لیست گوشی های واجد شرایط شیائومی برای دریافت رابط کاربری MIUI 12 منتشر شد

به گزارش وبلاگ رویال درام، بعد از رونمایی رسمی شیائومی از رابط کاربری MIUI 12 این سوال برای دارندگان محصولات این شرکت پیش آمده که آیا گوشی آن ها واجد شرایط دریافت این بروزرسانی هست یا خیر.

لیست گوشی های واجد شرایط شیائومی برای دریافت رابط کاربری MIUI 12 منتشر شد

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

بعد از مدت ها بالاخره رابط کاربری MIUI 12 با تغییرات گسترده ای رونمایی شد. از جمله این تغییرات می توان به حالت تیره بهبود یافته، قابلیت هوش مصنوعی، نمایشگر همواره روشن دینامیکی، جلوه های بصری و گرافیکی جدید، انیمیشن های جدید و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

اینطور که گفته می گردد، عرضه نسخه پایدار این رابط کاربری قرار است از ماه بعد در کشور چین شروع گردد و برای آن دسته از کاربرانی که از گوشی های رام بین الملی این شرکت استفاده می نمایند، این بروزرسانی اواخر سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. خوشبختانه لیستی از گوشی های واجد شرایط این بروزرسانی منتشر شد و دارندگان گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو می توانند از زمان تقریبی دریافت رابط کاربری MIUI 12 مطلع شوند.

برنامه زمانی برای عرضه نسخه آزمایشی این رابط کاربری توسط تیم MIUI در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شد و با توجه به آن می توانید متوجه شویم گوشی های شیائومی تقریبا در چه زمانی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. با توجه به این پست، رابط کاربری MIUI 12 برای کاربران چینی در ماه ژوئن عرضه می گردد و این زمان بندی نیز در حقیقت مربوط به همین کاربران است. به همین خاطر دقیقا نمی توان تعیین کرد برای رام های جهانی باید چه مدت منتظر ماند.

اگر از گوشی های شیائومی بهره ببرید می دانید که دو رابط کاربری برای آن ها وجود دارد. یکی مخصوص کشور چین که با سیاست های چین مطابقت دارد و دیگری هم برای رام های جهانی که در آن سرویس ها و برنامه های گوگل نظیر پلی استور، جیمیل، گوگل درایو، یوتیوب، کروم و … نصب شده اند.

شیائومی معمولا وقتی بروزرسانی خود را برای نسخه های چینی عرضه می نماید، یکی دو هفته بعد در رابطه با برنامه های خود برای آینده نیز شرح می دهد و از آن جایی که سری می 10 قرار است به زودی در کشور هند رونمایی شوند، بعید نیست طی آن رویداد در رابطه با برنامه های شیائومی در رابطه با عرض جهانی رابط کاربری MIUI 12 بشنویم.

شیائومی از رابط کاربری MIUI 12 رونمایی کرد

لیست محصولاتی که رابط کاربری MIUI 12 را دریافت می نمایند

فعلا نکته مثبتی که وجود دارد این است که می توانیم به لیست گوشی های واجد شرایط برای دریافت این رابط کاربری دسترسی داشته باشیم. این بروزرسانی ابتدا برای جدیدترین گوشی های شیائومی ارائه می گردد. این گوشی ها که در موج اول قرار دارند اواخر ماه ژوئن می توانند به رابط جدید دسترسی داشته باشند. در رابطه با محصولاتی که در موج دو و سه قرار دارند هیچ اطلاعی نداریم اما بعید به نظر می رسد فاصله زمانی زیادی با دسته اول داشته باشند.

گوشی های واجد شرایط برای دریافت رابط کاربری MIUI 12 (موج اول)

شیائومی می 10

شیائومی می 10 پرو

شیائومی می 10 Youth Edition

شیائومی می 9 پرو 5G

شیائومی می 9 Explorer Edition

شیائومی می 9

ردمی K30 پرو

ردمی K30 5G

ردمی K30

ردمی K20 پرو (می 9T پرو)

ردمی K20 (می 9T)

گوشی های واجد شرایط برای دریافت رابط کاربری MIUI 12 (موج دوم)

شیائومی می میکس 3

شیائومی می میکس 2S

شیائومی می CC9 پرو

شیائومی می CC9

شیائومی می CC9 میتو ادیشن (Meito Edition)

شیائومی می 9 SE

شیائومی می 8 Explorer Edition

شیائومی می 8

ردمی نوت 8 پرو

ردمی نوت 7 پرو

ردمی نوت 7

گوشی های واجد شرایط برای دریافت رابط کاربری MIUI 12 (موج سوم)

شیائومی می CC9e

شیائومی می نوت 3

شیائومی می مکس 3

شیائومی می 8 Youth Edition

شیائومی می 8 SE

شیائومی می میکس 2

شیائومی می 6X

ردمی نوت 8

ردمی 8

ردمی 8A

ردمی 7

ردمی 7A

ردمی 6 پرو

ردمی 6

ردمی 6A

ردمی نوت 5

ردمی S2

شیائومی در حال کار روی یک گوشی با طراحی عجیب دوربین سلفی است

همانطور که می دانید نام یک سری از محصولات شیائومی در این لیست وجود ندارد که از جمله آن ها می توان به پوکو F1 و X2 اشاره نمود. اما خب جای نگرانی وجود ندارد چون این لیست تنها نسخه اولیه ای بود از گوشی های واجد شرایط که در کشور چین قرار است به رابط کاربری MIUI 12 دسترسی داشته باشند. مسلما با انتشار خبرهایی در خصوص نسخه گلوبال، این لیست بروزرسانی خواهد شد چون واقعا بعضی از گوشی های واجد شرایط در آن حضور ندارند.

اینکه می بینیم شیائومی رابط کاربری جدید خود را برای گوشی های قدیمی عرضه می نماید واقعا تحسین برانگیز است. این روزها توان مردم برای خرید گوشی های جدید پایین آمده و این اقدام خوب شرکت ها باعث می گردد بسیاری از آن ها بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه بابت خرید گوشی جدید داشته باشند، از قابلیت های خوب بهره مند شوند.

این لیست به مرور زمان و با انتشار خبرهای بیشتر بروزرسانی خواهد شد.

اندروید 10 مجددا برای گوشی شیائومی Mi A3 عرضه شد

منبع: androidcentral

منبع: دیجیکالا مگ

به "لیست گوشی های واجد شرایط شیائومی برای دریافت رابط کاربری MIUI 12 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست گوشی های واجد شرایط شیائومی برای دریافت رابط کاربری MIUI 12 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید