محمدی مهر: امیدوارم ذوب آهن مشکلاتم را حل نماید، تغییرات زیاد کار ما را سخت می نماید

به گزارش وبلاگ رویال درام، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته و همین موضوع کارمان را در لیگ بیستم سخت می نماید.

محمدی مهر: امیدوارم ذوب آهن مشکلاتم را حل نماید، تغییرات زیاد کار ما را سخت می نماید

فرشاد محمدی مهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ رویال درام، در خصوص شرایط فعلی تیم فوتبال ذوب آهن و اینکه آنها تعداد زیادی از بازیکنان تاثیرگذارشان را از دست داده اند گفت: هفت، هشت بازیکن خوب از تیم ما جدا شده اند که جزو بازیکنان ثابت تیم بودند ولی تعدادی بازیکن جدید هم آمده اند که کیفیت فنی خوبی دارند. این تغییرات زیاد کار ما را سخت می نماید چون احتیاج به زمان داریم تا با یکدیگر هماهنگ شویم. باید سخت کوشش کنیم تا خیلی زود به هماهنگی برسیم و نتایج خوبی بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ رویال درام بخوانید. (کلیک کنید)

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب آهن می تواند با رحمان رضایی نتایج ضعیف فصل گذشته را جبران کند؟ گفت: این اولین تجربه رضایی در لیگ برتر است. این مربی روی کارش وقت می گذارد و ما یک ماه است که تمرین می کنیم تا به شرایط خوبی برسیم. امیدوارم با راهنمایی رضایی نتایج خوبی بگیریم.

محمدی مهر در ارتباط با شرایط فعلی خودش و اینکه گفته می گردد با چند پیشنهاد روبرو شده است، اعلام نمود: چند پیشنهاد داشتم که به باشگاه هم گفتم ولی دوست داشتم اینجا بمانم. یکسری صحبت ها با باشگاه در خصوص بعضی مسائل انجام دادم و قرار بود که رفع گردد ولی هنوز رفع نشده است. شاید من بدشانس هستم اما امیدوارم باشگاه هر چه زودتر مسائلم را رفع کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدی مهر: امیدوارم ذوب آهن مشکلاتم را حل نماید، تغییرات زیاد کار ما را سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی مهر: امیدوارم ذوب آهن مشکلاتم را حل نماید، تغییرات زیاد کار ما را سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید