ناکامی تیم فوتبال ایران در هدف دوم ، قطع بازی در اواسط نیمه دوم با ژاپن

به گزارش وبلاگ رویال درام، شاگردان حسین عبدی با نتیجه 3 بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شدند.

ناکامی تیم فوتبال ایران در هدف دوم ، قطع بازی در اواسط نیمه دوم با ژاپن

به گزارش وبلاگ رویال درام، ژاپن با پیروزی 3 بر 1 مقابل استرالیا به جمع چهار تیم سرانجامی رقابت های قهرمانی زیر 17 سال آسیا رسیده بود و در سوی دیگر شاگردان حسین عبدی با شکست یمن در ضربات پنالتی به نیمه نهایی راه یافتند.

پس از تعیین شدن قرعه مرحله نیمه نهایی قابل پیش بینی بود که نوجوانان ایران مقابل ژاپن کار بسیار سختی دارند. با این حال نوجوانان ایرانی اگرچه در نیمه اول بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کردند، اما دو گل یادا و کهی در دقایق 10 و 25 به فوتبال ایران یادآور شد که ژاپنی ها با شرایط فنی و روحی و روانی بسیار بهتری به جمع 4 تیم برتر رسیده اند.

در نیمه دوم حسین عبدی و دستیارانش که از نظر آماری شاهد عملکرد خوبی از سوی شاگردان شان در نیمه اول بودند، تمام کوشش خود را برای تغییر نتیجه به کار گرفتند، ولی این ژاپنی ها بودند که در مجموع عملکرد بهتری داشتند و ضربه ایستگاهی ساتو که در دقیقه 87 هوشمندانه و زمینی از زیر پای خط دفاعی ایران وارد دروازه آرشا شکوری شد، تیر خلاص به نوجوانان ایران برای سرانجام یافتن رویای قهرمانی در آسیا بود.

البته شاگردان عبدی که در نیمه اول یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داده بودند، در دقایق سرانجامی روی دروازه ژاپنی ها فشار ایجاد کردند، اما حملاتی که ترتیب داده شد، برای باز کردن دروازه حریف کافی نبود.

با این وصف نوجوانان ایران که با پیروزی برابر یمن به جام جهانی 2023 اندونزی راه یافته اند، از همین حالا باید کارشان را برای حضور قدرتمندانه تر در این مسابقات شروع نمایند.

لازم به ذکر است از نکات قابل توجه ملاقات نیمه نهایی ایران و ژاپن قطع بازی در اواسط نیمه دوم به علت رعد و برق و بارش شدید باران بود.

ملاقات بعدی نیمه نهایی زیر 17 سال آسیا از ساعت 17:30 دقیقه بین دو تیم ازبکستان و کره جنوبی برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ناکامی تیم فوتبال ایران در هدف دوم ، قطع بازی در اواسط نیمه دوم با ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی تیم فوتبال ایران در هدف دوم ، قطع بازی در اواسط نیمه دوم با ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید