارتباطی ژرفای لازم را در اندیشه، تفکر و خلاقیت

جشنواره کتابخوانی رضوی تلاشی در خور تحسین و توجه برای انس گرفتن جامعه اسلامی با دانش و مطالعه و مصون ماندن از آسیب های اجتماعی و همچنین برجسته ساختن برکت وجود مقدس امام رضا(ع) و کریمان اهل بیت علیهم السلام در کشور عزیزمان ایران ترتیب داده است.

انسان آن گونه که خواندن و نوشتن پدید می آورد، ایجاد نمی کند. از این رو ترویج کتاب و کتاب خوانی وظیفه و رسالت اصلی دست اندرکاران فرهنگ و دانش جامعه است.

آگاه سازی جامعه به کتابخوانی لازم ولی کافی نبوده و می باید به فعالیت در این حوزه ادامه دهیم، بنابراین برای تحقق بخشیدن به این امر استفاده از سایر ظرفیت ها الزامی است. به همین علت جشنواره کتابخوانی رضوی تلاشی در خور تحسین و توجه برای انس گرفتن جامعه اسلامی با دانش و مطالعه و مصون ماندن از آسیب های اجتماعی و همچنین برجسته ساختن برکت وجود مقدس امام رضا(ع) و کریمان اهل بیت علیهم السلام در کشور عزیزمان ایران ترتیب داده است.

امیدوارم با همت بیشتر، شاهد استقبال بچه ها، نوجوانان، جوانان و خانواده ها برای شرکت در این جشنواره باشیم.

ضمن دعوت از تمامی شهروندان عزیز ایلامی برای شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی، لازم است کتابخانه های عمومی نیز با حمایت، همراهی و همکاری مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستانی در ایجاد امکانات لازم و گستردگی آن، تلاش کرده تا زمینه ساز گرایش بیش از پیش مردم به مطالعه و کتابخوانی به عنوان پشتیبان امر تحقیقات در شهرستان و ضمانتی برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه باشیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید