دانگل وای فای سه بانده MSI AXE5400 معرفی گشت

به گزارش وبلاگ رویال درام، شرکت MSI از دانگل وای فای سه بانده ای به نام AXE5400 رونمایی کرد. دانگل MSI AXE5400 به وای فای 6E مجهز است و می تواند سریع ترین وای فای را به لپ تاپ ها و پی سی ها اضافه کند.

دانگل وای فای سه بانده MSI AXE5400 معرفی گشت

این می تواند با سریع ترین روترها و مودم های وای فای 6 و وای فای 6E و حتی وای فای 7 سازگار بوده و از فناوری های آن ها پشتیبانی کند.

به گفته ، دانگل MSI AXE5400 قابلیت اتصال به لپ تاپ ها و پی سی های و را دارد و خیلی سریع از طریق این نسخه های ویندوز، شناسایی و درایور آن نصب می شود؛ به طوری که کاربر نیازی به نصب درایور جداگانه ندارد.

دانگل وای فای سه بانده MSI AXE5400

همان طور که از نام آداپتور MSI AXE5400 Wi-Fi 6E USB معین است؛ حداکثر سرعت 5.4 گیگابیت بر ثانیه را روی مجموع سه باند رادیویی وای فای پشتیبانی می کند که البته هر دستگاه در هر لحظه می تواند فقط به یک باند رادیویی وصل باشد.

هر کدام از کانال های وای فای 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز دارای سرعت 2402 مگابیت و کانال 2.4 گیگاهرتز به سرعت 574 مگابیت بر ثانیه مجهز است.

این دانگل وای فای دارای دو آنتن داخلی سه بانده های گین است و از درگاه USB 3.2 Gen 1 پشتیبانی می کند.

وزن دانگل سه بانده ام اس آی AXE5400 فقط 46 گرم و اندازه آن 102 در 30 در 19 میلی متر بدون پایه است. شما می توانید این دانگل را به طور مستقیم به درگاه USB لپ تاپ و پی سی وصل کنید یا روی پایه قرار داده و با کابل USB به دستگاه دیگری وصل شود.

امروزه، دستگاه های ویندوزی زیادی در اطراف ما هست که به نوترین نسل وای فای مجهز نیستند یا نهایتا وای فای سری AC دارند که نسبت به وای فای 6 و 6 ایی ضعیف تر و کندتر است.

دانگل های وای فای مانند MSI AXE5400 کمک می کنند ارتباطات بی سیم این دستگاه ها ارتقا پیدا کند و بتوانند از مزایای نوترین فناوری ها و قابلیت های وای فای های نو سود ببرند.

مثلا این دانگل به شما اجازه می دهد با استاندارد رمزنگاری WPA3 به روتر و مودم وصل شوید؛ از فناوری هایی مانند OFDMA و MU-MIMO و 1024-QAM و HE160 روی دستگاه ویندوزی خود برخوردار شوید و پهنای باند 160 مگاهرتز برای رسیدن به سریع ترین نرخ تبادل اطلاعات میان پی سی و روتر را تجربه کنید.

هنوز شرکت MSI قیمت و زمان عرضه این آداپتور وای فای را معین نکرده است.

منبع: شبکه چی

به "دانگل وای فای سه بانده MSI AXE5400 معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانگل وای فای سه بانده MSI AXE5400 معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید