پرسپولیس در یک قدمی بزرگترین انتقال سال فوتبال ایران ، جزئیات توافق با مهاجم سرشناس

به گزارش وبلاگ رویال درام، اختلاف مالی پرسپولیس با گزینه خارجی زیاد نیست و همین موضوع مسئولان این باشگاه را امیدوار نموده تا بتوانند او را به خدمت بگیرند

پرسپولیس در یک قدمی بزرگترین انتقال سال فوتبال ایران ، جزئیات توافق با مهاجم سرشناس

به گزارش وبلاگ رویال درام، در آستانه ملاقات حساس پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مسئولان این باشگاه در پی جذب مهاجم هستند تا کمبود مهاجم خود را رفع نمایند.

پس از اعلام نام های زیاد برای پیوستن به پرسپولیس و برآورد هایی که در این شرایط به وجود آمده بود حالا صحبت از پیوستن کایسدو بازیکن پیشین اینترمیلان ایتالیا و منچستر سیتی انگلیس به گوش می رسد و به نظر می رسد که این انتقال تا حد زیادی امکان پذیر خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس حدوداً مبلغ 600 هزار دلار برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته و در صورتی که کایسدو با این مبلغ به پرسپولیس بپیوندد 25 درصد این مبلغ را هم به عنوان آپشن در قرارداد او لحاظ خواهند کرد تا از نظر مالی به خواسته های این بازیکن نزدیک شوند.

اختلاف مالی پرسپولیس با کایسدو زیاد نیست و همین موضوع مسئولان این باشگاه را امیدوار نموده تا بتوانند او را به خدمت بگیرند چرا که هم رزومه خوبی دارد و هم اینکه یحیی گل محمدی خواستار جذب او شده است. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن به احتمال فراوان پرسپولیسی خواهد شد مگر اینکه در لحظه آخر تصمیم کایسدو عوض گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس در یک قدمی بزرگترین انتقال سال فوتبال ایران ، جزئیات توافق با مهاجم سرشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در یک قدمی بزرگترین انتقال سال فوتبال ایران ، جزئیات توافق با مهاجم سرشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید