ضرغامی آمار بازدید اماکن تاریخی را بیان کرد

به گزارش وبلاگ رویال درام، سیدعزت الله ضرغامی در شبکه ایکس (توئیتر)، آمار تجمیعی از 259 موزه، پایگاه و بنای تاریخی تا خاتمه سومین روز فروردین ماه 1403 را یک میلیون و 177 هزار و 375 نفر اظهار داشت و نوشت: حافظیه، تخت جمشید، سعدیه، سعدآباد و باغ فین، رتبه های اول تا پنجم را داشتند.

ضرغامی آمار بازدید اماکن تاریخی را بیان کرد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعلاوه در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور سیدابراهیم رئیسی ـ رئیس جمهوری ـ در معاونت گردشگری برگزار گردید، با اشاره به گزارش های ارائه شده از سوی استانداران و نمایندگان دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در سطح جامعه حاکم است. مردم عزیز ایران علاوه بر پاسداشت نوروز باستانی، تمامی شئونات ماه مبارک رمضان را گرامی می دارند و خوشبختانه مسئله ای در سفرهای نوروزی سال جاری نداشتیم.

ضرغامی بعلاوه به برنامه تحویل سال در مراکز فرهنگی تاریخی و اماکن مذهبی اشاره نمود و اضافه نمود: سال جاری خوشبختانه هم در مراکز فرهنگی تاریخی و نیز در مراکز مذهبی و زیارتی، برنامه تحویل سال به خوبی و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار گردید. در لحظه تحویل سال علاوه بر اجرای برنامه در حرم مطهر رضوی و سایر اماکن مقدس در ایران، در اماکن تاریخی نیز این برنامه به خوبی اجرا شد به گونه ای که در حافظیه 30 هزار نفر مشارکت داشتند و در فضایی معنوی سال نو را تحویل کردند و خوشبختانه هیچ مسئله ای نداشتیم و به آثار تاریخی نیز آسیبی وارد نشده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعلاوه گفت: برگزاری مراسم سال تحویل در مراکز فرهنگی تاریخی و اماکن مذهبی مانور نظم بود و نشان می دهد که نوروز با مفاهیم ارزشی و دینی مردم خوب ما گره خورده است.

منبع: گردشبان

به "ضرغامی آمار بازدید اماکن تاریخی را بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی آمار بازدید اماکن تاریخی را بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید